Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikseivät miehet huomaa naisten tekemiä kotitöitä - jos koti sotkeutuu miehen toimesta syy on vaimon
19.01.2016 |
Meilläkin mies kivenkovaa väittää, että silloin kun hän oli sinkku, niin hänen kämppänsä oli paljon siistimpi kuin meidän yhteisessä kodissamme.
Sitä on vaikea uskoa, kun näkee minkälaiset määrät likapyykkejä ja roskaa mies suoltaa ympäriinsä. Mä taas on se, joka niitä paikkoja yrittää vähänkin siistimpänä pitää. Mutta eihän mies sitä huomaa.
Meinas tulla kerran ihan kina siitä, että kumman sinkkukodissa on ollut siistimpää. :D
Mikä niissä miehissä on, etteivät he huomaa että monesti itse ovat se sotkun syypää???
Sorry taas tästä aiheesta avautuminen, mutta näiden samankaltaisten ketjujen lukeminen nyt vaan kirvoitti munkin kielenkannat..... :-)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Meillä oli sama.. Ukko valitti, kun on taas likaisia vaatteita olohuone täynnä.. ruvettiin kattomaan, mitä sieltä löytyy.. Miehen paitoja, miehen sukkia, pitkikset, farkut... Ja YKSI minun sukka, joka oli pudonnut sohvan ja kirjahyllyn väliin piiloon.. Tästä päätelmänä: hän ei ole täällä ainoa joka sotkee, mun on siis turha valittaa hänen tavastaan jättää kaikki käytetyt vaatteet lojumaan pitkin kämppää.. Ja hän kyllä aikamaan omat sotkunsa siivoaa..
No, lopetin tämän vaatteiden siirtämisen pyykkiin. YLLÄTTÄEN viikon päästä alkoi ihmettely, kun ei ole puhtaita vaatteita..