Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millasta unta näitte viime yönä?

Vierailija
17.01.2016 |

Minä näin sellasta, että sain potkut töistä.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään muistikuvaa. Poikaystävä ilmeisesti näki unta et sai jonkun palkinnon. Ainakin se semmosesta mulle unissaan höpötti.

Vierailija
22/40 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku selittää mulle kuulumisiaan. Mä saan selvää mitä sille kuuluu, mutten tunnista ääntä. Se tuntuu kuitenkin selkeävän koko ajan. Tunnistan hänet. Hän ei ole ollut seurassamme noin kolmeentoista vuoteen. Ennenkuin uni loppuu, näen hänen kasvonsa.

Hänen on hyvä olla.

-m36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huppupäinen mies yritti tappaa mua miekalla. Mies oli tosi pitkä, tumma ja sillä oli silmälappu. Unessa kokemani adrenaliiniryöppy oli aika hurja. Oon päivän miettinyt unen merkitystä ja jos olisin nähnyt silmälapun jollain tänään, niin olisin varmaan pyörtynyt.

Vierailija
24/40 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli unessa kaksi lasta, tyttö ja poika. Iältään n. 3 ja 5. Olin tosi onnellinen ja tunsin suurta rakkautta heitä kohtaan. Mutta olin ihmeissäni, sillä en muistanut olleeni raskaana ja synnyttäneeni heitä. toisekseen mietin unessa, miten jännää on että minulla on lapsia kun en niitä oikeasti ole koskaan juuri halunut. En ole koskaan nähnyt unta että minulla olisi lapsia, raskausunia kyllä. 

Vierailija
25/40 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kihloissa Tuomas Enbusken kanssa mutta en voinut kumminkaan erota, koska ystävänpäivä oli tulossa ja halusin lahjan :DD

Vierailija
26/40 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrattiin koulukaverini kanssa tosi hulppea kämppä, monta kerrosta ja isot makuuhuoneet molemmille. Heräsin hyväntuulisena.

Vierailija
27/40 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään muistikuvaa. Poikaystävä ilmeisesti näki unta et sai jonkun palkinnon. Ainakin se semmosesta mulle unissaan höpötti.

:DDDD

Vierailija
28/40 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä oli joku todella iso koira, jota säikähdin ja luulin että sain sydänkohtauksen.

Vierailija
29/40 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ùp

Vierailija
30/40 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moes, johon oon ollut sairaan rakastunut viimeiset 2 vuotta, mutta jolta en saa kaipaamaani vastakaikua, suuteli minua. Mutta suuteleminen ei tuntunutkaan miltään! Ja siis tämä on eka uni, jossa todella suutelemme, HÄN antaa periksi itseään vaivanneelle kykenemättömyydelle sallia itsensä haluta minua. Ja sitten se on ihan että plääh. Mutta ei ihme, oikeastaan rakkaus häneen lopahti viime viikonloppuna prosessoituani asian loppuun.

31/40 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain negatiivista se oli vanhoihin kavereihini liittyen. En enää muista sen tarkemmin. En ole edes ollut missään tekemisissä heidän kanssa vuosiin, mutta jostain syystä aina välillä tulee uniin.

32/40 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin illalla ennen nukkumaan käymistä katsonut Youtubesta videoita, joilla kaksi amerikkalaista katusaarnaajamiestä saarnasivat yliopiston kampuksella opiskelijoille synnin seurauksista. Heillä molemmilla on vaimo ja liuta lapsia.

Näin sitten unta, että minulla oli suhde tämän toisen saarnamiehen kanssa. Suhde oli seksuaalinen, mutta ennen kaikkea tunsin voimakasta rakkautta saarnamiestä kohtaan.

Kun aamulla heräsin, huomasin olevani edelleen oudolla tavalla ihastunut mieheen. Onneksi tunne haihtui tuntien kuluessa :)

Vierailija
33/40 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin hirveä sade, että lapsuudenkotini paikkakunnalla tulvi. Katsoin vaan ylhäältä kerrostalosta, miten kaikki käytävät olivat metrin syvyydeltä täynnä virtaavaa vettä. Se oli samalla aikaa kiehtovaa että pelottavaa. Tajusin, että virta voisi viedä mennessään, mutta toisaalta mikään ei olisi ollut hauskempaa, kuin mennä kokemaan maanpinta uudella tavalla, mutta en sitten mennyt, ettei vaan käy mitään.

Vierailija
34/40 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin hyvin todentuntuisessa seksiunessa ne hetken, kun olin lähdössä (varatun) saaliini kanssa kämpiltäni saattamaan häntä bussipysäkille. Kuten silloin kauan joskus, unessakin tämä neito veti minut perässään eteisen matolle ähisten "vielä kerran..."

Sitten mä heräsin, tähän sasmattomaan nykyelämääni. Kyllä kyrpiinnytti herätä tuosta unesta...

Vierailija
35/40 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen se, että mulla on puhelin, mutta nappulat niin oudot, etten osaakaan soittaa sillä

Vierailija
36/40 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painajaista jonkun keskustelupalstaketjun vuoksi. Olin olevinani lapsuudenkodissani, jossa alkoholisti ei vielä ollut humalassa vaan aloittelemassa. Olin lähdössä pois sieltä mutta sain kuitenkin äijän siltaan toisin kuin elävässä elämässä aikanaan. Ei pelottanut enää, mutta se ikävä ja ahdistava tunnelma ei vuosikymmenten mittaan ole vielä unohtunut. 

Vierailija
37/40 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höhööhöö

Vierailija
38/40 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, paitsi sen et se oli joku iha hirvee painajainen!!

Vierailija
39/40 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keekki meni smokki päällä ovesta jonnekin gaalaan ja olin siinä aulassa edustamassa jotakin. Ja se antoi mulle taas öögaa ja mä olin taas ihan kaiken yläpuolella (kuten normaalistikin).

T. "Puumatar" not

Vierailija
40/40 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kännissä oon vieläki ei ollutkaa unta.