Outoja tilanteita deittimaailmasta
Onko sinulle käynyt deiteillä jotain outoa, deittisi käyttäytynyt tökerösti tai omituisesti? Sanonut jotain mistä on mennyt fiilikset? Ollut totaalisen creepy tyyppi? Kerro parhaat/pahimmat tilanteet!
Itse olin toisilla treffeillä miehen luona ja kävin siellä vessassa. En viipynyt vessassa mitenkään kauan, mutta kun tulin sieltä, alkoi mies kysellä kävinkö kakalla. Sanoin että en. Kysyi vielä toistamuseen että enkö käynyt kakalla, pissallako sitten. Tuli jotenkin tosi creepy fiilis.
Kommentit (24)
Onhan näitä. Yksi halusi pukea päällensä mun vaatteita, sukkahousut ja hameen, oli jotenkin niin outo ehdotus, että annoin periksi. Molemmat venyivät muodottomiksi. Jälkeenpäin tulin jotenkin surulliseksi tuosta.
Yksi halusi, että muutan samantien maalle hänen kotiinsa, missä hän asui kissojensa ja vanhempiensa kanssa.
Erään toisen kanssa olin nuorempana kirjeenvaihdossa, ja olimme kirjeitse sopineet deitit. En koskaan ehtinyt lukea hänen kirjettään, jossa hän vahvisti päivämäärän. Olin ollut eräässä leikkauksessa, ja makasin hyvin kipeänä kotona, kun hän tuli yllättäen tapaamaan minua. Olin niin kipeä, että en voinut nähdä häntä. Hän ajoi siis 200 km turhaa. Tuo oli romanttista kyllä. Harmi, emme nähneet enää.
Nuo nyt tulivat ensimmäiseksi mieleen.
Tinder-aikana luulisi ihmisillä olevan paljonkin outoja kokemuksia. Ihmiset käy nykyisin tosi paljon treffeillä tuntemattomien kanssa. Sellaista luonnollista treffailua live elämän pohjalta taitaa olla tosi vähän.
Aika Monet sosiaalisesti avuttomat pyörittelevät "tapaamista" munan kanssa omassa päässään ja yrittävät jättää tai Ainakin epätoivoisesti Parit henkilöllä jota ollaan katseltiin ns. Virtuaalitreffiksi. Viestintää ei kyetä vaikka ikää on paljon yli täysiän. Sitten tulee porukkaa kun miesasiakas jättää, ehkäpä reaaliaikaisesti.
Jotkut vanhemmat, pikkuyrittäjäkin jopa inttävät ja häiriköivänt mukana kolleegan kanssa ja huomaamattaan sitten kauhukseen kun vainoharhaisuuteen kohde konkreettisesti tulee partion ja/tai lakituvan kanssa perääsi.
Muuan naisihminen tuputti kirjoittamiensa laudaturien määrää ihan tarpeeksi eka treffeillä. Kirjoituksista oli 15 vuotta. Ei ollut paljoa tapahtunut sitten lukion.
Mies kertoi 2. treffeillä laveasti hoidoistaan, yhden yön suhteiden lukuisuudesta, entisen avopuolisonsa kanssa harrastamastaan parinvaihdosta ja muusta sukupuolielämästään. Eikä mitenkään pieneen ääneen, sillä jopa paikan tarjoilija mulkoili kummasti ja pyöritteli silmiään.
Tuletko_vähän_kahville kirjoitti:
Aika Monet sosiaalisesti avuttomat pyörittelevät "tapaamista" munan kanssa omassa päässään ja yrittävät jättää tai Ainakin epätoivoisesti Parit henkilöllä jota ollaan katseltiin ns. Virtuaalitreffiksi. Viestintää ei kyetä vaikka ikää on paljon yli täysiän. Sitten tulee porukkaa kun miesasiakas jättää, ehkäpä reaaliaikaisesti.
Jotkut vanhemmat, pikkuyrittäjäkin jopa inttävät ja häiriköivänt mukana kolleegan kanssa ja huomaamattaan sitten kauhukseen kun vainoharhaisuuteen kohde konkreettisesti tulee partion ja/tai lakituvan kanssa perääsi.
Olen kyllä ehdottomasti samaa mieltä kanssasi! Tuota, mites aamulääke, otitko jo...?
Sokkotreffit tumman, komeaksi kehutun miehen kanssa. Mies ei ollut tumma, harvat tummanvaaleat haituvat ja se komeus, kaipa se on katsojan silmissä.
Oltiin 2.treffeillä ja katsottiin leffaa. Yks kaks mies ähistää löysän mulkkunsa esiin monen housukerroksen sepaluksista ja yrittää vetää mun kättä sen päälle. Tätä ennen oltiin treffien alkaessa vaihdettu yksi pikkupusu, ei muuta intiimiä eikä edes katsottu leffaa mitenkään toisiimme kietoutuneina. Ei ihan vastannut käsitystäni smoothista etenemisestä.
Eräs mies selitti traktoreistaan ja koneiden korjauksesta koko ensi(ja -viime)treffien aikana.
Vierailija kirjoitti:
Tinder-aikana luulisi ihmisillä olevan paljonkin outoja kokemuksia. Ihmiset käy nykyisin tosi paljon treffeillä tuntemattomien kanssa. Sellaista luonnollista treffailua live elämän pohjalta taitaa olla tosi vähän.
Miksi kummassa enemmän? Samoja ihmisiä ne ovat nettideitissä ja Tinderissä kuin muuallakin. Näilläkin ihmisillä ihan oikeasti on äidit, kavereita ja työpaikka ja he saattavat jopa katsoa samoja tv-ohjelmia kuin sinä.
Minulla ei ole tullut mitään tosi omituista vastaan. Pahin on kai mies, joka oli jotenkin hirveän peloissaan kaupungilla, pälyili ja kulki "loikkimalla". Tuli mieleen arka jänis. Mutta kyllä hän silti ihan normaalisti keskusteli ja oli muutenkin ihan ok. Mutta arkoja miehiä on tullut vastaan ihan "luonnollisesti" baarissa ja töissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin 2.treffeillä ja katsottiin leffaa. Yks kaks mies ähistää löysän mulkkunsa esiin monen housukerroksen sepaluksista ja yrittää vetää mun kättä sen päälle. Tätä ennen oltiin treffien alkaessa vaihdettu yksi pikkupusu, ei muuta intiimiä eikä edes katsottu leffaa mitenkään toisiimme kietoutuneina. Ei ihan vastannut käsitystäni smoothista etenemisestä.
Eihän tästä selviä miten itse toimit tuon jälkeen. Kai olit reipas tyttö?
Kymmenisen vuotta sitten kävin deittipalstalla katselemassa Euroopan tarjontaa ja juttelinkin kahden miehen kanssa, kun kerran ilmaiseksi sai niin tehdä. Olimme jutelleet muutamana päivänä, ja yhtäkkiä tämä eteläeurooppalainen mies ilmoitti tulevansa huomenna minun syntymäpäivilleni. En ottanut tuota tosissani enkä ollut edes järjestänyt syntymäpäiviä, mutta sieltähän se mies lennähti. Oli vanhentunut ja pulskistunut kuviensa ottamisen jälkeen melkoisesti. Minun mielestäni hän oli epämiellyttävä ja hänen mielestään minä varmasti olin tosi kummallinen, joten hän järjesti itselleen hätäpuhelun kotoa ja lähti aamulla takaisin. Myöhemmin, kun oikein uteliaana kaivelin nettiä, selvisi, että hän oli isoisä ja naimisissakin yli puolet minun eliniästäni.
Noita äkkisokkotreffejä ja kaverien kanssa sovittuja tarkistussoittojahan tapahtuu vaikka kuinka, mutta tämä kolmentuhannen kilometrin päästä lentänyt mies oli aikamoinen yllätys.
Mies ei puhunut yhtään mitään. Yritin kysellä ja väkisinkin pitää keskustelua yllä ja puheenaiheiden ollessa vähissä kysyin: "Tunnetko Virtsasen Kaariinaa? Hän on tätini ja asuu sinun lähellä?" Tähän mies tuhahti: "Ruvetaanko tässä jo sukuselvitystä tekemään?"
Olin tavannut miehen jo aiemmin (meillä on yhteisiä kavereita) ja viestejä oltiin vaihdeltu jonkin aikaa. Sovittiin sitten ekat kahdenkeskeiset treffit. Ei siis hyvin tunnettu mutta oltiin hieman juteltu ennen noita treffejä.
Ensin käytiin ravintolassa syömässä, oli oikein mukavaa. Kun oltiin lähdössä sieltä, mies tuumasi "mä tarvisin uudet housut, onko sulla kiire vai kerkeetkö makutuomariksi mukaan". :D Ei mitään, siitä sitten mentiin vaatekauppaan. :D
Jotenkin luokittelen tuon jo oudoksi tilanteeksi kun ensitreffeillä mennään housuostoksille.
Vierailija kirjoitti:
Olin tavannut miehen jo aiemmin (meillä on yhteisiä kavereita) ja viestejä oltiin vaihdeltu jonkin aikaa. Sovittiin sitten ekat kahdenkeskeiset treffit. Ei siis hyvin tunnettu mutta oltiin hieman juteltu ennen noita treffejä.
Ensin käytiin ravintolassa syömässä, oli oikein mukavaa. Kun oltiin lähdössä sieltä, mies tuumasi "mä tarvisin uudet housut, onko sulla kiire vai kerkeetkö makutuomariksi mukaan". :D Ei mitään, siitä sitten mentiin vaatekauppaan. :D
Jotenkin luokittelen tuon jo oudoksi tilanteeksi kun ensitreffeillä mennään housuostoksille.
Eräillä treffeillä mies puhui menevänsä housuostoksille. Minä mietin, että haluaako hän, että tarjoudun mukaan makutuomariksi. Ajattelin sen kuitenkin olevan liian tungettelevaa. Oisin voinut lähteäkin, jos olisi suoraan pyytänyt.
Olin jutellut vain muutaman päivän netissä yhden miehen kanssa kun hän halusi jo tavata, ei kuulemma halunnut viestitellä pitkiä aikoja tapaamatta. Ajattelin että mikäs siinä. Mentiin kävelylle. Mies ei puhunut mitään. Yritin jutella niitä näitä, kunnes mies loppuviimein avasi sanaisen arkkunsa ja alkoi paasata mulle miten hänellä on niin hyvät geenit lastentekoon että kyllä mun pitäisi tehdä hänen kanssaan lapsi. Hipsin kotiin aika vikkelään ja katsoin ettei mies näe missä asun.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuossa taas ei ole mitään outoa. Sehän olisi sellaista normaalia ja luontevaa tekemistä. Ei kaiken tarvitse olla aina kopioitua jostain deittikäsikirjasta. Minusta sellaiset säännöt, mitä treffeillä saa ja ei saa tehdä/puhua, ovat älyttömiä.
Vierailija kirjoitti:
Tulipa mieleen eräs entinen miesystäväni, joka tykkäsi kokeilla vaatteita ja tulla sovituskopista tai vaatehuoneestaan kyselemään, näkyykö näiden housujen alta veitikka liian selvästi ja onko paha, kun nännit näkyvät ohuen paitakankaan läpi.
Menin drinkeille miehen kanssa. Tiskillä hän kysyi "haluutko että maksan", mikä oli outoa. Joko maksaa sanomalla että anna mä maksan, tai on hiljaa ja molemmat maksaa omansa, mutta tuo kuulosti lähinnä siltä että haluutko nyt että tuhlaan suhun rahaa vailken oikeestaan haluais. Sanoinkin sit että maksan ihan itse.