Miten opetatte miehenne viemään roskat roskiin?
Ongelmana se kun mies syö tv:n ääressä jugurttia, suklaata, sipsejä tai mitä vain, niin jättää kaikki roskat olohuoneen pöydälle. Aamulla kun lapset herää, niin ne ehtii vetään aamupalakseen loput sipsit, levittään roskat ja sotkeen jugurtilla kaiken. Pienten suusta saan sitten kiskoa siihen päälle vielä kaikki räkäpaperit sun muut pois, jumalauta kun menee hermo! Ollaan seurusteltu 15v ja koko ajan olen nalkuttanut samasta asiasta. Muutaman kerran olen räjähtänyt, mutta asia ei mene perille! Miten keski-ikäiselle miehelle opetetaan että roskat viedään roskiin?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli sama ongelma. Projekti alkoi sillä, että aina kun mies kävelikin roskiksen ohi, annoin nakin ja oluen. Näin se alkoi yhdistämään roskiksen johonkin hyvään. Parin kuukauden jälkeen huomasin että mies hakeutui roskiksen lähelle, saattoi istua siinä iltaisin parikin tuntia odottamassa makupalaansa. Aloin heittelemään miehelle roskia lattialle, jotka se iloisesti nouti roskiksen lähelle > nakki ja olut. Muutaman kuukauden jälkeen oltiin jo siinä pisteessä että mies osasi itse avata roskiskaapin ja laittoi roskan sinne. Nyt vuoden myöhemmin mies vie roskat itse roskiin, joskin tässä on nyt se huono puoli, että saattaa kiikuttaa sinne mitä vaan nakin ja oluen toivossa :/ Yleensä kun jotain on hukassa, osaankin heti etsiä sitä roskiskaapista ja sen edessähän mies istuu silmät innosta kiiluen. Se on niin onnellinen että osaa itse.
Tässä on sovellettu sitä samaa tekniikkaa, jolla opetin kouran kierimään. Arvasin, että on hyvä ja tehokas tapa myös miehille. Nakki ja olut on tarpeeksi houkutteleva.
Mulla meni vain kaksi tuntia opettamiseen. Nykyisin kierii aina pyydettäessä ja varmuuden vuoksikin. On paimenkoira, joten siksi helppo kouluttaa. Vrt. Vuosi miehellä
Nalkuta lisää, se parisuhde paranee kummasti ja miehesi arvostaa sinua entistä enemmän.
Nalkuttaminen on tutkitusti se ainoa oikea keino saada parisuhde toimimaan.
Nalkuttamalla miehestäsi kuoriutuu se Harlekiini-kirjojen alfauros.
Vähättely, haukkuminen, vittuilu , naisen ainoat keinot selvitä elämässään pahojen miesten hallitsemassa patriarkaalisessa maailmassa.
Meillä mies jättää likaiset astiansa olohuoneeseen. Keittiössä astiat jäävät pöydälle, tyhjät purkit ja pussit tiskipöydälle. Olin ennen siisti, mutta vuosien myötä olen laskenut omaa siisteystasoani eli en muistuttele näistä tai siivoa jälkiä. Toissapäivänä mies katseli ympärilleen ja sanoi, että täällä pitäisi kyllä siivota. Noh, onhan täällä likaista joka puolella, mutta minua ei vielä haittaa. Toivottavasti ei tule vieraita, sitten kyllä hävettäisi.
Tältä palstalta olen oppinut viisauden, että se siivoaa, ketä häiritsee, joten sen mukaan mennään. Tällä hetkellä tiskikone on täynnä puhtaita astioita, työpöytä ja hellan päällinen on täynnä likaisia eli ruokaa ei mahdu tekemään. Mielenkiinnolla odotan, kummalle tulee ensin nälkä :)
Kannattaa ottaa valmiiksi koulutettu mies. Ei vanha koira uusia temppuja opi.
Meillä minä olen se joka syö aina telkkarin ääressä, ja sängyssä kirjaa lukiessa. Mies mäkättää jos roskia on jossain, ja minä sanon että kyllä minä ne siitä vien, vaikka en heti sillä sekunnilla, voi mennä seuraavaan päivään tai pidempäänkin, mutta ei meillä kyllä ollut ongelmaa silloin kun kaksoset oli pieniä, he eivät olleet yksin siinä pöydän ääressä ottamassa mitään jugurttipurkkeja, tai syömässä räkäpapereita. Kun lapset pienenä heräsivät ja heidät otettiin pinnasängystä pois, niin kyllä heidän kanssaan mentiin sinne olohuoneeseen, ei päästetty yksin seikkailemaan pitkin taloa, ja kaikki tavarat oli sillä korkeudella etteivät ylettyneet ottamaan.
Ei ole tuollaista ongelmaa, kun otin miehen, joka on jo valmiiksi sisäsiisti.
Miksi lisäännytte tuollaisten urpojen kanssa?
Tee olohuoneeseen aidattu alue. Toinen sinun ja lasten alue. Toinen miehen. Anna miehen sotkea ja mellastaa omassa aitauksessaan. Voi myös olla, että mies tarvii energian purkamista ja sotkee turhautuneena. Eli ulkoiluta aamuin illoin, iltaisin pidempi lenkitys, että saa kunnolla virikkeitä.
14-v poikani jättää astioita ja roskia omalle pöydälleen.
Saa nähdä oppiiko täällä siistiksi
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tuollaista ongelmaa, kun otin miehen, joka on jo valmiiksi sisäsiisti.
Miksi lisäännytte tuollaisten urpojen kanssa?
Meillä mies taantui pikku hiljaa lasten syntymän jälkeen. Toisen lapsen synnyttyä olin jonkin aikaa hoitovapaalla ja työttömänä eikä mies sitten enää halunnutkaan luopua saavutetuista eduistaan.
Uliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nainen on aina uhri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Suomalainen mies on sika!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En tiedä pitäsikö minun olla kateellinen näille "miehille" jotka ovat onnistuneet löytäneet itselleen rakkaan kumppanin, joka on kai hemmotellut heidät pilalle, mutta jonka jaksaminen alkaa olla vähän rajallinen kun "miehen" lisäksi pitäisi toimia myös lasten parhaaksi. No. Kai tuo mies osaa sitten jotain muuten niin kovin erinomaisesti, että jaksaa siivota hänen sotkunsa. Muuten on kyllä hieman hankaluuksia ymmärtää, että miksi 2. aikuinen joutuu miettimään, että mitenkä saisi toisen oppimaan viemään roskat. - Ei minunkaan kotini steriili ole, mutta pidän huolen, että se on siisti.
Vai pitäsikö alkaa elää suttuisammin, niin seuraavan kerran kun pyydän tai kutsun, jonkun naisen luokseni, niin hän tuntisi varmaan olonsa tosi kotoisaksi, kun saattaisi alkaa mieettimään, että millä opettaisi minut viemään, vaikka roskat.
En usko, enkä ole uskonut tähän, mutta ilmeisesti jollakulla on tominut. Vai ihan ylllätyksenäkö tuo miehen sotkuisuus tuli?
Mä lähdin (ennen lasten tekemistä tietenkin) puoleksi vuodeksi vaihtoon. Mies muutti suoraan kotoa mun kanssa yhteen, joten tää oli oikeasti tärkeä vaihe meidän parisuhteelle. Ja hyvin oppi sillä aikaa mies tekemään kotitöitä! Ennen lähtöä tein pieniä ohjelappuja (ja teippasin niitä seinille) esim pyykinpesusta. Joo, oikeasti... koska mies aiemmin oli toistuvasti laittanut pesuaineet ja huuhteluaineet vääriin lokeroihin toistuvista sanallisista ohjeista huolimatta.
Oli tosi tärkeää miehelle ihan käytännössä huomata mitä tapahtuu, jos kukaan ei pese lavuaaria. Tai että kalsari laatikossa on pohja ja se tulee näkyviin, jos kukaan ei tuo sinne uusia puhtaita.
Jos olet jo 15 vuotta katsellut tuota menoa, voi muutoksen aikaansaaminen olla vaikeampaa. Mutta toisaalta kannattaa nähdä se kouluttamisen vaiva mahdollisimman pian, niin ei tarvitse samoista asioista tapella seuraavaa 15 tai 50 vuotta!
käpykakku kirjoitti:
Tee olohuoneeseen aidattu alue. Toinen sinun ja lasten alue. Toinen miehen. Anna miehen sotkea ja mellastaa omassa aitauksessaan. Voi myös olla, että mies tarvii energian purkamista ja sotkee turhautuneena. Eli ulkoiluta aamuin illoin, iltaisin pidempi lenkitys, että saa kunnolla virikkeitä.
Tämä on hyvä. Ehkä lisäksi virikkeitä ja nenätyöskentelyä. Esim. Nakkien piilotus on hyvä. Mies saa haistella ja käyttää energiaa. Etsi sana toimii hyvänä käskynä
Uuuh!!!!!!!!!!!!! laukesin kolmesti tälle miesviharunkkumateriaalille!
Red-pill-laasanen-miehet-on-sikoja-feministitussukka
Vierailija kirjoitti:
käpykakku kirjoitti:
Tämä on hyvä. Ehkä lisäksi virikkeitä ja nenätyöskentelyä. Esim. Nakkien piilotus on hyvä. Mies saa haistella ja käyttää energiaa. Etsi sana toimii hyvänä käskynä
Sinun piiloosi tuskin yksikään mies on mennyt nakkia piilottamaan.
Vaihteeksi uusi miesviha-topicci joltain femakolta. Ilmeisesti miesten vertaaminen koiriin on jo niin main striimiä, että se on "ihan okei" teille...
Sairasta....