Päätin olla harrastamatta seksiä mieheni kanssa niin kauan
Niin kauan kunnes oppii olemaan pitämättä minua itsestäänselvyytenä ja tekemään seksissä joskus asioita minunkin mielikseni.
Kommentit (33)
Miten pystyt todentamaan, että tekee seksissä jotain takiasi, jos et anna?
Jos olet jo kaikkea muuta koittanut niin tuskin tuokaan auttaa. Ei ne muutu.
Mistä tiedät että miehesi tekee asioita seksistä sun mieliksi jos teillä ei ole seksiä? Puhu tuosta hänelle äläkä tee kummallista suunnitelmaasi hänen tietämättään.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että miehesi tekee asioita seksistä sun mieliksi jos teillä ei ole seksiä? Puhu tuosta hänelle äläkä tee kummallista suunnitelmaasi hänen tietämättään.
Tiedän sen siitä, että jos mies ehdottaisi seksiä tyyliin saisit kieltä niin tietäisin että tekisi asioita mielikseni. Ap
Niin ja olen puhunut miehelle seksistä lähes päivittäin viimeisen vuoden tai ylikin joten todellakaan en enää puhu aiheesta yhtään mitään. Nyt meni luukku kiinni to speak. Ap
Vierailija kirjoitti:
No pidetään peukkuja ettei se sitten suuntaudu muualle.
Sen kun suuntautuisi niin voisin itsekin olematta pahis tässä. Ap
Taustasta vielä sen verran, etten ole koskaan kieltäytynyt miehen aloitteesta 14 vuoden aikana. Joten miten se voisi olla pitämättä minua itsestäänselvyytenä? Sekin puhuu sen puolesta, että minä teen kaikkeni ollakseni kropastani kiinteä jne. ja mies on lihonut 25kg. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kun miehet niin helposti naisia saavatkin...eiku
Syömälakkoni yhä pysyy. Halusin vain muistuttaa, että muutkin kärsivät tilanteestasi.
- Mies siitä toisesta aloittamastasi ketjusta
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehesi ei tykkää nuolla? Sulla huono hygienia?
Ei ole. Ja olen myös aina täysin karvaton. Ap
Mä taas päätin lopettaa antamisen kokonaan koska sekstaillaan VAIN silloinkun mies haluaa. Silloin kun itse haluaisin niin ei käy ja joudun tyytymään omiin käsiin. No tyytyköön nyt ukkokin sitten toistaiseksi. Ja 17 vuotta yhdessäoloa. Itsestäänselvyys minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas päätin lopettaa antamisen kokonaan koska sekstaillaan VAIN silloinkun mies haluaa. Silloin kun itse haluaisin niin ei käy ja joudun tyytymään omiin käsiin. No tyytyköön nyt ukkokin sitten toistaiseksi. Ja 17 vuotta yhdessäoloa. Itsestäänselvyys minäkin.
Sama tilanne täälläkin. Kun miestä panettaa, se vain vetää housuni kinttuun ja alkaa panna. Minä taas joudun tekemään kaikki mahdolliset lämmittelyt halutessani ja siltikin vastaus on ollut joskus ei. Ap
Minä päätin, etten tee enää aloitetta, vaan odotan sitä mieheltä. Nyt on mennyt kolme viikkoa ilman seksiä,eikä se näytä miestä haittaavan. Ikuisesti en tätä aio jatkaa, mutta katsotaan nyt vaikka kuukauden verran, tapahtuuko mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas päätin lopettaa antamisen kokonaan koska sekstaillaan VAIN silloinkun mies haluaa. Silloin kun itse haluaisin niin ei käy ja joudun tyytymään omiin käsiin.
Mites mies panee, jollei panetuta? Tai voi olla niinkin, että pää sanoo kyllä, mutta alhaalla - voivoi - mato nukkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas päätin lopettaa antamisen kokonaan koska sekstaillaan VAIN silloinkun mies haluaa. Silloin kun itse haluaisin niin ei käy ja joudun tyytymään omiin käsiin.
Mites mies panee, jollei panetuta? Tai voi olla niinkin, että pää sanoo kyllä, mutta alhaalla - voivoi - mato nukkuu.
Joten on vain luonnollista, että mies saa yksin päättää kaikista seksiin liittyvistä asioista? Sen kun päättää, minä en enää seksiä hänen kanssaan harrasta ennen kuin alkaa miellyttämishalua herätä vaihteeksi hänestäkin. Ap
En minä tiedä miten ongelma Teillä ratkaistaan, mutta tiedän vain naisten kuivuuteen olevan liukkaria, mutta matoa ei voi kääriä kipsiin.