Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten se vitsi meni kun vaimo toivoi mieheltä lahjaksi jotain joka kiihtyy 0:sta 100:n 5:ssä sekunnissa?

Vierailija
14.02.2006 |

Kuulin kaverilta sen tekstiviestinä ja mutta haluaisin itsekin laittaa sen puhelimen muistiin. Muistan toki suurinpiirtein miten se meni, mutta viestissä oli sanat valittu niin hyvin...

.. Sattuisiko jollain olemaan se tallessa kännykässään?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli pahassa pulassa unohdettuaan hääpäivänsä. Vaimo tuohtuneena asiasta: " tossa autotallin edessä on sitten huomenna syytä olla minulle sellainen lahja, joka kiihtyy nollasta sataan alle viidessä sekunnissa!" Seuraavana aamuna vaimo löysi pienen paketin autotallin edestä. Hän avasi sen ja siellä oli upouusi henkilövaaka. Vielä ei ole tietoa, koska mies pääsee sairaalasta.

Mun miehen nimi oli laitettu tohon viestiin " miehen" paikalle.

Vierailija
2/4 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalmari oli pahassa pulassa unohdettuaan hääpäivänsä.

Vaimo tuohtuneena asiasta: " Tossa autotallin edessä on sitten huomenna syytä olla minulle sellainen lahja, joka menee nollasta sataan alle viidessä sekunnissa!"

Seuraavana aamuna vaimo löysi pienen paketin autotallin edestä. Hän avasi sen ja siellä oli upouusi henkilövaaka.

Vielä ei ole tietoa, koska Jalmari pääsee sairaalasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaunis sinulle!

t.ap

Vierailija
4/4 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna Harri ei tiennyt mitä ostaa vaimolleen joululahjaksi.

Vaimo antoi mielestään hyvän vihjeen: " Olisi kiva, jos tossa autotallin edessä olisi minulle sellainen lahja, joka menee nollasta sataan alle viidessä sekunnissa!"

Aattoaamuna vaimo löysi pienen paketin autotallin edestä. Hän avasi sen ja siellä oli upouusi henkilövaaka.

Harri pääsi sairaalasta pääsiäisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi