Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako isoja tissejä mitenkään jumppaamalla pienemmäksi?

Vierailija
19.01.2016 |

Edes laihdutus ei pienennä mun kuppikokoa :C Kokemuksia?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä ongelma :(((

Vierailija
2/24 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se rasva tisseistäkin lähtee jossakin vaiheessa kun paino putoaa. Ainoa vaan että sitten saat tilalle tyhjät pussit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjät pussit vois sentään vähentää tuijotusta.. Ongelma vaan on, että olen normipainoinen enkä ihan tikuksi halua laihduttaa. 5 kilon pudotuksella olin jopa hoikka, tissit vaan korostui silloin entisestään..

Vierailija
4/24 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rinnoissa on rasvaa, se lähtee laihduttamalla (syömällä vähemmän kuin kuluttaa) - samalla rasvaa lähtee muualtakin. Paikallista rasvanpolttoa kun ei ole, vain rasvaimu auttaa paikallisesti. Jos rinnoissa on tavallista enemmän rintarauhasta/kudosta eikä oikeastaan rasvaa mitä laihduttaa, niihin auttaa piennennysleikkaus.

Vierailija
5/24 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, jumppaamalla ei saa. Jumppamalla kiinteytät lihaksia, mutta itse rintakudokseen se ei vaikuta. Jos etsit kuvia naispuolisista kehonrakentajista, joilla lihakset ääritreenatut, niin näet mihin "jumppa" vaikuttaa.

esimerkki

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/03/05/article-2110301-1208114E00000…

Rasva lähtee tietty laihduttamalla, mutta sekään ei auta jos sitä rintakudosta on paljon. Perimä vaikuttaa paljon asiaan.  Itse päädyin pienennysleikkaukseen, koska isot rinnat haittasi jo elämistä ja liikkumista, ja g-voima alkaa vaikuttaa ennen pitkää niin että painopiste siirtyy vaan alemmas ja alemmas. Nuorena ei tätä ongelmaa ollut, ja nykymittapuun mukaan olin nuorena kurvikas.  Tosin silloin ei kurvikkuus ollut lainkaan muotia, kuten nykyään, joten kärsin hieman asiasta ennenkin, koska miehet jotenkin kuvitteli minun olevan yliseksuaalinen isojen rintojen takia, ja sain ikäviä kokemuksia tämän vuoksi. Homma jotenkin levisi lapsen syntymän jälkeen ja rinnat vaan jatkoivat kasvamista. Pienennysleikkaus antoi minulle uuden elämän. Pienennysleikkaukseen pääsee julkisella puolella, jos rinnat on tosi kookkaat ja niistä on merkittävää haittaa psyykkisesti ja fyysisesti. Jonotin tosin hirmu pitkään, vuosia. Mutta kannatti.

Vierailija
6/24 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keneltä odotat vastausta?

Vierailija
7/24 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaukseen en taas halua mahdollisten riskien takia, koska mitään terveydellistä syytä ei kuitenkaan ole. Löytäis edes kivoja vaatteita, mutta kun mikään ei istu kunnolla ryntäitten kohdalta. Toisaalta, pitää olla onnellinen, että on terve.. Joskus vaan on näitä valivali-itsetuntomatalalla -päiviä.. ap

Vierailija
8/24 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi pienentää. Etunojapunnerruksilla ja salilla ylätaljaa vetämällä. Kokemusta on.

Vierailija
9/24 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi pienentää. Etunojapunnerruksilla ja salilla ylätaljaa vetämällä. Kokemusta on.

Nämä kasvattavat rinta- ja selkälihaksia, eivät mitenkään mystisesti tuhoa rintakudosta tai edes rasvaa paikallisesti, mitä ap:lla ilmeisesti on. Hyvät rintalihakset voivat saada rinnat näyttämään "terhakammilta" kyllä.

Vierailija
10/24 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keneltä odotat vastausta?

Mahdollisilta ex-isotisseiltä, jotka ovat saaneet tissejä pienemmäksi jumppaamalla..

Vierailija
11/24 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin rinnat pienentyneet salilla. Penkki ja vinopenkki ja muut rintaliikkeet. Olen läski jolla pienet tissit.

Vierailija
12/24 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, että vahingossa olisi kenellekään suuret muskelit kasvaneet varsinkaan naisilla. Salille ylävartaloa jumppailemaan (ja alavartaloakin toki).

Vierailija
13/24 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissijumpalla

Vierailija
14/24 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonta kuuluu: rasva lähtee vikaks sieltä missä se eniten itteä häiritsee. 

Isotissisyys on kyllä raskas taakka kannettavaks. Mä oon normaalipainonen ja tykkään syödä kunnolla. Kokemuksesta tiedän, että tisseistäni ei pienet tuu, vaikka olisin hoikka. Ehkä säännöllisellä, vähä hiilarisella ja paljon liikuntaa sisältävällä elämänrytmillä/elämäntavoilla tulisin sopusuhtasemmaks, mutta mitä elämää se olis, jos ei herkkuja sallittais. Lopulta tossa oma psyyke pimahtais ja alkais ahmimiskohtaukset.

Vierailija
15/24 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain jumpaamalla isommat tissit (rintalihakset), eli en suosittele.

Vierailija
16/24 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhjät pussit vois sentään vähentää tuijotusta.. Ongelma vaan on, että olen normipainoinen enkä ihan tikuksi halua laihduttaa. 5 kilon pudotuksella olin jopa hoikka, tissit vaan korostui silloin entisestään..

Eivät pienene. Vaihdevuosien tullessa vielä suurenevatkin. Itselläni ja ystävättärelläni on just tää sama ongelma, ollaan 58 vee. Ei auta kuin pienennysleikkaus. Niskaa rasittavat ja näytämme läskeiltä vaikka hoikkia olemmekin, mutta ne isot....Olen niin kyllästynyt, että voisivat kokonaan leikata pois.

Vierailija
17/24 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvussani kaikilla naisilla ihan kauhean kokoset tissit kokoja on D ja G asti.

kaikilla selkä ja hartiavikoja ja tissit Ei pienene treenaamalla ja laihtuessa vaan roikkuvat sitäkin enemmän ( kuin vanhat rukkaset) 

Vierailija
18/24 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain jumpaamalla isommat tissit (rintalihakset), eli en suosittele.

Itsellä siis kasvu oli positiivinen juttu.

Vierailija
19/24 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kysymys. :D Ei saa. Miten se jumppa tapahtuisi, liikutteleeko niitä käsillä.

Vierailija
20/24 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on luonnostaan isot niin ei ne noin vaan pienene. Leikkauksella saa pienemmäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi