Hulluin näkemäsi uni?
Laitoin viime yönä Johnny Deppille turkoosia luomiväriä. Johnny kysyi, kiinnostaisiko mua seurustella sen kanssa. Vastasin, että oot liian vanha mulle, ja heräsin siihen kun kun nauroin omalle vastaukselleni. Olen 55-vuotias.
Kommentit (49)
Viime yönä näytti unta että olin taas yhtä hoikka kuin nuorena, sivelin litteää vatsaani unessa ja olo oli mahtava kun se ei ollutkaan tämä keski-ikäinen vararengaspallomaha :D
Suosittelen kaikille ketjusta kiinnostuneille Areenasta podcastia Uniraati.
Tapasin unessa persun, jonka äo oli yli 65. Unissa kaikki on mahdollista.
Paljonhan näitä itsellä, mutta erään noin 10-vuotiaana nähdyn flunssaunen voin vaikka mainita.
Kun Petelius tuolloin ollut se suuri viihdesankari jonka uusia sketsiohjelmia aina odotti niin se selittää varmasti unen tapahtumat. Unessa avaan telkkarin ja se ysäriltä tuttu maikkari-jingle MTV3 pärähtää soimaan. Ruutuun astuu Peltelius lastenohjelman lavasteissa ja klovni/narripuku yllään ja pesee hampaitaan leveä virne naamalla ja tämä tapahtuu unessa vielä sekunteja kestävällä loopilla.
Olen nähnyt monta kertaa unia, joissa olen itse alasti ja muut ovat täysissä pukeissa. Tilanteena jokin muu kuin kotitilanne.
Seksiä sukulaisten tai siskon kanssa.
Tajusin näkeväni unta. Lähdin siis lentämään ympäriinsä.
Viimeisimmässä unessa olin jonkinlainen asianajaja ja yritin saada vankien kuolemantuomioita kumottua. Oudointa oli se, että vankila oli täynnä kuolemaantuomittuja lapsia ja nuoria. En tiedä tuomitaanko missään alaikäisiä kuolemaan?
Menin Pariisiin ja Eiffel-torni olikin sellainen metrin pituinen lego-patsas. Kaadoin sen vahingossa ja sitten oli Ranskan poliisi perässäni.