Monen mielestä epäkäytännöllinen sisustusratkaisu, joka sinulla on?
Mutta sinä olet siihen kuitenkin täysin tyytyväinen.
Meillä mm. parketti keittiössä, rosteriset kodinkoneet, korkea olohuone, ei tuulikaappia.
Kommentit (29)
Uima-allas. Tuntuu monen ulkopuolisen mielestä olevan mm. kallis ratkaisu, epäkäytännöllinen, siivouspainajainen ja vieläpä selkeä kosteusriski.
Altaan lämmittäminen toki maksaa, mutta emme lämmitä sitä 28-30 asteiseksi joka viikko, ja kun se on lämmin, uimme joka päivä. Lapset rakastavat pulikointia, ja altaassa onnistuu myös kuntoilu, esim. vesijuoksu ja vesijumppa. Kutsumme myös usein kavereita nauttimaan altaasta. Puhtaanapitokin on helppoa, varsinkin kun altaaseen mennään vain suihkunpuhtaana.
Voi olla, että luovumme altaasta joskus, ja laitamme tilalle vaikkapa pienemmän poreammeen ja laajennamme saunaa. Nyt nautimme kuitenkin tästä.
Ei ole kukaan koskaan päivitellyt mitään epäkäytännölliseksi. Mutta meillä on kyllä monikin asia tosi epäkäytännöllistä, terveisiä vain rintamamiestalosta!
Vierailija kirjoitti:
Uima-allas. Tuntuu monen ulkopuolisen mielestä olevan mm. kallis ratkaisu, epäkäytännöllinen, siivouspainajainen ja vieläpä selkeä kosteusriski.
Altaan lämmittäminen toki maksaa, mutta emme lämmitä sitä 28-30 asteiseksi joka viikko, ja kun se on lämmin, uimme joka päivä. Lapset rakastavat pulikointia, ja altaassa onnistuu myös kuntoilu, esim. vesijuoksu ja vesijumppa. Kutsumme myös usein kavereita nauttimaan altaasta. Puhtaanapitokin on helppoa, varsinkin kun altaaseen mennään vain suihkunpuhtaana.
Voi olla, että luovumme altaasta joskus, ja laitamme tilalle vaikkapa pienemmän poreammeen ja laajennamme saunaa. Nyt nautimme kuitenkin tästä.
Kuulostaa kivalta :)
Meillä on se kuuluisa putken mallinen kodinhoituhuone, josta on ovet ulos, pesuhuoneeseen ja keittiöön. Musta se on ihan yhtä hyvä kuin jokun muunkin mallinen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on se kuuluisa putken mallinen kodinhoituhuone, josta on ovet ulos, pesuhuoneeseen ja keittiöön. Musta se on ihan yhtä hyvä kuin jokun muunkin mallinen.
Mitä vikaa on putken mallisessa kodinhoitohuoneessa? Mä olisin todella onnellinen, jos mulla olisi kodinhoitohuone! Terv. rintamamiestalon asukki
Olohuoneen kokoon nähden liian iso kulmasohva.
Yksiössä asuminen herättää kummastusta joissain tuttavissani. Seuraavaksi ihmetellään miten mulla on varaa matkustella, kun heillä eletään kädestä suuhun.
Minulla ei ole makuuhuonetta eikä sänkyä. Nukun lattialle levitettävällä japanilaisella futonpatjalla, jonka taittelen yöksi komeroon. Ratkaisu on loistava, sillä se säästää neliöitä hyödyllisempään käyttöön.
En ihan nyt ymmärrä mikä noissa rosterisisissa kodinkoneissa on vikana? Lasten kanssa kaikki näyttää likaiselta heti, mutta ei me ainakaan kahden ihmisen taloudessa saada noita menemään miksikään.
Meillä on isossa osassa taloa korkea huonekorkeus (4-5,5m) ja se on ilmeisesti epäkäytännöllisin ja tuhlailevin ratkaisu ikinä kun lämmitetään tyhjää tilaa. Sähkölaskut ovat kyllä hyvinkin maltilliset kun ilma kiertää niin kuin pitääkin....