Milloin teitte viimeksi LASU:n?
Minkälainen tilanne oli. Itse olen joutunut tekemään tosi monta, koska olen viime aikoina nähnyt ympärilläni todella huonoja äitejä.
Kommentit (6)
Eipä ole ollut toistaiseksi kertaakaan tarvetta.
Juuri äsken sinusta ap. On parempi, että käytät aikasi lastesi kanssa olemiseen kuin palstalla roikkumiseen turhanpäiväisyyksiä jauhamassa. Ole lapsellesi läsnä tai huostaanotto uhkaa!
Vierailija kirjoitti:
Juuri äsken sinusta ap. On parempi, että käytät aikasi lastesi kanssa olemiseen kuin palstalla roikkumiseen turhanpäiväisyyksiä jauhamassa. Ole lapsellesi läsnä tai huostaanotto uhkaa!
Hohhoijakkaa, nyt taisi sinua osua TODELLA arkaan paikkaan? En kuitenkaan sinuna laskisi LASUista leikkiä, kyse on vakavasti asiasta, meinkö tämä nyt sinullekin perille häh????
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijakkaa, nyt taisi sinua osua TODELLA arkaan paikkaan? En kuitenkaan sinuna laskisi LASUista leikkiä, kyse on vakavasti asiasta, meinkö tämä nyt sinullekin perille häh????
AP
Ahhaahhaa. Lopeta jo, kun ketään ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ahhaahhaa. Lopeta jo, kun ketään ei kiinnosta.
Sua ainakin näyttää kiinnostavan ja aika paljonkin kun postasit. BUSTED!!!!1
Milloin teitte viimeksi PROVO:n?