Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen 1-vuotis synttärit huomenna, mies jätti eilen...

Vierailija
16.01.2016 |

Pitäisi järjestää juhlat n. kymmenelle hengelle. Oli tarkoituksena tänään leipoa ja valmistella juhlia. Miehen pudottaman pommin jälkeen juhlamieli on kuitenkin tipotiessään. Kaikki energia menee lapseen ja siihen että yritän pysyä tolpillani... Mistä ihmeestä taion energiaa huomiseksi että saan edes jonkinlaiset juhlat järjestettyä?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun voisin olla apuna :(

Vierailija
2/34 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit myös perua juhlat ja se on ihan ok. Tai soita sukulaiselle / ystävälle / lapsen kummille ja pyydä, jos saisit jonkun avuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies jätti? Kertoiko jonkun syyn?

Jaksamisia!

Vierailija
4/34 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt kaupasta hakemassa jotain valmista, älä stressaa tarjottavista ♡ Mistä päin olet? Voin tulla vaikka avuksi siivoamaan ja kattamaan pöydät. Muffinseja olisi myös pakastimessa, voidaan tehdä vaikka cupcakeja.

Vierailija
5/34 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peru ne, ei noin pieni lapsi siitä kärsi.

Mutta hyvänen aika mikä mulkku mies sulla oli. Voimia kuitenkin!

Vierailija
6/34 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjottavat voi ostaa valmiina, ja mahdollisen perussiivouksen tai järjestelyn voi tehdä vartissa. Mutta että mistä löydät halua juhliin, en tiedä. Voitko perua esim. sairastumiseen vedoten? Tai voitko olla vieraille täysin avoin tilanteesta, ettei tarvitse teeskennellä kaiken olevan hyvin?

Vierailija
7/34 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perut tietysti juhlat. Lapsi ei siitä tajua mitään.

Vierailija
8/34 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-v ei nyt juhlista niin paljon tajua. Peru. Kerro totuus heti kAikille

Vierailija
9/34 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perut juhlat. Ei tuossa tilanteessa kannata tuhlata energiaa juhliin, joista itse sankari ei tajua eikä muista mitään.

Vierailija
10/34 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä järjestä juhlia jos ei huvita. Kerro oikea syy kutsutuille jos haluta, tai vetoa vatsatautiin jos et halua.

Mä tein vastaavassa tilanteessa lapselle kakun, juotiin kahvia vanhempieni luona. Olin ihan tyytyväinen. Erosta tosin oli jo kuukausi.

Vierailija
11/34 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksamisia!

Ei kuulemma jaksa enää tätä lapsiperheen arkea ja tunteet minua kohtaan ovat "jotenkin laimenneet". ap

Vierailija
12/34 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuossa tilanteessa ole ihan ok jättää juhlat juhlimatta. Voimia!

Vierailija
13/34 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miten asiat on. Ja satsaa 2-v juhliin

Vierailija
14/34 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aini: ja jos huvittaa järjestää juhlat niin delegoi. Vanhemmat tai kaverit apuun, itse hoidat lapsen.

Mutta kuten yllä todettiin, lapsi ei niitä juhlia tarvitse.

Vierailija
15/34 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut pk-seudulla voin tulla auttamaan. Olen hyvä leipomaan ☺ olet rohkea, vahva ja hyvä äiti, kun jaksat harkita juhlia ja haluat ne hänen takia järjestää. Muista kuitenkin, että lapsi vielä pieni, ei osaa kaivata juhlia. Mene omanvointisi mukaan!

Vierailija
16/34 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta pikkuinen on silti juhlimisen arvoinen? Hienoa, että sinulla on lapsi. Voit kertoa, että asiat ovat miten ovat, osta kakku kaupasta ja keitä kahvia.

Vierailija
17/34 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyt kaupasta hakemassa jotain valmista, älä stressaa tarjottavista ♡ Mistä päin olet? Voin tulla vaikka avuksi siivoamaan ja kattamaan pöydät. Muffinseja olisi myös pakastimessa, voidaan tehdä vaikka cupcakeja.

Voi kiitos, oletpa kultainen. En ole vielä päättänyt mitä teen juhlien suhteen, varmaan pitäisi... Minulla on tarvittaessa ystäviä apuna, mutta arvostan todella elettäsi ♡. ap

Vierailija
18/34 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksamisia!

Ei kuulemma jaksa enää tätä lapsiperheen arkea ja tunteet minua kohtaan ovat "jotenkin laimenneet". ap

Voi vittu mikä jäbä. Kyllä tässä itse kunkin tunteet ovat "jotenkin laimenneet", mutta tässä sitä yhä ollaan 6 vuotta senare kahden muksun kanssa. Joka päivä ei ole kiva, mutta yhtään en vaihtaisi pois. Vielä kun rouva tykkäisi matkustaa kanssani ilman lapsia, mutta viime vuoden kesäbiikonloppu Berliinissä riittänee hänelle taas pitkäksi aikaa. Johan tässä on kerran jo lasten jälkeen yhdessä käytykin!

Vierailija
19/34 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keität kahvia ja osta jäätelöä kaupasta ja keksejä.

Vierailija
20/34 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette? Onko vauvavuosi ollut jotenkin erityisen haastava? Kuinka paljon mies on joutunut hoitamaan vauvaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi