Kenen kanssa menisit naimisiin, jos olisi pakko?
Et saa valita nykyistä kumppaniasi ja henkilön täytyy olla joku, jonka tunnet ainakin pintapuolisesti ja hän sinut. Jos et suostu naimisiin, et saa enää koskaan seksiä.
Kommentit (27)
Helppo! Naapurin P:n kanssa tietenkin. On minua ainakin 10 vuotta nuorempi ja ihan uljaan näköinen.
Kolleegan, joka on maailman ihanin, hauskin ja huumorintajuisin ihminen ja täysi umpi homoseksuaali. Meillä "tytöillä" olis kyllä hauskaa! =)
Eksäni kanssa kai sitten. Hän itse haluaisi minut kovasti itselleen.
Joku monimiljonääri, vaikka Bill Gates (jos olis sinkku) olis hyvä vahtoehto. Avoin avioliitto, pelkästään paperilla, ei avioehtoa, erilliset kartanot.
Työpaikkaihastukseni, kiva ja hauska nörtti. En kyllä tiedä onko hän jo naimisissa.
Seksistä en niin kauheesti välitä, ettei olisi mikään kamala rangaistus tulossa :D No, kumppaniksi kelpaisi vaikka yksi entinen kantikseni, oli aina mukava ja komea.
Vierailija kirjoitti:
Et saa valita nykyistä kumppaniasi ja henkilön täytyy olla joku, jonka tunnet ainakin pintapuolisesti ja hän sinut. Jos et suostu naimisiin, et saa enää koskaan seksiä.
tarkenna. jos suostun naimisiin, saanko seksiä vain ja ainoastaan tuon miehen kanssa?
pitääkö sen miehen olla vapaana? vai saanko valita varatun? joka sitten heivaa vaimonsa..
Vierailija kirjoitti:
En menisi sitten naimisiin, jos sellainen vaihtoehto annetaan.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
John Lennonin
Et tunne pätkääkään lennonia.
Vierailija kirjoitti:
Joku monimiljonääri, vaikka Bill Gates (jos olis sinkku) olis hyvä vahtoehto. Avoin avioliitto, pelkästään paperilla, ei avioehtoa, erilliset kartanot.
ai sä tunnet bill gatesin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
olisit loppuelämäsi ilman seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Jos se ei suostuisi siihen.
Toivottavasti ei ole pakkonaiminen enää edessä, kun olen onnistunut välttelemään loukkuja jo yli 30 vuotta.
Olen ihan onnellinen omillani 54-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
olisit loppuelämäsi ilman seksiä?
Tämä tulee jokatapauksessa tapahtumaan. Olen keskittynyt henkiseen etsintään ainakin tässä elämän vaiheessa. Juoksut on juostu.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Eksäni kanssa kai sitten. Hän itse haluaisi minut kovasti itselleen.
Ottaisit eksäsi vaikka saisit ihan kenet tahansa??
Miksi vitussa et sitten ota häntä, vai aiotko elää yksin lopun elämääsi?
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Helppo! Naapurin P:n kanssa tietenkin. On minua ainakin 10 vuotta nuorempi ja ihan uljaan näköinen.
Meinasin tulla mustasukkaiseksi, mutta minun naapurinihan onkin M eikä P.
M on samanikäinen aikuinen kuin minäkin, kumpikin ollaan sinkkuja. Jutellaan silloin tällöin ja on istuttu joskus iltaakin, muttei kumpikaan ole edennyt millään tavalla. Nyt M:n ikkunaan on ilmestynyt jonkinlainen valokoriste - eikös olekin niin, että tuollainen rihkama raavaan sinkkumiehen ikkunassa tarkoittaa sitä, että mies ei enää ole sinkku?
Selibaatissa olen ollut vuosikausia, joten se ei tässä asiassa paina ollenkaan.
Kakkosvaihtoehtoni on sitten Liam Neeson.
Julkisuuden henkilöistä Ville Niinistö on kyllä niin ihana....
John Lennonin