Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hulluin näkemäsi uni?

Vierailija
18.01.2016 |

Laitoin viime yönä Johnny Deppille turkoosia luomiväriä. Johnny kysyi, kiinnostaisiko mua seurustella sen kanssa. Vastasin, että oot liian vanha mulle, ja heräsin siihen kun kun nauroin omalle vastaukselleni. Olen 55-vuotias.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin Pariisiin ja Eiffel-torni olikin sellainen metrin pituinen lego-patsas. Kaadoin sen vahingossa ja sitten oli Ranskan poliisi perässäni.

Vierailija
42/49 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä näytti unta että olin taas yhtä hoikka kuin nuorena, sivelin litteää vatsaani unessa ja olo oli mahtava kun se ei ollutkaan tämä keski-ikäinen vararengaspallomaha :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kaikille ketjusta kiinnostuneille Areenasta podcastia Uniraati.

Vierailija
44/49 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin unessa persun, jonka äo oli yli 65. Unissa kaikki on mahdollista.

Vierailija
45/49 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonhan näitä itsellä, mutta erään noin 10-vuotiaana nähdyn flunssaunen voin vaikka mainita.

Kun Petelius tuolloin ollut se suuri viihdesankari jonka uusia sketsiohjelmia aina odotti niin se selittää varmasti unen tapahtumat. Unessa avaan telkkarin ja se ysäriltä tuttu maikkari-jingle MTV3 pärähtää soimaan. Ruutuun astuu Peltelius lastenohjelman lavasteissa ja klovni/narripuku yllään ja pesee hampaitaan leveä virne naamalla ja tämä tapahtuu unessa vielä sekunteja kestävällä loopilla. 

Vierailija
46/49 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt monta kertaa unia, joissa olen itse alasti ja muut ovat täysissä pukeissa. Tilanteena jokin muu kuin kotitilanne. 

Vierailija
47/49 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä sukulaisten tai siskon kanssa.

Vierailija
48/49 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin näkeväni unta. Lähdin siis lentämään ympäriinsä.

Vierailija
49/49 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmässä unessa olin jonkinlainen asianajaja ja yritin saada vankien kuolemantuomioita kumottua. Oudointa oli se, että vankila oli täynnä kuolemaantuomittuja lapsia ja nuoria. En tiedä tuomitaanko missään alaikäisiä kuolemaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän