Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaupassa nähtyä...

Vierailija
14.02.2006 |

Poika, noin 2 ja puoli vuotias, istui rattaissa ja teiniäitinsä oli sovituskopissa. Poika huusi " mutsiii" äidilleen !!!!! Kuinka monen teidän kaksivuotiaat kutsuu teitä mutsiksi???!! Mä olin järkyttynyt ainakin!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin ihanaa kauhistella yhdessä muiden täydellisten mammojen kanssa muiden edesottamuksia!

Mutta asiaan; meidän lapset eivät ole koskaan mua mutsiksi kutsuneet, mutta muistan, että päiväkodissa yksi lapsi (silloin just joku 2v) sanoi äitiään mutsiksi. Kuullosti aika karmealta, mutta päiväkodin !täti" kertoi, että tällä lapsella oli teini-ikäisiä isoveljiä, joilta oli tuon ilmaisun oppinut.

Vierailija
2/5 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun oli mainittava sana-teiniäiti???????

meidän vajaa 2 vuotiaamme ainakin toistaa heti kuultuaan uuden sanan.

Ja juuri jos osaa yhditää, että joku kutsu esim.äitiään sanalla mutsi niin varmasti myös itse muutamia kertoja kutsuisi minua sillä nimityksellä.

Aivan kun itse puhuttelen miestäni hänen nimellään niin lapsemmekin huutelee isiä samanlailla nimellä!!!!!!!

Vitsi et on ärsyttävää kommenttia...keksikkö jotain parempaa????????????

Äiti 22v lapsi kohta 2v!!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut kauhistelivat sitä. Sitten 12 vuotiaina alkoivat tuttujen teinit nimitellä äitiään "h...aksi"Se kieltämättä tuntui kamalalta. Omat lapseni eivät kutsu minua H:ksi. Olen alkanut käyttämään lasteni kanssa omaa etunimeäni. Minusta se on kuitenkin luonnollisinta.

Vierailija
4/5 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yh, ja lapsi on aina kutsunut minua etunimelläni, äidiksi sanoo vaan halutessaan vähän ylimääräistä hellittelyä tai jos kavereille pitää täsmentää jotain minun käskyjäni ("mun äiti sanoo"). Kokeili joskus sitä mutsitteluakin ihan vitsinä, ei mennyt läpi.

Ja lapsi on siis jo 11.

Lapset tuppaa kopioimaan kaiken kuulemansa, mitä enemmän ikää niin sen hurjempia juttuja.

Jos se on äidille/vanhemmille ok että mutsi -sana on käytössä, niin hui hai. Pieni pahahan tuo on.

Vierailija
5/5 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä ilmoitit lastensuojeluun??????