Haaveilen pienistä, intiimeistä häistä perhepiirissä. Mitä vaihtoehtoja?
Juteltiin äsken asiasta miehen kanssa ja tultiin siihen tulokseen, että mitään isoja kirkkohäitä ei kummatkaan haluta. Ajatus pienistä häistä perhepiirissä kiinnostaisi kovasti. Kuitenkin tuntuu oudolta ajatus, ettei yksikään ystävämme pääsisi häihin. JOten millaisia vaihtoehtoja meillä voisi olla? Itse olen ajatellut sellaista vaihtoehtoa, että mentäis naimisiin esim. jossain päin Pohjois-Suomea talviaikaan, pienessä kappelissa. Ja että sitten sen jälkeen voitais pitää bileet ystäville täällä etelän kotikaupungissamme. Onko paha idea? Mitä kokemuksia teillä on?
Kommentit (10)
vai ootteko morsiot pitäneet hääpukua päällä? ap
haluttais myös jakaa hääiloa ystävien kanssa jollain tavalla. Eli mietin, että jos pidettäis jotkut jälkibileet kavereille sitten häiden jälkeen.. onko se ihan ennenkuulumaton idea? Onko joku joskus tehnyt niin?
Mulle ei tuu mieleen muuta kuin Kemin lumilinna- kerran oon siellä käynyt ja ihastuin totaalisesti. Paikan tulis joka tapauksessa olla pieni, idyllinen ja ikimuistoinen. Talvihäistä haaveillen,
ap
paikkana kesäinen vehreä pihamaa telttoineen lapsuudenkodissani.
vihkijä maistraatista tuli paikalle klo.12,
vieraina vain lähisukulaiset (vanhemmat, sisarukset...) n.20 hlöä.
Heitä sitten kahvitettiin ja kakutettiin niin että koko tilaisuus kesti n.2h.
Siitä kuvauksiin meren rantaan...
Klo 16 samaan paikkaan saapui n.30 kaveria.
Heille tarjottiin ruoka ja juomaa...
Saunottiin ja tanssittiin vapaamuotoisesti aamuyöhön!
En voisi kuvitella parempia häitä meille,
todella kivat muistot jäi!!!
Suurin kiitos kuuluukin vieraille!!!
pidetyissä kaverihäissä, ja ihan älyttömän mukavaa on ollut. Hyvin pelaa, ja saatte bilettää monta päivää putkeen!
kaverit eivät " päässeet" mukaan seremoniaan?
Millaisessa paikassa kaveribileet on pidetty? ovatko ne sisältäneet samanlaista häähömpötystä kuin normaaleissakin hääjuhlissa, eli onko siellä ollut kaaso, bestman, morsiamen ryöstö jne? entä onko morsiusparilla ollut hääasu?
sori kun kuormitan kysymyksillä, kiva jos jaksat vastata!
ap
Kerran oltiin porukalla saunomassa ja sen jälkeen syötiin hyvin ja laulettiin pitkin yötä, toiset oli vähän perinteisempää mallia. Eli jatkatte vaan sen miettimistä että mitä itse haluatte!
Itse asiassa nyt muistan että yksi hääpari selittelikin jotakin. Sen koin kiusallisena, ihan kuin heidän mielestään meidän olisi pitänyt olla vihkiäisissä mutta ei sitten kuitenkaan kutsuttu. Eli ei mitään selityksiä :)
Vierailija:
Mulle ei tuu mieleen muuta kuin Kemin lumilinna- kerran oon siellä käynyt ja ihastuin totaalisesti. Paikan tulis joka tapauksessa olla pieni, idyllinen ja ikimuistoinen. Talvihäistä haaveillen,ap
Mä en oo koskaan kokenut mitään prinsessahäitä omaksi vaihtoehdokseni, eikä mieskään. Perheet on tietenkin oltava mukana, mutta megahäät kymmenine vieraineen ei yksinkertaisesti oo meidän juttu. Joku viehättävä kompromissi olisi mieluisin vaihtoehto. Täytyy heti googlata toi Levin vaihtoehto. :)
Läisukulaisille tarjottiin kakkukahvit ja kavereiden kanssa juhlittiin erikseen. Hyvät muistot jäi eikä mitään tuhraa vouhotusta. Kukin tyylillään...