Millasta unta näitte viime yönä?
Kommentit (40)
Siinä oli joku pieni keltainen kirja, en muista muuta. Herätessä muistin koko unen. Olen jostain syystä kolmena viime yönä nähnyt paljon elävämpiä unia kuin normaalisti. Mielenkiintoista, mistähän se johtuu...
Olin ihan kamalan läski sellane sata kilone....
Olisi kiva jos joskus muistaisi jotain.
Että leikitin naapurin kissaa viskelemällä sille palloja.
Että sain toisen lapsen, ihan esikoisen näköisen tyttövauvan. Synnytys oli tosi helppo mutta taisi olla yllätys koska en ollut hankkinut mitään tavaroita. Olin kuitenkin tosi onnellinen. Ja mummoni oli tosi vihainen kun sain taas au-lapsen :D. Isä jäi kyllä mysteeriksi. Taitaa biologinen kello vähän tikittää tällä sinkkuäidillä...
Mulla oli koira, jonka nimi oli kissa.
Olin menossa saunaan ja sieltä kuului HÖÖ!
Sain enkun suullisesta kokeesta 0 ja kirjallisesta 2 :-( Traumaattista..
Näin taas samaa unta että meinaan hukkua, sama uni toistuu aina kun on elämässä vaikeaa :( Olen aina jossain lähellä vettä ja sitten vaan putoan sinne veteen ja räpiköin siellä enkä pääse pois. Jotain stressiä varmaan?
En kehtaa sanoa ja tosin viime yönä jäi nukkuminen.......
Kouluaikainen poikakaveri löytyi kuolleena helsinkiläisen klubin lattialta. Klubin vieressä oli Urho Kekkonen -baari.
Olin pelottavan naapurini asunnossa ja yritin piileskellä jossain lavuaarin takana. Joku paikalla ollut huomasi minut, mutta auttoi ensin komeroon piiloon ja sitten lopulta ulos, kun muut asunnossa olleet saatiin puuhastelemaan kaikenlaista muuta... Oli hyvin ahdistava ja järjetön uni, mutta kuvasti kyllä olotilaani.
Soitin urkuja kirkossa, muuta en muistakkaan.
leivoin simo häyhän kaa joulutorttuja <33