Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asteikolla 1-10 miten paljon stressaat sitä, pitääkö miehesi sinua seksikkäänä ja viehättävänä?

Vierailija
16.01.2016 |

Suhteen kesto ja lasten määrä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte stressata kun kertoo ja näyttää kyllä, että pitää.

Vierailija
2/10 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Eli vastaus on 0. Kolme lasta ja suhetta takata pari vuosikymmentä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 olettaen sen olevan tässä asteikossa "en yhtään". 12v. yhdessä, kaksi lasta. Näen hieman vaivaa ulkonäköni eteen, mutta en ala stressaamaan sitä. Kaikki vanhenee. Mies kehuu lähes päivittäin, katseen perusteella myös tarkoittaa sitä.

Vierailija
4/10 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla. Tiedän näyttäväni aina kivalta ja huolitellulta enkä stressaa asiasta yhtään. Yksi lapsi, yhdessä 17 vuotta.

Vierailija
5/10 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juurikaan, ehkä 3. Ei lapsia, yhdessä 12 vuotta.

Vierailija
6/10 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä stressaa. 6v oltu yhessä. Jos joskus ei enää pidä viehättävänä täytyy katsoa peiliin ja tehdä asialle jotain. Jos ei siltikään niin sitten se on eron paikka.

Vierailija
7/10 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vastaan 8-10 mikä on ihan vitun perseestä. En jaksa enää tätä. Päätinkin kieltäytyä kokonaan seksistä jatkossa mieheni kanssa nyt ja jatkossa, en jaksa enää tätä. Niin ja mies on tosiaan arvostellut ulkonäköäni monesti vuosien aikana. Ap

Vierailija
8/10 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vastaan 8-10 mikä on ihan vitun perseestä. En jaksa enää tätä. Päätinkin kieltäytyä kokonaan seksistä jatkossa mieheni kanssa nyt ja jatkossa, en jaksa enää tätä. Niin ja mies on tosiaan arvostellut ulkonäköäni monesti vuosien aikana. Ap

Ootko koskaan sanonut takaisin? Tai edes kertonut, kuinka paljon moinen loukkaa?

Vierailija
9/10 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko koskaan sanonut takaisin? Tai edes kertonut, kuinka paljon moinen loukkaa?

Olen tietysti, eikä tuota ole enää kuukausiin tapahtunutkaan, mutten pääse yli vanhoista tilanteista. Ap

Vierailija
10/10 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme