Huh mitä rämemajavia naisten puolella uimahallissa!
Olen uimavalvoja ja tänään duunissa naisten pesuhuoneessa sattui joku haaveri, minut pyydettiin sitten katsomaan sitä sinne ja en voinut olla sivusilmällä huomaamatta, että monella nuorellakin naisella alapää muistutti enemmän jotain pesusientä kuin vaginaa! Hyi saatana..
Kommentit (20)
No voi kauheaa.. onneksi kaikki voivat itse päättää mitä keholleen tekevät.
En minäkään ymmärrä miks alapään karvotusta ei voi siistiä. Pöpöt vaa muhii. Entisaikaahan ne suojas ulkopuolisilta pöpöiltä, mut nykysin on alusvaatteet sitä varten.
Tuskin ap kenenkään vaginaa näki. Anatomian tuntemus on hänellä vähän hakusessa.
Omituista, että järkytyt jostain luonnollisesta. Kannattaa miettiä, mistä moiset epäluonnolliset estot johtuvat.
Olivatko ne siellä kaikki selällään, haarat levällään sinuun päin, vai miten ihmeessä ajattelit, että vaginan (eli emättimen) pitäisi näkyä? Naisen anatomia sinulle täysin tuntematonta?
"en voinut olla sivusilmällä huomaamatta"
Justiinsa. Voi todellakin olla huomaamatta, jos keskittyy työhönsä. Mutta sinähän et ole uimavalvoja vaan provoilija, jonka pervo harrastus on vetää kierroksia naisten pillikarvoista.
Törkeitä on suomalaiset naiset, eivät edes viitsi pusikoitaan ajella! Vähät välittävät uimavalvojien traumoista, pitäis sen verran ottaa muutkin ihmiset huomioon.
Vierailija kirjoitti:
"en voinut olla sivusilmällä huomaamatta"
Justiinsa. Voi todellakin olla huomaamatta, jos keskittyy työhönsä. Mutta sinähän et ole uimavalvoja vaan provoilija, jonka pervo harrastus on vetää kierroksia naisten pillikarvoista.
pillUkarvoista =D
Vierailija kirjoitti:
Miesten puolella on aina niin siistejä söpöjä posliinikundeja.
Ap
Et varmaan niitäkään ole voinut olla sivusilmätä huomaamatta.
Väsynyt provo. Katsele vaikka itseäsi peilistä, niin tulee hyvä olo. Tai oikeammin... taitaakin tulla paha olo, siksi aloitit tällaisen ketjun, kun ei ole asiasi ihan kohdillaan silläkään osastolla.
Hyi helvetti! Ruokahalut menee näistä jutuista! Mahtaa olla hajukin sen mukainen siellä naisten suihkuosastolla.
Huhhuh, eipä tulisi mieleenkään näytellä vaginaa uimahallissa. Seuraisi varmaan putkareissu.
Vierailija kirjoitti:
Pesusientä???
Siistillä naisella on aina oma pesusieni mukana.
Mä oon huomannut saman. Salin suihkussa näitä näkyy paljon vähemmän. Miksiköhän?
Vierailija kirjoitti:
Olivatko ne siellä kaikki selällään, haarat levällään sinuun päin, vai miten ihmeessä ajattelit, että vaginan (eli emättimen) pitäisi näkyä? Naisen anatomia sinulle täysin tuntematonta?
Kyllä, ne oli kaikki selällään, jalat niskantakana, näin kaiken tarkasti. AP
Ei pelkästään Uimahallikyttääjä TM, vaan Virallinen UImahallikyttääjä TM.
Upeaa!
Vaihda työpaikkaan, jossa ei tarvitse katsella alastomia naisia.