Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hulluin näkemäsi uni?

Vierailija
18.01.2016 |

Laitoin viime yönä Johnny Deppille turkoosia luomiväriä. Johnny kysyi, kiinnostaisiko mua seurustella sen kanssa. Vastasin, että oot liian vanha mulle, ja heräsin siihen kun kun nauroin omalle vastaukselleni. Olen 55-vuotias.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari yötä sitten näin unta vuoden 2018 presidentinvaaleista. Vaalit päättyivät hirveään epäselvyyteen ja tappeluun.

Ketäs oli ehdokkaina?

Vierailija
22/37 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari yötä sitten näin unta vuoden 2018 presidentinvaaleista. Vaalit päättyivät hirveään epäselvyyteen ja tappeluun.

Ketäs oli ehdokkaina?

Ja kuka ne vaalit voitti? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää hommata akka jostain muualta.

Vierailija
24/37 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea määritellä hulluinta, kun näen hulluja unia joka yö melatoniinien takia. Unet ovat sitä luokkaa, että esimerkiksi ostan eläviä kanoja alkosta ja lähden ajamaan moottoripyörällä merenpohjaan.

Vierailija
25/37 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon aivan ihme unia että kerron vain vähän. Dinot on esimerkiksi ufojen lomamatkalla karanneiden lemmikkien perua. Pitkä uni lyhennettynä. Unessa olen joutunut presidentiksi, kaikki vaati koko ajan jotain tosi rasittavaa. Painovoima oikuttelee tosi usein, joskus leijun, joskus osaan lentää. Inhottavasti en koskaan hereillä muista miten pääsee lentoon.

Seksiä, alkoholia ja huumeita. Toistuvia teemoja unissa aivan orgioita. Säätypy mette on ollut mukana todella irstaasti. Toisinaan puhun eläimille unissa. Muutaman kerran olen kulkenut elämän ja kuoleman rajan poikki ja kuolleet ovat antaneet neuvoja. Helvetin pelottavia painajaisia.

Yhteen aikaan näin krapulassa putoamis unia. Otin esm. katolla aurinkoa ja kääntyessä tipuin reunan yli. Todella vittumaisia heräämisiä paniikissa kun luulee tippuvan niin että kuolee. Kaikkein pahin painajainen oli erittäin elävä uni jossa ammuin veljeni.

Miksen muista hauskimpia unia? Muija on kertonut että puhun unissani ja naurankin. Täytyy niitä olla hauskoja kun kerta nauraa ihan umpi unessa.

Vierailija
26/37 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen jatkuvasti unia missä olen alusvaatteisillani ihmisten ilmoilla. Yleensä yläosattomana. Aluksi en tiedosta sitä, mutta sitten yhtäkkiä huomaan että onpas mulla vähän vaatteita ja alkaa hävettää. Ne on painajaisia. Toissayönä olin pelkissä alushousuissa sukujuhlissa ja pari kertaa olen juossut kaupunkia pitkin paniikissa kotia kohti huomattuani asian. Ihme kun en alasti vielä ole ollut.

Samantapainen toistuva on sellainen että joku avaa vessan oven kun olen siellä ja kusen jostain syystä ympäri vessaa.

Viime viikolla näin seksiunta serkkuni miehestä. En todellakaan tiedä miksi. Eikä ole ensimmäinen outo seksiunen kohde.

Harmi kun tulee vain tuoreimmat nyt mieleen, minun uneni osaavat nimittäin olla todella absurdeja.

Vierailija
27/37 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan näen unta, jossa yhtäkkiä muistan osaavani leijua maanpinnan yläpuolella ja pääseväni etenemään niin, ettei jalkojen tarvitse koskea maata. Joka kerta niissä unissa siis toistuu se, että olen unohtanut minulla olevan leijumiskyvyn ja muistaessani sen taas alan leijailla ja siinä leijaillessani mietin, miksi en tee tätä useammin. Tavallaan pidän unissa kykyäni erikoisena, tavallaan en, koska eihän se kuitenkaan lentämistä ole.

Vierailija
28/37 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin isossa firmassa töissä. Sitten minut laitettiin teknologiavastaavaksi, koska ne tiesi että olen paha ihminen ja ne yritti lavastaa minut jotenkin firmasta pihalle. Sitten tulikin kauhea virustapaus jota ei kyetty selvittämään, ja kaikki tuli syyttävän näköisenä minun työhuoneeseen.

Homma meni kuitenkin siihen, että yhtäkkiä joku ammuttiin revolverilla kuoliaaksi. Sitten kaikki tajusi että koko porukka on kusessa. Lattialle heitettiin erilaisia aseita, esim keppejä ja sitten jotainpatukoita joissa oli nappi ja siitä pystyi antamaan sähköshokin toiselle. 100 ihmistä joutui taistelemaan henkensä edestä pian. sitten joku kello soi ja oli joku käytävä mistä pystyi pakenemaan, mutta siellähän oli valmiina kuolettavia ansoja ja tyyppejä jotka ampui tai silpoi kuka sattui tulemaan kohti.

Itse asiassa tämä ei edes ollut unta mutta olin se viimeinen selviytyjä mutta kukaan ei usko.

Vierailija
29/37 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä unessani vieraili kaksi lasta. Ensimmäinen tuli hädissään luokseni pyytämään apua. Oli selvää, että oli tapahtunut joku katsatrofi ja hän oli kadottanut vanhempansa. Toinen lapsi antoi minulle mukaan otettavaksi kaksi esinettä/asiaa.  Joidenkin käänteiden jälkeen tapasin vanhan viidakon alkuperäisasukkaan, jonkin sortin tietäjän, joka heti alkoi kysellä noista kahdesta asiasta. Kerroin miten ne sain ja hän kertoi sen olevan enne. Paha enne. Nuo kertovat, että on tulossa tuhoisa tsunami ja liian moni menettää henkensä. Hänen on lähdettävä heti varoittamaan muita. Vesi tulee nousemaan kilometrin matkan maalle. Hän pyysi lupaa saada esineet itselleen, osoitti suunnan mihin lapsen vien ja siihen uni loppui. 

En voi sanoa, että tuo oli painajaisuni, mutta hyvin outo kuitenkin. En edes muista milloin viimeksi olen nähnyt jotain luonnonkatastrofunta. Silti kuitenkin kiva uni, koska siinä oli niin voimakas luontoyhteys-tietäjä. Rakastan kaikkia tietäjäunia. 

Vierailija
30/37 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä kolme ikävää diktaattoria ovat eksyneet uniini. Herättyäni on naurattanut.

Jouduin piilottamaan varastoon ostamani kissanruoat pakastimeen koska Hitler oli määrännyt ne takavarikoitavaksi. Minähän en vähillä rahoilla hankittuja ruokia vapaaehtoisesti natseille luovuttaisi! Sotilaat tunkeutuivat kotiini ja vihaisena kirosin heidät, mitään kissanruokaa minulla ei ole.

Eräässä toisessa unessa olin suurilla juhlaillallisilla jossain palatsissa. Viereiselle paikalle istahti Putin. Käänsin hänelle selkäni. Mitään puheenaihetta en moisen typeryksen kanssa keksisi. Harmittelin itsekseni huonosti suunniteltua istumajärjestystä. 

Kolmannessa unessa olin uunituore lentoemäntä. Jouduin töihin Kim Jong Unin yksityiskoneeseen. Muut lentoemot varoittelivat etten saisi jäädä kahden kesken Kimin kanssa, kun ei ikinä tiedä mitä se hullu keksii. Pelkäsin. 

Vierailija
31/37 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öhöm. Mikko Alatalo istu alasti sängynreunalla ja soitti kitaraa. Voidaan ehkä luokitella painajaiseksi.

Ai että!  Olisipa enneuni!  Alatalolla on kivoja kappaleita.  Vaikka Rikoo on riskillä ruma.

Vierailija
32/37 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissayönä oli erikoinen, peuhasin itseni kanssa(minä makasin siinä alla, ja tietoisesti olin itse myös siinä päällä). Oli kaikenlisäksi aika selkouni, muistin hyvin herätessä kaiken, miltä iho tuntui yms. Aika tajunnanräjäyttävä kyllä. T. Nainen

Vierailija
33/37 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran näin unta, että olen ristiäisissä ja vauvan kummi.

Olen oikeasti laihan sorttinen ja hyvin pienirintainen.  Unessa olin pukeutunut pitkään harmaaseen puolihameeseen ja yläosa paljaana.  Rintani olivat valtaisat.  Katselin siinä niitä rintojani ja olin mielissäni siitä, että olin ottanut hyvin aurinkoa, kun olin niin ruskettunut, myös ne rinnat.  

Pidin vauvaa poikittain sylissäni ja odotin muita ristiäisvieraita tulevaksi.  Sitten kuulin, että ihmisiä tulee ja yhtäkkiä tajusin olevani tissit paljaina.  Säikähdin ja yritin laittaa sitä vauvaa jonnekin, että pääsisin pukeutumaan, mutta ei ollut mitään mihin sen olisin käsistäni laskenut.  Ovi aukesi ja vieraat tulivat sisään.  Siihen heräsin.

Ei se ollut edes toiveuni, koska en ole koskaan halunnutkaan isoja rintoja, ja oma taaperokin minulla jo oli, eli en löytänyt unesta mitään erityistä symboliikkaa.  Jostain syystä se vain on jäänyt mieleeni.  Ne pulleat isot rintani siinä olivat kyllä kieltämättä kauniit.

Vierailija
34/37 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kerro unet väliltä hulluimmat 1962-2025, joo saattaa siinä olla muutama uni, jotka teksiksi muutettuna olisi noin satatuhatta kirjansivua , plus ne unet joita ei muista.Joten annan olla no pikku paljastus eräästä unesta listin unessa uuno palmen ja kylikki saaren, tein sen heinäseipäällä, tosin en ole varma oliko se unta vai pyörinkö huumehöyryissä seiväs kädessä.

Vierailija
35/37 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjista unista saisi kivan äänikirjan.

Vierailija
36/37 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoisnapa suli, ja sieltä tuli valtava aalto, mikä rikkoi talon ikkunat. Sitten lompsin unessa rauhallisena jatkamaan syömistä.

Vierailija
37/37 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hurjista unista saisi kivan äänikirjan.

Niin ja miettikää mitä elokuvia niistä tulisi. Sanoisin suurinosa menisi hyllylle sensuuri, ei julkaista yleiseen käyttöön.