Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan kerrostaloasumisen ärsyttäviä asioita!

Vierailija
17.01.2016 |

-joku käy pyykkituvassa sörkkimässä vaatteitasi, vaikka pyykkitupa on varattu vielä sinulle
-joku varaa pyykkituvan kolmeksi tunniksi ja ei käytäkään vuoroaan
-joku unohtaa kuivaushuoneeseen pyykkinsä ja joudut viikkailemaan niitä ennen kuin saat omat pyykkisi ripustettua
-naapuri panee äänekkäästi ja joudut kuuntelemaan sitä puoli tuntia joka ilta
-naapurin koira alkaa räksyttämään aina kun lähdet tai tulet kotiin
-et pysty käyttämään parvekettasi koska naapuri polttaa tupakkaa omallaan ja parvekkeesi haisee tuhkakupille

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Naapuri meluaa silloin kun itse haluaisin nukkua.

- Toisaalta itse ei voi meluta silloin kun haluaa.

- Tupakan haju tulee sisälle kun naapurit tupakoivat parvekkeella ja yritän tuulettaa kämppää, itse en polta.

- Ei ole parkkihallia, edes parkkipaikkoja ei riitä kaikille.

Nämä nyt meidän talossa ongelmina. Ei onneksi mitään kovin suurta.

Vierailija
22/91 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juorukerhot. Ne on kaikkein ärsyttävimmät. Ja niihin kuuluu yleensä ne, joilla itsellä on jumalattomat luurangot kaapeissaan.

Ryyppyremmit, jotka möykkää käytävissä ja pihalla. Yleensä nämä on joko keski-iän ylittäneitä miehiä tai nuorisoa. Ja nuoriso, joka on asunut omakotitalossa ennen, ne tosiaan osaa olla rasittavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hississä haisee märkä koira aina kun naapuri on vienyt piskiään lenkille. En tajua miten se koira voi haista niin pahalle, en ole koskaan kohdannut sellaista. Yleensä koirat haisee vain lievästi, mutta tämä jättää hissiin ja rappukäytävään kunnon lemun.

Oletko varma, että se koira haisee, ettei se olisi se naapuri?

Vierailija
24/91 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovien paiskojat.

Vierailija
25/91 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitin miettiä mikä ärsyttäisi,mutta mitään oikeasti häiritsevää ei tullut mieleen.

Toki joskus ärsyttää naapurin metelöinti (todella harvinaista meillä), perus eläminen ei kuulu hyvän äänieristyksen vuoksi.

Ei omaa pihaa, se ehkä huonoin puoli. Toisaalta en sitä tarvitse.

Käytän omaa pesukonetta, ei hajuakaan pyykkituvan säännöistä.

Joo,huono asia on se, että pahvinkeräysastia on aina silloin täynnä, kun sinne itse haluaisi viedä ison kasan pahvia.

Vierailija
26/91 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan kaikki samaan pakettiin:

Mulkut naapurit

Vierailija
27/91 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hississä haisee märkä koira aina kun naapuri on vienyt piskiään lenkille. En tajua miten se koira voi haista niin pahalle, en ole koskaan kohdannut sellaista. Yleensä koirat haisee vain lievästi, mutta tämä jättää hissiin ja rappukäytävään kunnon lemun.

Oletko varma, että se koira haisee, ettei se olisi se naapuri?

Olen melko varma, koiran omistajat on parinkympin kieppeillä oleva ihan siistin ja ns. normaalin näköinen pariskunta, ei näytä sossupummeilta tai narkkareilta, mutta eihän kaikki tietty näy päällepäin...

Vierailija
28/91 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallinen, siisti ja mukava talo, jossa naapurit tervehtivät toisiaan. Aika hyvä äänieristys eli naapurien keskustelu, seksiharrastukset tai vessaäänet eivät onneksi kuulu. Parvekkeelta voi tuulettaa, koska aniharvoin joku polttaa niin, että savu tulee sisään. Ilahduttavaa!

Hiljainen seinänaapuri. 

Nuoripari muutti toiseen seinänaapuriin. Mies HUUTAA jääkiekko-otteluiden tms. aikana suoraa huutoa kavereidensa kanssa. Onneksi aika harvoin. Ihan kuin joku huutaisi meidän asunnossamme... Kaappien ovien paiskominen kuuluu heiltä yllättävän hyvin. Juhlia joskus, mutta ei mitään kovin häiritsevää.  Naapurin pieni söpö koira haukkuu tauotta, jos pariskunta on pois eli ainakin kolmeen saakka yöllä. Mainitsin haukkumisesta naapurille, koska koira säälittää. Koiralla olisi ehkä mukavampaa, jos sillä olisi toinen koira seuranaan. 

Alakerrassa on joku bassosta pitävä, joka huudattaa musiikkia. Joku naapuri tekee puutöitä ja herättää ihmiset viikonloppuisin nakuttamisella yhdeksältä aamulla. Toinen naapuri hakkaa mattonsa klo 10 sunnuntaiaamuisin. Ongelma  minulle, koska olen aamu-uninen. 

Jonkun naapurin lapset huutavat mielellään rapussa ja juoksevat portaita huitoen pinnoja kädellään. Kivasti kaikuu!

Kuten sanoin, niin kiva taloyhtiö ja mukavia naapureita. Osa heistä on vaan hieman äänekkäämpää porukkaa.  

Vierailija
29/91 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua käveli joskus kadulla vastaan kaksi bassettia, joista huokui ulkoilmassa kaamea löyhkä. Ihania koiria, mutta uskomaton haju. Ehkä jotkut rodut haisevat enemmän kuin toiset?

Vierailija
30/91 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätekatokseen jätetyt huonekalut ja muut sinne kuulumattomat roinat. Menee kaikkien kukkarosta.

Vierailija
31/91 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on keskitetty tulo/poisto ilmanvaihto joka reagoi korkea- ja matalapaineisiin, lumisateisiin ym. Luokattoman huono systeemi. Tänne tulee viikottain naapurien hajut : hajuvedet, pyykinpesu, erityisesti huuhteluaineet, rööki jne. Rakennettu kymmenisen vuotta sitten.

Jos joku osaisi kertoa että mikä ilmanvaihto systeemi olisi paras, muuttaisin oitis kun löytäisin.

Vierailija
32/91 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätekatokseen jätetyt huonekalut ja muut sinne kuulumattomat roinat. Menee kaikkien kukkarosta.

Mulla on ainakin kiinteä vuokra. Ei sen enempää mene vaikka jätekatos olisi umpitäynnä.

Vierailija
33/91 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on keskitetty tulo/poisto ilmanvaihto joka reagoi korkea- ja matalapaineisiin, lumisateisiin ym. Luokattoman huono systeemi. Tänne tulee viikottain naapurien hajut : hajuvedet, pyykinpesu, erityisesti huuhteluaineet, rööki jne. Rakennettu kymmenisen vuotta sitten.

Jos joku osaisi kertoa että mikä ilmanvaihto systeemi olisi paras, muuttaisin oitis kun löytäisin.

Täällä kaikki samat ongelmat ja pieraisukin kuuluu naapurista.

Vierailija
34/91 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurithan tässä vituttaa. 

Vierailija
35/91 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisten talojen rakentajat pitäisi vetää hirteen.

Vierailija
36/91 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut monessa kerrostalossa elämäni aikana. Kukaan ei ole aiheuttanut koskaan minkäänlaista haittaa. Ei myöskään rivitalossa.

Mutta kun muutin omakotitaloon, oli naapurina sosiopaattiperhe, täysin häiriintyneitä joka elukka, luonnehäiriöisiä sadisteja, ja tahallista kiusaa ja häiriötä piisaa, organisoidun häirinnän muodossa.

http://keskustelu.suomi24.fi/t/4513082/naapurin-kiusaaminen

Vierailija
37/91 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, mitäs sitä olisi.

Vierailija
38/91 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itse yrität siivota vaatekaappisi jne. koko asuntosi kunnolla ja säännöllisesti, niin silti joku päivä saatat kohdata vaatehuoneessasi lattian listan raosta pilkistävän sokeritoukan tai turkiskuoriaisen toukan parhaimman villapaitasi hihassa. Sitten jos siivoot kaiken, ja heität mäkeen kaiken tuhoeläimen saastuttamat vaatteet, ja myrkytät ja laita punasetripuun paloja tai -suihketta rakoihin ja ilmanvaihtoventtiilin suulle, niin  naapurisi vaatehuone saattaa olla vielä täynnä noita samoja vaatetuholaisia, jotka saapuvat puolen vuoden kuluttua uudestaan vierailemaan omaan vaatehuoneeseesi.  Ja tämä kaikki vaan siitä hyvästä, että isännöitsijä ei tee mitään asian hyväksi, vaikkapa valittaisitkin hänelle ko. asiasta, ja myrkytys pitäisi tehdä koko taloon.

Vierailija
39/91 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri kuuntelee ihan järjettömän paskaa musiikkia. Tälläkin hetkellä. Ja ilmeisesti ihmiset eivät osaa kouluttaa koiriaan, koska noi helvetin rotat haukkuu koko ajan. Ihan. Koko. Ajan.

Vierailija
40/91 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ainakin kiinteä vuokra. Ei sen enempää mene vaikka jätekatos olisi umpitäynnä.

Kyllä sun vuokraas kuule sisältyy myös muiden perseilyt. Maksat kyllä kaikki kulut kuten kaikki muutkin. Ei vuokranantajasi ole hyväntekijä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi