Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen 1-vuotis synttärit huomenna, mies jätti eilen...

Vierailija
16.01.2016 |

Pitäisi järjestää juhlat n. kymmenelle hengelle. Oli tarkoituksena tänään leipoa ja valmistella juhlia. Miehen pudottaman pommin jälkeen juhlamieli on kuitenkin tipotiessään. Kaikki energia menee lapseen ja siihen että yritän pysyä tolpillani... Mistä ihmeestä taion energiaa huomiseksi että saan edes jonkinlaiset juhlat järjestettyä?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies jätti? Kertoiko jonkun syyn?

Jaksamisia!

Ei kuulemma jaksa enää tätä lapsiperheen arkea ja tunteet minua kohtaan ovat "jotenkin laimenneet". ap

No voi hellanduudelis mikä syy. 90 % varmuudella tulee katumapäälle.

Vierailija
22/34 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Rovaniemeltä. Tulen avuksesi jos pyydät. Kyllä 1v synttärit on ne mitä kuvia eniten katsellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette? Onko vauvavuosi ollut jotenkin erityisen haastava? Kuinka paljon mies on joutunut hoitamaan vauvaa?

Minä olen 24- ja mies 27-vuotias. Lapsi on esikoisemme joten ei oikein ole mitään vertailukohtaa, mutta mielestäni vauvavuosi on mennyt melko kivuttomasti. Tietysti se on vaatinut veronsa ja paljon on saanut opetella uutta, mutta niin kuuluukin.

Lapsi on tosi helppo tapaus. Suurimman osan ajasta hän on hyväntuulinen eikä juurikaan itkeskele turhia. Yöt on nukkunut alusta asti hyvin, joten olemme välttyneet pahimmalta väsymykseltä.

Lapsi oli suunniteltu ja mies on saanut aina tarvittaessa omaa aikaa. Minä hoidan lasta kun mies on töissä ja paljon tietysti senkin jälkeen. Minulla on ollut kahtena iltana viikossa omaa aikaa, jolloin mies on ollut lapsen kanssa. Lisäksi olen käynyt lenkillä tai salilla parina iltana viikossa, mutta tämän olen yleensä tehnyt lapsen mentyä yöunille, eli miehen tehtävänä on ollut vain katsoa että hän nukkuu. ap

Vierailija
24/34 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille tuo lapsiarki ei vain sovi mutta ei se mikään syy tuollaiseen ratkaisuun ole. Onko teidän parisuhde mennyt huonompaan suuntaan lapsen myötä? Onko seksi mukana kuvioissa? Jos ei niin siinä yksi syy mikä saattoi ajaa miehen tuohon ratkaisuun.

Vierailija
25/34 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Rovaniemeltä. Tulen avuksesi jos pyydät. Kyllä 1v synttärit on ne mitä kuvia eniten katsellaan.

Kiitos tarjouksesta, arvostan suuresti ♡. ap

Vierailija
26/34 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette? Onko vauvavuosi ollut jotenkin erityisen haastava? Kuinka paljon mies on joutunut hoitamaan vauvaa?

Minä olen 24- ja mies 27-vuotias. Lapsi on esikoisemme joten ei oikein ole mitään vertailukohtaa, mutta mielestäni vauvavuosi on mennyt melko kivuttomasti. Tietysti se on vaatinut veronsa ja paljon on saanut opetella uutta, mutta niin kuuluukin.

Lapsi on tosi helppo tapaus. Suurimman osan ajasta hän on hyväntuulinen eikä juurikaan itkeskele turhia. Yöt on nukkunut alusta asti hyvin, joten olemme välttyneet pahimmalta väsymykseltä.

Lapsi oli suunniteltu ja mies on saanut aina tarvittaessa omaa aikaa. Minä hoidan lasta kun mies on töissä ja paljon tietysti senkin jälkeen. Minulla on ollut kahtena iltana viikossa omaa aikaa, jolloin mies on ollut lapsen kanssa. Lisäksi olen käynyt lenkillä tai salilla parina iltana viikossa, mutta tämän olen yleensä tehnyt lapsen mentyä yöunille, eli miehen tehtävänä on ollut vain katsoa että hän nukkuu. ap

Mitenkäs seksielämä?

Vierailija
27/34 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs seksielämä?

Seksiä on ollut n. kerran viikossa. Joskus saattaa mennä niin että on pari viikkoa väliä ja sitten muutamana päivänä enemmän, mutta en sanoisi että on mitenkään kuollutta sillä saralla. Eikä mies ainakaan ole valittanut, mutta tiedä sitten... ap

Vierailija
28/34 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipäinen, itsekäs mies. Jos kerran on oltu yhdessä pidempään ja sitten tunteen vähitelleen laimenneet, voi olla sen verrna tilannetajua ettei tiputa eropommia lapsen synttäreitä edeltävänä iltana. Oikeasti, olisiko ollut mieheltä ollut niiiiin vaikeaa olla hiljaa asiasta vielä pari päivää? Anna tollaisen "miehen" mennä. 

Vierailija
29/34 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kusipäinen, itsekäs mies. Jos kerran on oltu yhdessä pidempään ja sitten tunteen vähitelleen laimenneet, voi olla sen verrna tilannetajua ettei tiputa eropommia lapsen synttäreitä edeltävänä iltana. Oikeasti, olisiko ollut mieheltä ollut niiiiin vaikeaa olla hiljaa asiasta vielä pari päivää? Anna tollaisen "miehen" mennä. 

OT, mut jätti mies yli 7 vuoden yhdessäolon jälkeen risteilyllä jossa olin miehen ja miehen kavereiden kanssa (nämä olivat miehen uusia opiskelukavereita, vain etäisesti minulle tuttuja). Ja siis jätti risteilyn ekanan iltana, eli piti vielä seuraavat 24h hengata heidän kanssaan. Onneksi yksi miehen kavereiden tyttöystävä oli tosi mukava, hänen kanssaan kierreltiin ja hän oli myös aivan järkyttynyt siitä, kuinka typerästi ja itsekkäästi mies toimi. Syynä oli tässä tapauksessa se, että miehestä alkoi tuntua että "Ollaan yhdessä vain muistojen takia" Joo, no olis voinut vähän paremman muiston tosta erosta jättää. / vuoden jälkeen vois luulla että vois viel yhden päivän odottaa eikä tehdä noin. 

Vierailija
30/34 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikea uskoa, että ihan ilman mitään varotusta jätti...

Vierailija
31/34 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita äidille ja pyydä apua. Soita parhaalle ystävättärelle ja pyydä apua.

Vierailija
32/34 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vaikea uskoa, että ihan ilman mitään varotusta jätti...

Kyllä tuota tapahtuu. Monet miehet tekee tota, on käynyt ystäville ja kerran itsellenikin. Ja vaikka olis vvaroitusmerkkejä, oli kyllä todella törkeää että lapse synttärin aattona jätti, olisi vähän voinut miettiä! Mikä olisi estänyt puhumaan asioista synttärein jälkeen eikä jättää Ap:ta yksin vastuuseen synttäreiden järkkäämisestä.

Paljon tsemppiä Ap:lle! Peru jos et halua nähdä ihmisiä. Jos luulet että juhlista ja aikuisten kanssa puhumisesta voisi olla apua, hae kakku kaupasta ja keitä kahvit. Voit myös lisäksi selittää tilanteen puhelimessa ja pyytää vieraita tuomaan jotain. Mä ainakin voisin hyvin viedä jotain mukanani jos kylässä olisi noin käynyt. Ihmiset ymmärtää ja on empaattisia. 

Vierailija
33/34 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meni ap? Piditkö julhat? Saitko apuja?

Vierailija
34/34 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat kaikille kutsutuille viestin, että näin kävi ja synttärit ovat siksi nyt nyyttärit. Parilta läheisimmältä pyydät siivousapua ennen juhlia tai sitten annat piutpaut siivoamiselle. Voimia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi