Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttävätkö miehenne/poikanne pikkukalsareita pitkien alla?

Vierailija
18.01.2016 |

Tuli tänään lapsista ystävän kanssa puheeksi. Siis meillä käytetään jompia kumpia sään mukaan, päivittäin ne vaihdetaan. Olemmeko poikkeus? Ei ole tullut mieleenkään, että pitkien alle pitäisi pojalle laittaa lyhyet eikä mieskään kyllä niin tee. Ymmärtääkseni pitkät kalsarit on ihan alusvaate (niissä on se reikäkin pippelille...)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pitkien kalsarien alle laitetaan pikkukalsarit. Toivottavasti teidän miehet edes vaihtaa joka päivä ne pitkät kalsarit! Hyi.

Mainitsin jo, että pitkät kalsarit vaihdetaan tottakai päivittäin - kuten alusvaatteet mitkä tahansa. Ap

Vierailija
22/27 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä vähän aikaa sitten just ihmettelin, että uutisoitiin kovasti, millainen bakteeripesä nuo sukkahousut on. Kuulemma siellä pesii hirveästi pöpöjä, jos niitä käyttää viikon pesemättä. Itselle ei tulisi mieleenkään käyttää mitään alusvaatetta viikkoa pesemättä. Kyllä ne tulee vaihdettua joka päivä tai ainakin joka toinen päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukat pikkukalsarit alle, sen takia että munat on lähellä vartaloa, ei pane pakkanen.

Vierailija
24/27 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käytä pitkiä kalsareita ikinä, mutta munat kyllä suojaan hyvin. Joku av mamma voisi kutoa minulle talvimallin kalukukkarosta ; )

Vierailija
25/27 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kayta pitkia kalsareita kuin erityistapauksissa (laskettelu, talvimetsastys, joku ihme syy etta olen kauan ulkona). Kuitenkin aina alla on bokserit. Naen ne itselleni varmasti kuin naiset rintaliivit, pitavat munat paketissa eika heilu tuolla housuissa.

Vierailija
26/27 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivekset tykkäävät viileästä. Sisätyössä kyllä hikoavat jos on kahdet kalsarit housujen alla. Erikseen on sitten ulkoharrastukset mutta tarpeetonta hautomista sisätiloissa...

Vierailija
27/27 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vedän pitkät kalsarit lyhyiden päälle jos lähden kovalla pakkasella ulkohommiin, sisälle tultuani otan pitkät pois heti, muuten tulee tukala olo. Tänä talvena ei vielä ole ollut kovia pakkasia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän