Päätin olla harrastamatta seksiä mieheni kanssa niin kauan
Niin kauan kunnes oppii olemaan pitämättä minua itsestäänselvyytenä ja tekemään seksissä joskus asioita minunkin mielikseni.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
En minä tiedä miten ongelma Teillä ratkaistaan, mutta tiedän vain naisten kuivuuteen olevan liukkaria, mutta matoa ei voi kääriä kipsiin.
Siniset napit on keksitty jo lähes parikytä vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehesi ei tykkää nuolla? Sulla huono hygienia?
Ei kaikki tykkää suuseksistä. Eikä siinä ole mitään väärää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tykkää mistään kotitöistä ja silti niitä on tehtävä kun perheessä elää. Ap
Olen asunut pitkään ulkomailla, joten ihmettelen todella näitä kommentteja haluttomista ja naisiin välinpitämättömästi suhtautuvista miehistä, joita osuu silmiini täällä Suomessa.
En muista että minulla saati yhdelläkään ulkomaisella naisystävälläni olisi koskaan ollut tuollaista miestä mitä yllä kuvaillaan. Haluton/seksistä kieltäytyvä mies ja/tai naisensa tyydyttämisestä pihtaava mies oli edellisessä kotimaassaani kerta kaikkiaan täysin tuntematon ilmiö.
Only in Finland?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä tiedä miten ongelma Teillä ratkaistaan, mutta tiedän vain naisten kuivuuteen olevan liukkaria, mutta matoa ei voi kääriä kipsiin.
Siniset napit on keksitty jo lähes parikytä vuotta sitten.
Minun kohdalla yksikään nainen ei ole lämmennyt ajatukselle että ottaisin niitä sinisiä nappeja vaikka joskus "mato" ei yhteistyötä teekkään, oisko joku itsetunto kysymys ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tykkää mistään kotitöistä ja silti niitä on tehtävä kun perheessä elää. Ap
No ei voi verrata..Ei seksiin saa pakottaa ketään. Koskaan.
No meillä miehellä on usein seissyt mutta silti on kieltäytynyt. Mitäs siitä pitäisi ajatella?
Mutta mielestäsi siis mies saa jotenkin biologiaan perustuen yksin päättää pariskunnan seksielämästä kokonaisuudessan?! Ap