Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkomaalaisia miehiä?

Vierailija
19.01.2016 |

Onko muilla mies kotoisin jostain muualta kuin Suomesta? Tapailen itse englantilaista miestä, meillä ei ole lapsia, mutta olisin kiinnostunut kuulemaan kokemuksia. Asutteko Suomessa? Miten mies on sopeutunut? Ovatko lapset kaksikielisiä ja miten kahden maan välillä eläminen on heihin vaikittanut?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä seurustelin britin kanssa pari vuotta, mutta vaikka mies oli kiva, niin etäsuhde ei toiminut ja jäätiin kavereiksi. Nyt opiskelen ulkomailla, ja mulla on "kohdemaasta", Hollannista, poikaystävä. 

Vierailija
2/5 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kotoisin muualta, Afrikasta, mutta asunut jo melkein 30 vuotta täällä, että on kyllä hyvin sopeutunut. Jos tulee lapsia, he oppivat joka ikisen kielen, jota osaamme tahoillamme, tottakai.

Aiemmin oli kumppani USA:sta.. Ei sopeutunut kovin hyvin. Suomi oli rasistinen, kylmä, pimeä. Kieli vaikeaa opetella...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on espanjalainen mies. Asumme Suomessa, mutta lähdemme heti pois kun molemmille löytyy töitä Espanjasta. Mies ei totu tähän ilmastoon eikä sosiaalisuuden puutteeseen, eikä minuakaan nyt erityisemmin innosta että puolet vuodesta on pimeää ja kylmää. Lapsia meillä ei ole eikä tule, tapasimme vasta kun olin jo turhan vanha semmoisia enää tekemään.

Vierailija
4/5 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kotoisin muualta, Afrikasta, mutta asunut jo melkein 30 vuotta täällä, että on kyllä hyvin sopeutunut. Jos tulee lapsia, he oppivat joka ikisen kielen, jota osaamme tahoillamme, tottakai.

Aiemmin oli kumppani USA:sta.. Ei sopeutunut kovin hyvin. Suomi oli rasistinen, kylmä, pimeä. Kieli vaikeaa opetella...

Mulla on myös jenkki, valkoihoinen ja tykkää nimenomaan kylmästä. Oppinut kielenkin ihan ok, että pärjää töissä. Koulutusta vastaavia töitä vaan on vaikea saada, että saattaa olla, että nostamme vielä kytkintä Suomesta. On lapsia. 

Vierailija
5/5 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieli on vaikeaa jos ei ole kielipäätä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän