Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei koskaan jätä vaimoaan ja perhettään vaikka

Vierailija
16.01.2016 |

niin toiselle naiselle lupaisi.
Mies haluaa saada kaiken.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mies vaan jätti mut ja lapset toisen takia. En itse silti osallistuisi kinä kenenkään perheen rikkomiseen, joten otan selville tulevaisuudessa, että mies on varmasti vapaa. Sitä tuskaa en halua kenenkään kokevan mitä mä ja lapset ollaan saatu kokea. Varsinkin kun mies ja isä lähti yhtäkkiä ja jätti kaiken taakseen yllättäen eli en tiennyt syytä edes aikoihin.

Vierailija
22/22 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun mies vaan jätti mut ja lapset toisen takia. En itse silti osallistuisi kinä kenenkään perheen rikkomiseen, joten otan selville tulevaisuudessa, että mies on varmasti vapaa. Sitä tuskaa en halua kenenkään kokevan mitä mä ja lapset ollaan saatu kokea. Varsinkin kun mies ja isä lähti yhtäkkiä ja jätti kaiken taakseen yllättäen eli en tiennyt syytä edes aikoihin.

Juuri näin, kyllä tätä ihan oikeasti vaan tapahtuu. Jostain syystä tämä on vaan niin kipeä asia monelle naiselle, että halutaan uskotella itselleen jotain paatosta, jonka mukaan miehelle olisi tärkeintä alkup. vaimo ja lapset. Ehei, ei ole. Tämän olen kokenut esim. oman isäni taholta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi