Suositelkaa Youtube-kanavia
Kommentit (23)
Naag Janne naakka! Mua naurattaa kaikki hänen hauskat videot :)
Vierailija kirjoitti:
Naag Janne naakka! Mua naurattaa kaikki hänen hauskat videot :)
Varmaan jotain teinipissistä naurattaakin.
Minua itseäni huvittaa edelleen ko tyypin teinipissispurkaukset parin vuoden takaa jossa haukkui blogissaan tosi törkein sanankääntein yhden koulun opettajat koska ei päässytkään sinne opiskelemaan. (Kuvitteli siis vaan menevänsä sinne, onhan hän bloggaaja). Samassa yhteydessä haukkui myös erään tytön koska tyttö ei vuokrannutkaan hänelle asuntoa niin kuin piti.
Kaiken tuon ^ jälkeen en voi ottaa tuota ihmistä enää tosissani. Koskaan.
Onision/UhOhBro
Saattaa olla varsin ilkeäkin tai ainakin hyvin kärkevä kommenteissaan, mutta hänen videoistaan kuitenkin kummasti kohoaa itsetuntoa :)
mansu ian XD
ja sit se joku butterly86
Niilo22 kova äijä ja työssä ahkerasti käyvä.
Jos kiinnostaa urheilu niin suosittelen Buffdudesia ja Strength Campia.
Hömppä/vlogikanavista voin suositella Ally Hillsiä, Rose Ellen Dixiä ja Grav3yardgirliä.
Antti Holma. Ei ole mikään kovin aktiivinen, mutta nuo on kiva katsoa läpi.
Jesse Braun, Mansikkka ja danisnotonfire on mun suosikit
Varokaa puolalaista Kankkusta duo-laihislääkettä!!!!!!!!!!! Ei kuulema tehoa, ei lähetetä rahoja takaisin, ei vastata viesteihin. Sana kiertämään!!!!
Pinkku pinsku, Lakko , JOP, Mastermcpvp, salatut elämät , herbalisti, Posse, neddeplay, splay,Roponen,DEATA
Niitä on niin paljon mutta en muista nimiä täs pari: Miklu, Roni back ,Sara
Karoliina
, eedspeaks, Wildy, wildeem
Aika nuorten juttuja mutta jos kiinostais
Haluun nostaa tätä keskustelua, koska mä haluaisin löytää hyviä pienempiä kanavia! Linkatkaa tähän jotain helmiä!
Niin ja tässä alla vielä mun kanava :) Mulla on nyt sellainen projekti menossa, että yritän julkaista videon joka päivä :D
Jos tykkää tieteestä, niin Veritasiumia suosittelisin.