Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi syötte kanan menkkoja aka kananmunia?

Vierailija
16.01.2016 |

Miksi? Eikö teitä oikeasti okseta?
T. "Ideologian tuputtaja" :D
PS. Haluan asiallisia vastauksia, en hyökkäystä vegaaneja vastaan :)

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et saa kananmunista ällöttäviä, vaikka tuolla menkka-kommentilla yritätkin ;-)

Katso tunnin ajan kuvia tuotannosta ja tule kertomaan tuo sama sen jälkeen :)

Ap

Työskentelen kanalassa.

Saitko työpaikkasi minuutti sitten Porvoosta?

Ei tule lauantaisin palkkamme. Ja Loimaalla on paikkamme.

Vierailija
22/37 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön. Syön myös kakalla lannoutettuja kasviksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap teet karhunpalveluksen vegaaneille ja kasvissyönnille.

Syön vain luomumunia, kyllähän se vähän ällöttää, että mikä vain muna voi olla hedelmöittynyt, se on se hinta että kanat saa elää luonnonmukaisesti.

Vierailija
24/37 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten niin menkkoja? En ymmärrä. Nehän on kehittymättömiä kananpoikia. :o

Vierailija
25/37 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä todella oksettaa. Olen välillä yrittänyt lisätä niitä ruokavaliooni, mutta siitä ei tule mitään, joten jatkanpa vaan ilman lihaa, kalaa ja munia.

Vierailija
26/37 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää vegaanilla puutostilat käynnistäneen aivojen rappeutumisen

Vierailija
27/37 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähentänyt roimasti lihan syöntiä, vaihtanut pääosan maitotuotteista kasviperäisiin (ainoastaan juustoja syön silloin tällöin), mutta kananmunista en kyllä luovu. Olen ehkä mielikuvitukseton, mutten kohta enää keksi mitä saisi syödä. Ja ennen kaikkea mistä sitä proteiinia saisi riittävästi aamupalalla ja iltapalalla. 

Ja ei, kananmunien syönti ei ällötä. 

Vierailija
28/37 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten niin kananmuna on kanan menkat? Eikös se ole hedelmöittynyt munasolu mikä vain kehittyy kanan sitä hautomalla? Eli mitä eroa on kananmunassa ja oikeassa kanassa onpas tyhmä kysymys vähän sama kuin ällötäääkö syödä mätiä eikös se oo vähän samantyylinen juttu ainut että ei vielä hedelmöittynyt :D

Vierailija
29/37 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on luotu alusta asti lihansyöjäksi todisteena meillä on lihansyöjän hampaat! Onko nykyinen sukupolvi todellakin näin tietämätöntä??

Vierailija
30/37 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap teet karhunpalveluksen vegaaneille ja kasvissyönnille.

Syön vain luomumunia, kyllähän se vähän ällöttää, että mikä vain muna voi olla hedelmöittynyt, se on se hinta että kanat saa elää luonnonmukaisesti.

Luomulihaa tai -kananmunia ei ole olemassa. Tehdasoloissa tuotettua, ei elämän arvoista elämää eläimille. Kiva pikku farmitilan kuva pakkauksessa kera "luomun" ei tee tuotteesta luomua, sorry.

Vierailija
31/37 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön munia koska olen vielä siirtymävaiheessa. Lihansyönnin olen lopettanut kokonaan, munia en osta kotiin, mutta syön kylässä tarjottuja munaleivonnaisia. En ole vielä halunnut kieltäytyä muiden tekemistä herkuista tai tehdä numeroa ruokavalionuutoksests, jos vaikka epäonnistunkin. Olen myös jättänyt maitotuotteet pois mitä nyt joskus harvoin herkuttelen ranskalaisilla juustoilla (max kerran kuussa). Tiedostan muna-ja maitotuotannon epäkohdat, mutta syön niitä niin vähän etten koe huonoa fiilistä satunnaisista herkkuhetkistä. Toivottavasti pian olisin tarpeeksi vahva täyspäiväiseksi vegaaniksi.

Vierailija
32/37 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on luotu alusta asti lihansyöjäksi todisteena meillä on lihansyöjän hampaat! Onko nykyinen sukupolvi todellakin näin tietämätöntä??

Vähän ot, mutta itseasiassa on juurikin päinvastoin: meillä on kasvissyöjän hampaat http://i0.wp.com/69.195.124.212/~thecomb9/wp-content/uploads/2014/04/08…

Vierailija
33/37 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön munia koska olen vielä siirtymävaiheessa. Lihansyönnin olen lopettanut kokonaan, munia en osta kotiin, mutta syön kylässä tarjottuja munaleivonnaisia. En ole vielä halunnut kieltäytyä muiden tekemistä herkuista tai tehdä numeroa ruokavalionuutoksests, jos vaikka epäonnistunkin. Olen myös jättänyt maitotuotteet pois mitä nyt joskus harvoin herkuttelen ranskalaisilla juustoilla (max kerran kuussa). Tiedostan muna-ja maitotuotannon epäkohdat, mutta syön niitä niin vähän etten koe huonoa fiilistä satunnaisista herkkuhetkistä. Toivottavasti pian olisin tarpeeksi vahva täyspäiväiseksi vegaaniksi.

En ymmärrä että halut luopua näistä mutta kuitenkin pidät niitä herkkuina? Ei se maitotuotanto ja lihatuotanto lopu vaikka joku ei sitä maitoa käyttäisikään.sen viinillä valita mistä ostaa onhan jotain pien maatiloja mistä saa ihan tuoretta käsinkirjoitettua maitoa?

Vierailija
34/37 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vähentänyt roimasti lihan syöntiä, vaihtanut pääosan maitotuotteista kasviperäisiin (ainoastaan juustoja syön silloin tällöin), mutta kananmunista en kyllä luovu. Olen ehkä mielikuvitukseton, mutten kohta enää keksi mitä saisi syödä. Ja ennen kaikkea mistä sitä proteiinia saisi riittävästi aamupalalla ja iltapalalla. 

Ja ei, kananmunien syönti ei ällötä. 

No ei tarvitsekaan luopua. Vaikka itse olenkin vege niin olen vahvasti sitä mieltä että kaikkien on saatava syödä mitä itse haluavat.

Mietit tuota proteiinin saantia. Oletko testannut itsetehtyä hummusta aamu- ja iltapalalle? Minusta hummus on niin hyvää ettei siihen kyllästy koskaan ja skulaa hyvin ihan leivänkin päälle - paksuna kerroksena. :)

Vierailija
35/37 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän ot, mutta itseasiassa on juurikin päinvastoin: meillä on kasvissyöjän hampaat http://i0.wp.com/69.195.124.212/~thecomb9/wp-content/uploads/2014/04/08…

os jollekin on se epäselvää, onko ihminen luonnostaan kasvis- vai lihansyöjä, niin vilkaisu hampaisiin selvittää tämän kysymyksen. Ihmisen etuhampaat ovat kehittyneet tyypillisesti lihan leikkaamiseen, kun taas poskihampaat ovat kehittyneet kasvisten hienontamiseen. Ihminen on luonnostaan siis sekasyöjä, eli syö sekä lihaa että kasviksia. Tätä tukee myös muut ruuansulatuselimistön ominaisuudet, ruuansulatuselimistömme on sopeutunut sekasyöntiin. Ero moniin puhtaisiin kasvissyöjiin ihmislajilla on siinä, että ihminen ei pysty hyödyntämään lainkaan selluloosaa.

- http://ravitsemustiede.hpage.co.in

Vierailija
36/37 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri lajit on lajiteltu siten että lihansyöjä, sekasyöjä sekä kasvissyöjä. Ei ole olemassa lajia human jos viitataan vain ja ainostaan syönti tottumuksiin. Ihminen on sekasyöjä takahampaat ovat kasviksia varten ja etuhampaat lihaa varten valitettavasti meillä on terävät lihansyöjän kulmahampaat ei tietenkään niin terävät ja suuret kuin leijonalla koska olemme ihmisiä ja liha ei ole ainut ravinnonlähteemme. Ihmisen keho ei edes pysty prosessoimaan kaikkia kasvismolekyylekä kuten selluloosaa. T:Lääkäri

Vierailija
37/37 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla kun ap tulet esittämään jotakin yhtä typerää, niin yritä edes saada otsikko sellaiseksi, että sen ymmärtää ensi lukemalla, jooko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän