Kuinka monta puhelinnumeroa ihmiseltä tulisi löytyä kännykästä?
Ja siis kaikillahan on toki eri määrä, mutta mikä teistä on liian vähän ja mikä liian paljon? Onko alle 5 yhteystietoja merkki yksinäisyydestä?
Kommentit (5)
Mikä kysymys tämä tällainen on?
Minun listaani lisää kampajaan, autokorjaajan, fysioterapeutin numerot. Ja numero, mistä tilataan auton hinaus ja visan katoamisilmoitus. Kah, näitä on viisi - en olekaan yksinäinen...
Mulla oli noin 30 numeroa. En soittele kenellekkään koskaan, eikä mullekkaan soitella. Puhelin mulla on oikeastaan vaan hätätilanteiden varalla.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kysymys tämä tällainen on?
Minun listaani lisää kampajaan, autokorjaajan, fysioterapeutin numerot. Ja numero, mistä tilataan auton hinaus ja visan katoamisilmoitus. Kah, näitä on viisi - en olekaan yksinäinen...
Kuulemma on outoa, jos jollakulla on vain vähän yhteistietoja. Sama kuin Facessa olisi vain 2 ystävää. Eli tätä lukua etsin, että mikä määrä on liian vähän / liian outoa.
Minä säilytän vain niiden ihmisten numerot, joiden kanssa tulee viestiteltyä tai soiteltua. Poistan vuosittain aina turhia, joiden kanssa ei tule pidettyä yhteyttä. Tällä hetkellä 12 numeroa löytyy.