Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on yhteiskunnan elätti?

Vierailija
17.01.2016 |

Eikö yhteiskunnan elätti ole kuka tahansa tuilla elävä? Minulle on väitetty, että vain sellainen, joka elää tuilla eikä laiskuuttaan viitsi mennä töihin, on sellainen.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat itse olla.

Vierailija
2/24 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tietysti. Ei sillä väliä, onko laiskuuttaan työelämän ulkopuolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikki, jotka eivät ole NETTOMAKSAJIA ovat yhteiskunnan elättejä.

Terveisin Nettomaksaja

Vierailija
4/24 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on tietysti. Ei sillä väliä, onko laiskuuttaan työelämän ulkopuolella.

No erityisesti sellaiset, jotka laiskuuttaan elävät tuilla. Tietysti tuleehan se muillekin työssä käymättömille yhteiskunnalta. Mutta se on ymmärrettävää jos ei työkyvyttömyyden takia käy töissä.

Vierailija
5/24 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni KAIKKI ovat jollain tavalla. Täysin autonomista henkilöä en ole vielä tavannutkaan.

Vierailija
6/24 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin koen olevani yhteiskunnan elätti, vaikka juuri pari tuntia sitten tulin työstä, yhteiskunta mun palkkani maksaa ja aika monen muun, jokun täytyy maksaa veroja että palkkani saan, oma veronmaksuni on vain veron kiertoa kunnalta minulle ja minulta kunnalle ja vähän sivusta valtiolle.

Vierailija
7/24 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö yhteiskunnan elätti ole kuka tahansa tuilla elävä? Minulle on väitetty, että vain sellainen, joka elää tuilla eikä laiskuuttaan viitsi mennä töihin, on sellainen.

Lisää vielä tähän julkisen palkansaaja joka saa palkkansa ja eläkkeensä verovaroista.

Veroa maksaa vain avoin sektori.

Vierailija
8/24 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen!

Kivittäkää.

Tai alapeukuttakaa, ihan kuin vaan.

Inhoan elämääni.

Vierailija
9/24 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki lapsilisien saajat on elättejä, ja kotitalousvähennyksen. Kaikki jotka käyttää verovaroin ylläpidettyjä teitä, ja VARSINKIN kilometrikorvauksen nostajat on LOISIA.

Vierailija
10/24 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon! :) elän pääasiassa opintotuella ja pienellä lisäavustuksella vanhemmilta.

Vierailija
11/24 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, jotka luottavat siihen, että yhteiskunta takaa heille niin turvalliset olot, ettei heidän päitänsä leikata irti ja nosteta seipään varteen heidän omaisuutensa tullessa olosmitatuksi vapaiden markkinoiden ja yksityisyrittelijäisyyden areenalle.

Vierailija
12/24 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maajussit ovat kaikkein kallein elätti ryhmä ja niitä on vain joku 40 000 tuhatta sili maksavat enemmän kuin terveydenhoito tai armeija sekä koululaitos yhteensä.

Järjetön säästö tulisi jos nekin voisi sieltä syrjäkyliltä kerätä ihmisten ilmoille joihinkin VOKkeihin ja maksaa kotousrahaa samoin perustein kuin muillekin toisille.

Vierailija
13/24 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia elättejä ovat Ben Zyskowitzin kaltaiset ihmiset jotka eivät ole päivääkään tehneet oikeaa tai tuottavaa työtä vaan olleet koko aikuisikänsä veronmaksajien elätettävänä hyväpalkkaisessa suojatyössä. Tällaisilla ihmisillä ei voi olla mitään oikeita työelämätaitoja tai ymmärrystä yhteiskunnan eri osa-alueista.

Vierailija
14/24 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs eläkeläiset?

Vierailija
15/24 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs eläkeläiset?

Heistähän monet ovat jo ylittäneet työiän. Mutta eläkeläiset työikäiset ovat yleensä työkyvyttömiä.

Vierailija
16/24 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politikot ovat pahimpia yhteiskunnan elättejä.

Vierailija
17/24 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaikki, jotka eivät ole NETTOMAKSAJIA ovat yhteiskunnan elättejä.

Terveisin Nettomaksaja

Olisiko yhteiskuntasi parempi, jos kaikki elätit likvidoitaisiin?

Vierailija
18/24 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan siinä mielessä olla yhteiskunnan elätti, kun olen ollut kotona 2,5 vuotta hoitamassa lasta, tukien varassa olen. Töihin paluu on muutaman kuukauden päästä hoitovapaalta (vakkarityöhön). Työelämää ennen lasta on takana 18 vuotta katkeamattomasti.

Vierailija
19/24 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jotka eivät halua mennä töihin vaikka niitä olisi tarjolla. Mieluummin ollaan kotona, ryypätään, pelataan tai jotain muuta turhaa. Ymmärrän jos on jokin sairaus joka estää työssä käynnin mutta laiskuutta en.

Vierailija
20/24 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun siskoni jaksaa valittaa mulle kuinka olen vaan kotona. Olen nyt 2 veen kanssa kotona.

Itse vei nyt 1 ja 3 veensä tarhaan.. Ei muuta mut on itse siinä samassa tarhassa toissä, eri ryhmässä tosin.

Tooodella tuottava ihminen, vaikka ei sitä itse tajua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä