Karkkipäivä Sanni

Ikävöin vanhoja meikkibloggauksiaan

Onko tuo Sanni muuttumassa koko ajan enemmän ja enemmän konrolloivammaksi, vai kuvittelenko mä vaan?
Tuo on mun lempi meikkiblogi, mutta jotenkin häiritsee tuo tyyli nykyään. Miehen tuoma gin tonickkikin sisältää liikaa sokeria. Ei kai sen sisältämä sokerimäärä nyt kuitenkaan voi kroppaa ihan sekaisin laittaa?

Kommentit (11)

Vierailija

Ainahan se on ollu superkontrolloiva. Muistan ku se joskus oli jotain vierastaan kierrättämässä ympäri Ahvenanmaata ja vei sen syömään ahvenanmaan pannukakkua, muttei itse tietenkään suostunut sitä syömään.

Joku syömishäiriö lienee, ei tuollainen ole normaalia. Ortoreksia?

Vierailija

[quote=Vierailija]Nyt blogi on pelkkää Korea-kosmetiikkaa ja airbnb:tä, blaah.[/quote
Niinpä vaikka eka sanoi, että hän ei ole niin korea-hommista innostunut samalla tavalla kuin Virve.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ainahan se on ollu superkontrolloiva. Muistan ku se joskus oli jotain vierastaan kierrättämässä ympäri Ahvenanmaata ja vei sen syömään ahvenanmaan pannukakkua, muttei itse tietenkään suostunut sitä syömään.

Joku syömishäiriö lienee, ei tuollainen ole normaalia. Ortoreksia?

Muistan kans ten Ahvenanmaan pannukakku-jutun, kun kertoi blogissa.

Ei ole olemassa mitään sokeriallergiaa tai muuta järkisyytä, etteikö voisi silloin tällöin syödä tai juoda jotakin sokeria sisältävää. Ei kenenkään kroppa mene yhdestä tonicista tai pannukakkupalasta sekaisin. Tietenkään ei itse näe, miten epätervettä ja huolestuttavaa touhua tuo hänen yletön kontrollointinsa on. 

Vierailija

Vierailija][quote=Vierailija kirjoitti:
Nyt blogi on pelkkää Korea-kosmetiikkaa ja airbnb:tä, blaah.[/quote
Niinpä vaikka eka sanoi, että hän ei ole niin korea-hommista innostunut samalla tavalla kuin Virve.

Pelkkää?? :D No hei varmaan on nyt ollut juttua Korea- kosmetiikasta kun juuri tuli sieltä reissusta. Musta on ainakin kivaa KERRANKIN katsoa bloggaajaa joka itse omia valintoja tehden ja omia rahoja käyttäen lähti reissuun kokeillakseen jotain uutta ja tuoden lukijoille uutta luettavaa. Eipähän kerrankin ole "sain kaikki nää ihanat tuotteet yhteistyöllä ja hehkutanpa niitä jotta saan rahat kotiin".

Vierailija

Hauskaa lukea ihmisten kommentteja. Kun joku elää terveellisesti eikä halua mässyttää sokeria, täytyy olla kyse sairaudesta ja sairaalloisesta kontrolloinnista. Veikkaan että nämä kommentoijat ovat itse ylipainoisia karkilla mässyttelijöitä, joita ärsyttää kun joku viitsii huolehtia ulkonäöstään ja terveydestään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat