Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos lapsesi haluaisi muuttaa sukupuolensa aikuisuutta lähestyessään

Vierailija
16.01.2016 |

Miten suhtautuisit? Tukisitko, hylkäisitkö, auttaisitko? Pohtikaa, lasten äidit ja isät.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sukupuolta voi muuttaa. Sukupuolen voi kyllä korjata oikeaksi.

Vierailija
2/41 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sukupuolta muuteta. Se voidaan kyllä korjata oikeaksi. Jos näin meidän lapsille tapahtuisi, tietysti oltaisiin tukena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukisin.

Vierailija
4/41 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia ei ole, mutta tietenkin tukisin. Minkä hän sille itse voisi jos syntyy väärään kehoon. Ja sama asia seksuaalisessa suuntautumisessa, olisi se mikä tahansa.

Vierailija
5/41 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, en yhtään tiedä. Yrittäisin niellä pettymykseni, mutta en tiedä kykenisinkö siihen.

Vierailija
6/41 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen kysymys tämä nyt on? Suhtautuisin lapseen ihan kuin ennenkin, ja tukisin tietysti ja olisin läsnä. Tosi kauhea ajatus, että tällaista pitää edes miettiä tai pohdiskella. Aika hurjaa, että joku suuttuisi tai hylkäisi oman lapsensa tuollaisen asian vuoksi. Vielä tänä päivänä! Ei se ihminen siitä mihinkään muutu, vaikka kroppa muuttuisikin.

Vierailija
7/41 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on sattumoisin juuri tuossa tilanteessa. Hän tukee täysillä nuortaan. Niin minäkin tekisin, totta kai (jos itselläni olisi lapsia).

Vierailija
8/41 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukisin. Toki olisin huolissani leikkauksen riskeistä, mutta itse asiassa tukisin.

Vierailija
9/41 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukisin tottakai. 

Vierailija
10/41 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiketi tukisin. Surisin kyllä sitä että lapsenlapsia en koskaan saisi, eikä lapsestani voisi enää tulla biologinen vanhempi.

Vierailija
11/41 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tyttö on niin tyhmä, että haluaa mieluummin mieheksi niin vetäisin isyyden tunnustuksen takaisin. Minun geeneistäni ei niin pöljää sikiä. 

Jos taas poika haluaisi naiseksi niin kehottaisin katsomaan peiliin ja kysymään; olenko alle 170 cm pitkä ja siroluinen. Jos vastaus olisi kieltävä, niin better just man up and grow some balls. 

Vierailija
12/41 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin surullinen asiasta ja miettisin mikä kasvatuksessani on mennyt pieleen. Minusta jokaisen täytyisi tähdätä siihen, että hyväksyy itsensä sellaisena kuin on.

Vierailija
13/41 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukisin tietenkin. Tunnen kaksi muutosprosessia käyvää, ja olen nähnyt, millaista se on. Vanhempien tukea todellakin tarvitaan.

Vierailija
14/41 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukisin tietenkin. Tunnen kaksi muutosprosessia käyvää, ja olen nähnyt, millaista se on. Vanhempien tukea todellakin tarvitaan.

Kumpaan suuntaan muuttuvat? Naiseksi vai mieheksi?

Vierailija
15/41 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin surullinen asiasta ja miettisin mikä kasvatuksessani on mennyt pieleen. Minusta jokaisen täytyisi tähdätä siihen, että hyväksyy itsensä sellaisena kuin on.

En usko sukupuoli-identiteetin häiriöiden johtuvan kasvatuksesta.

Vierailija
16/41 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsia ei ole, mutta tietenkin tukisin. Minkä hän sille itse voisi jos syntyy väärään kehoon. Ja sama asia seksuaalisessa suuntautumisessa, olisi se mikä tahansa.

Hieman ohis, mutta tätä logiikkaa en ymmärrä. Jos menet leikkaukseen sen takia, että et tunne olevasi mies vaan nainen miehen kehossa, niin silloin korjaat sukupuolesi oikeaksi ja olet syntynyt väärään kehoon. Sitten jos olet esimerkiksi lauta ja hankit silikonit olet pinnallinen bimbo, kenellä on huono itsetunto ja et hyväksy itseäsi sellaisena kuin olet. Lievä ristiriita asiassa. Ihan hyvin se lautakin voi tuntea syntyneensä väärään kehoon ja näin korjaa vartalonsa oikeanlaiseksi.

Vierailija
17/41 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi. Minun mielestäni voisi olla kolmatta sukupuolta, ihan mitä tuntee olevansa siinä kehossa mikä sattuu olemaan. En hyväksy "korjauksia". Hylätähän en tietenkään voisi, mutta en varsinaisesti tukeakaan.

Vierailija
18/41 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin kaikkeni että hän saisi parasta mahdollista psykiatrista hoitoa.

Vaikka muuttaisi sukupuolta tai kaunistellusti sanoen korjaisi sen, niin nämä asiat eivät muutu:

-henkilöllä ei ikinä tule olemaan toimivia vastakkaisen sukupuolen sukuelimiä

-luuston rakenteesta näkee, että hän ei ole oikea vastakkaisen sukupuolen edustaja

-hän ei tule ikinä saamaan lapsia operaatioiden jälkeen

-hän ei tule ikinä olemaan houkutteleva kumppanivaihtoehto kenellekään operaatioiden jälkeen; hänestä eivät tule kiinnostumaan sen koommin homot kuin heterotkaan

-hän ei välttämättä saa lupaa kilpailla sen sukupuolen urheilukisoissa, joihin hän tahtoo

-sukupuolenkorjaajat eivät ilmeisesti itsekään usko hommaan täysillä eli vaikka naiselta paloiteltaisiin ulkoiset sukuelimet, munasarjat ja/tai kohtu jätetään silti kehoon hautumaan.

Ehkä joskus tulevaisuudessa sukupuolenkorjaus muuttuu vähemmän vahingolliseksi ja jopa uskottavaksi, mutta nykyään se ei sitä ole

Vierailija
19/41 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku tyttö on niin tyhmä, että haluaa mieluummin mieheksi niin vetäisin isyyden tunnustuksen takaisin. Minun geeneistäni ei niin pöljää sikiä. 

Jos taas poika haluaisi naiseksi niin kehottaisin katsomaan peiliin ja kysymään; olenko alle 170 cm pitkä ja siroluinen. Jos vastaus olisi kieltävä, niin better just man up and grow some balls. 

Olet ällöttävä. Toivottavasti tämä oli provo.

Vierailija
20/41 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpaan suuntaan muuttuvat? Naiseksi vai mieheksi?

Ei ne muutu miksikään, ne on koko ajan olleet sitä sukupuolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi