Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinin ihme käytös, mikä tuota vaivaa???

Vierailija
19.01.2016 |

Kohta 15v poika tuli koulusta kotiin ja näki minut nukkumassa olkkarin sohvalla. Meni viereiseen vessaan ja minä heräsin siihen kun ovi meni kiinni, mitä tekee teini, tahalleen paiskaa vessanpöntön kannen kovaa alas, no 5 sekunnin päästä tekee sen uudestaan, mistä heti tiesin ettei se ollut todellakaan vahinko. Poika ei tiennyt, että olin jo hereillä, eli aivan tahallaaan yritti herättää minut. Taisi vähän pelästyä kun tuon toisen kerran jälkeen huusin, että seuraavaksi saat mennä pihalle kusemaan jos tahallaan pitää paiskoa pöntön kantta. Totesi vain, että se ensimmäinen kerta oli vahinko.

Mikä saa teinin käyttäytymään noin? Mitään asiaa ei hänellä ollut, kunhan kiusallaan halusi herättää minut.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi kaipasi huomiota, kokesi olevansa yksinäinen ja vailla vanhemman seuraa?

Ei uskaltanut tulla suoraan herättämään, kokeili jos "vahingolla" saisi sinut heräämään.

Ja mitä sinä teit? Karjuit lapselle. Ei varmana tullut hänelle sen parempi mieli. Olisit mielummin kysynyt, miten koulussa meni - vaikkei sinua olisi voinut vastaus vähempää kiinnostaa.

Vierailija
22/24 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko tässä vaiheessa katsoa peiliin? Olet itse lapsesi hankkinut, päättänyt hänestä huolehtia ja rakastaa. Olisit kouluttautunut ammattiin jossa ei tarvitse yövuoroja tehdä, nukkua päiviä ja syyttää lasta siitä ettet saa nukutuksi.

Hae itsellesi apua, vaihda ammattia tai luovu lapsestasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siksi että oot laiska vätys joka nukkuu sohvalla. 

Vierailija
24/24 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun arvaus:

Jäbää vitutti, koska pitkä ja mälsä koulupäivä.

Ja sit jäbää vitutti vielä enemmän, kun tuli koulusta kotiin ja näki mamman koisivan sohvalla.

Päätti sit vähän päästää höyryjä paiskomalla pöntön kantta, ei siinä sen ihmeempää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi