Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pomo lähetti töistä kotiin, vaikka ei ole kuumetta !

Vierailija
18.01.2016 |

kiva pomo minulla :D kehotti myös hakemaan saikkulapun, " kyllä saat sen tuossa kunnossa".

meillä siis lapset olivat viikon kipeinä, sellainen limainen kova yskä ja lämpöä. mies oli lasten kanssa kotona.
no, mies on ihme friikki johon pöpöt eivät tartu mutta itse en ole yhtä onnekas. toissapäivänä alkoi keuhkot halkaiseva yskä, lima rohisee keuhkoissa eikä ääntä lähde kunnolla. ja eilen illalla iski kunnon nuha, koko ajan saa olla nessu kiinni naamassa ! silmät valuvat solkenaan ja makuaisti hävisi.. mutta kuumetta ei ole. joten könysin sinnikkäästi työpaikalleni.

pomo seurasi hetken, miten yritin tehdä työtä-niistin-yritin jatkaa-sain aivastelukohtauksen- pesin silmälasit- niistin-yritin taas tehdä töitä- niistin- putsasin silmälasit- sain yskänpuuskan.... ja päätti viheltää pelin poikki.

nyt jännään täällä miten sen saikkulapun kanssa käy!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tosiaan kiertää jotain.. sitkeää hakkaavaa yskää jonka mukana tulee limapalloja, nuhaa ja yleistä voimattomuutta ilman kuumetta... kestää vieläpä viikkoja, kiva !

Itse olen onneksi työtön, mutta mies käy töissä " meiltä katkeaa rahantulo jos jään yskän takia kotiin !"

Samoin lapsi halusi palata kouluun, vaikks yskii yhä..( oli koko viime viikon kotona, yhden päivän kuume 38 astetta)

Helvetin paljon parempi, että työkavereilta katkeaa rahantulo kun miehesi menee duuniin tartuttamaan. Kunhan teillä ei vain katkea.

Ja toki se lapsi palaa kouluun koska HALUSI. Teette varmaan kaiken muunkin lapsen halujen mukaan. Siellä se pettymyksiä sietämätön rykii aivolimansa luokkakavereiden riesaksi.

Vierailija
22/22 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tosiaan kiertää jotain.. sitkeää hakkaavaa yskää jonka mukana tulee limapalloja, nuhaa ja yleistä voimattomuutta ilman kuumetta... kestää vieläpä viikkoja, kiva !

Itse olen onneksi työtön, mutta mies käy töissä " meiltä katkeaa rahantulo jos jään yskän takia kotiin !"

Samoin lapsi halusi palata kouluun, vaikks yskii yhä..( oli koko viime viikon kotona, yhden päivän kuume 38 astetta)

Helvetin paljon parempi, että työkavereilta katkeaa rahantulo kun miehesi menee duuniin tartuttamaan. Kunhan teillä ei vain katkea.
Ja toki se lapsi palaa kouluun koska HALUSI. Teette varmaan kaiken muunkin lapsen halujen mukaan. Siellä se pettymyksiä sietämätön rykii aivolimansa luokkakavereiden riesaksi.

eli sinun mielestäsi muuten tervettä lasta, joka syö , riehuu kavereiden kanssa ulkona   jne pitäisi pitää viikkoja kotona vain koska yskii?!

tai että miehen pitäisi hakea saikkulappua saikkulapun perään ja olla töistä pois, koska nenä vuotaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla