Mikä hiihtopuku isopyllyiselle?
Minkä merkkinen puku olisi hyvä? Kroppa on enemmän pikaluistelijan kuin kestävyysurheilijan. Monet puvut ovat pyllystä ja reisistä pieniä.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Craftilla ja Swixillä on isoja (XXL) hiihtopukukokoja kaupoissa. Avopuolisolla kanssa iso ja leveä peffa niin se ainakin sai sopimaan näistä merkeistä itselleen sopivan hiihtopuvun :)
Miten hihojen ja lahkeiden pituus? Usein on niin, että kun ympärys riittää niin hihoissa ja lahkeissa on aivan liikaa pituutta. Toinen tukevampi hiihtäjä kyselee.
Hyvin näytti avopuolisolle riittävän ympärys ja myös hihoissa ja lahkeissa oli tarpeeksi pituutta eikä ollut liian pitkä...muijan mitat 178/85
Jaa... Minulla on pituutta vähemmän ja painoa enemmän, joten taitaa olla turha toivo...
Olet aika karmivissa mitoissa siis. Et mikään "isopyllyinen", joka voisi tarkoittaa muodokasta notmaalipainoistakin naista, vaan olet ihan rehellisesti "läski".
Kiitos tästä. Joka tapauksessa ylimääräinen on lähinnä takapuolessa ja reisissä.
No aika hemmetin megakoon perse sulla on, jos ne 30kg+ ylipainot on kaikki sinne kertyneet! Näkyy varmaan kuuhun asti...
Kuule kyllä on iso perse, ja hyvin suuri osa ylipainosta alakropassa. Minä sentään yritän hiihtämälle tehdä asialle jotain, toisin kuin mm. sinä käytöksellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Craftilla ja Swixillä on isoja (XXL) hiihtopukukokoja kaupoissa. Avopuolisolla kanssa iso ja leveä peffa niin se ainakin sai sopimaan näistä merkeistä itselleen sopivan hiihtopuvun :)
Miten hihojen ja lahkeiden pituus? Usein on niin, että kun ympärys riittää niin hihoissa ja lahkeissa on aivan liikaa pituutta. Toinen tukevampi hiihtäjä kyselee.
Hyvin näytti avopuolisolle riittävän ympärys ja myös hihoissa ja lahkeissa oli tarpeeksi pituutta eikä ollut liian pitkä...muijan mitat 178/85
Jaa... Minulla on pituutta vähemmän ja painoa enemmän, joten taitaa olla turha toivo...
Mikä sit on sun paino jos oman avopuolison 85kg??!! Sille menee tämän tyyliset ja kokoiset hiihtovaatteet
http://www.swixsport.com/Products/Apparel/Pants
https://www.sportamore.fi/tuote/86879-bjrn-dhlie-champion-wind-jacket-w…
Parempi varmaan etten kerro painoani, kun jo muutenkin vittuillaan. Normaalit hiihtovaatteet menevät kyllä päälle, mutta niissä on oikeastaan aina liikaa pituutta niin hihoissa kuin lahkeissakin. Siksi olin kiinnostunut, josko olisi jotain lyhyemmälle ja leveämmälle sopivaa mallia, mutta ei näköjään olisi kannattanut. Av ei petä koskaan.
Raiskilla ja Haltilla löytyy myös hiihtopuvuista D-mitoitettu malli. Mahtuiskohan sellanen paremmin?
Ei tarttis ottaa turhan isoa kokoa (pituus säilyy siedettävänä) ja mitoitus olis vähän väljempi. :)
Vierailija kirjoitti:
Raiskilla ja Haltilla löytyy myös hiihtopuvuista D-mitoitettu malli. Mahtuiskohan sellanen paremmin?
Ei tarttis ottaa turhan isoa kokoa (pituus säilyy siedettävänä) ja mitoitus olis vähän väljempi. :)
Korjaan vielä:
Siis raiskilla ja rukalla. :)
Onkohan Raiski-merkillä hiihtopukuja? Ainakin joissakin ulkovaatteissa niillä on d-mitoitus.
Tsemppiä ap!
Menkää kiusaajat muualle! Hus pois!
Ap kysyi ihan asiallisesti ja toivoi varmaan asiallista vastasta kysymykseensä. Turhan moni alkoi ilkiellä. Jos olette aikuisia (ette kyllä siltä kuulosta), toivottavasti ette anna lastenne käyttäytyä noin tyhmästi. Liian moni lapsi koulussa töräyttelee tuollaisia "totuuksia" päin naamaa toisille ja nuhdeltaessa sanoo "no ut kun se on LÄSKI".
Käytöstapoja siis!
Vierailija kirjoitti:
Kiitti vinkistä, katsotaan.
t. se tukeva, ei ap
Toivottavasti asut AP edes lapissa, sillä et sinä Etelä-Suomen talvilla persettäsi paljoa laihduta...
Asiallista kommenttia nyt keskustelijat. Jotkut haluavat saada täältä hyviä kommettia :)
Vierailija kirjoitti:
Asiallista kommenttia nyt keskustelijat. Jotkut haluavat saada täältä hyviä kommettia :)
Av-mammat ei taida paljon hiihdellä muuta kuin sohvan ja jääkaapin väliä. :) siihen ei hiihtopuku tarvi. Siksi osa vastauksista on tuota luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Av-mammat ei taida paljon hiihdellä muuta kuin sohvan ja jääkaapin väliä. :) siihen ei hiihtopuku tarvi. Siksi osa vastauksista on tuota luokkaa.
Itse ainakin hiihdän 2-3 krt viikossa vaikka on vähän ylipainoa :) Sinä voit lähteä tästä keskustelusta pois ja heti kun taidat olla ITSE joku "sohvaperuna" jääkaapin ja sohvanväliltä..... Täällä jotkut haluavat saada muiden AV naisten kokemuksista itse mallia :)
Rukkalla ja Haltilla on XL ja XXL kokoja vähän isommille naisille, kun itse kanssa ostin Prismasta XL koon hiihtoasun. Ikä 45v ja mitat 173/78 ja PERSE ON ISO : D
Vierailija kirjoitti:
UP UP UP
Eiköhän me kuule olla kuultu AP:n hehtaariperseestä ihan tarpeeksi koko loppuelämillemme?
Vierailija kirjoitti:
UP UP UP
Jos on jotain sanottavaa AP:n perseestä niin sano itse?
Kivahan se vain on jos on tiukka persiistä.
Vierailija kirjoitti:
Kivahan se vain on jos on tiukka persiistä.
Sanos muuta :D
Olen ylipainoinen ja persevä; löysin hyvän hiihtopuvun Swixin mallistosta. Suosittelen! Ylipäätään ärsyttää, että urheiluvaatteista valmistajat - ja vähittäisliikkeet - kuvittelevat, että tukevammat ihmiset eivät liiku lainkaan. Sopivia vaatteita on tosi vaikea löytää! Ja kyllä, yritän pudottaa painoani!
Mikä sit on sun paino jos oman avopuolison 85kg??!! Sille menee tämän tyyliset ja kokoiset hiihtovaatteet
http://www.swixsport.com/Products/Apparel/Pants
https://www.sportamore.fi/tuote/86879-bjrn-dhlie-champion-wind-jacket-w…
https://www.sportamore.fi/tuote/63375-bjrn-dhlie-pace-uni