Oletko käynyt Prismassa klo 22-23 välillä?
Kommentit (31)
Vituttaako, kun yrittäjä voi valita liikkeensä aukioloajat?
Milloin itse käyt ja miksi? Viljele omat sapuskasi ja kudo omat vaatteesi, niin ei tarvitse vaivata ketään.
Että on turha aloitus.
Meillä päin eivät ole siihen aikaan auki, joten en. Muuten kyllä kävisin iltavuorojen jälkeen mielelläni tuohon aikaan..
Meinasin mennä mutta pakoloisjengin takia päätin olla käymättä, eivät olleet siellä kuitenkaan enää aikaisin aamulla joten silloin sain käydä rauhassa
Pikkukaupunkini prismassa ainoa muutos oli sunnuntain aukioloaika, ei mene enää klo 18 kiinni vaan 21, niin kuin jokaisena arkipäivänä. Jippii.
Vierailija kirjoitti:
Milloin itse käyt ja miksi? Viljele omat sapuskasi ja kudo omat vaatteesi, niin ei tarvitse vaivata ketään.
Että on turha aloitus.
:O Aloittajahan vain kysyi, että oletko käynyt...
Miten ihmeessä joku voi ottaa tuollaisesta aloituksesta noin itseensä? Sulla on päässä vikaa, hanki rauhoittavia.
En ole käynyt. Tai no meillä ei ole juuri Prismaa, mutta S-market. En uskalla eikä ole tarvetta uskaltaa siihen aikaan kaupoille.
En ole, enkä mene, sillä tuohon aikaan jo nukun. Mutta jos joku muu käy, niin kaikin mokomin, eipä ole minulta pois millään tavalla.
En ole ehtinyt, kun kävin S-Marketissa aiemmin illalla. Täällä aukioloajat laajenivat vasta eilisestä lähtien. Joskus saatan kyllä käväistä, kun Prisma on matkalla kun tulen harrastuksesta.
En vielä mutta tulee kyllä käytyä jatkossa toisinaan. Siksi kun on hyvä aika.
En. En ole murtovaras. Prisma sulkeutuu joka päivä klo 22.
Olen. Miksikö? Se oli auki, niin kävin ostoksilla. Eikö se ole yleisin syy käydä kaupassa?
Prisma menee edelleen kiinni klo 21. Eilen kävin siwassa koska prisma ehti mennä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Että on turha aloitus.
Voi vittu, että täällä pyörii tampioo porukkaa. Pääseekö siellä Pitkänniemen suljetulla nykyään koneelle milloin vaan?
Kerran oon käyny kotikaupungin Prismassa klo 21-22 välillä. Aika hiljasta oli.:)
Kävin viime viikolla katsastamassa ei näkynyt lisäkseni, kuin yksi asiakas. Pakko on vaan nyt pyörittää tappiolla niitä viimesiä tunteja, kun ovat vuosia lisätunteja ruikuttaneet. Mutta joo, veikkaan, että vuoden päästä palaavat arkivuorojen osalta häntä koipien välissä vanhaan, kun ovat tarpeeksi kauan päätä seinään takoneet.
Prismojen aukiolot vaihtelevat kaupottain. Meillä pidempi aukiolo on tainnut kestää vasta viikon.
Lauantaina käväisin kello kuuden jälkeen ruokaostoksilla. Aukiolojen laajentaminen on plussaa, mutta kauppojen hyllyjentäyttö ei toiminut enää tuohon aikaan. Viikonlopun limpparit jäivät esim ostamatta, sillä Pepsi Max oli loppu (2-pack).
Eilen kävin katsomassa piirakkavuokia. Aika hiljaista oli.