Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä selain on paras?? kokemuksia..ev
Kommentit (2)
http://www.uweb.ucsb.edu/~mguidry/firefox/tab.jpg
haku toimii normaalisti avautuen selaimen alareunaan
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mitä käytännössä parempaa on firefoxissa vs. IE:ssa?
Muuta kun virussuojaus? Mitä ne tab.. jutut on..?
Oon aina käyttäny IE:tä, nyt on firefox ollu jonkun aikaa enkä oo huomannu eroo.. Enkä osaa tässä käyttää tuota Edit-->find in this page toimintoa, ei hae mitään, osaatteko neuvoo? IE:ssa toimii jouhevasti.. :/