Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muut pienirintaiset naiset HELP!!

Vierailija
15.01.2016 |

Minulla siis se tilanne, että useampi raskaus ja imetys takana ja tissikoko muuttunut ihan miniksi. Kuppikoko nykyään varmasti 80AA, koska 80A on yleensä hiukan iso. Mistä hemmetistä te muut pienirintaiset löydätte sopivan kokoisia kauniita ja seksikkäitä liivejä? En ole pitkään aikaan löytänyt mistään oikean kokoisia ja tunnen oloni nykyisissä todella epämukavaksi ja epäseksissääksi. Olen jo vakavasti harkinnut pienten silareiden ottamista tämän ongelman vuoksi. En kaipaa tähän isorintaisten tai muiden ikäviä kommentteja. Itsetuntoni on muutenkin ihan paskana tämän vuoksi. Olen nuori, enkä halua pukeutua mummoliiveihin.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cubuksen, lindexin ja hm:n valikoimista olen löytänyt sopivia. Sellaisia kauttaaltaan pitsikoristeltuja yksivärisiä ovat yleensä. Ostan AINA push up -malliset, niissä kun on toppausta puolet kupista, niin ei jää kuppi tyhjäksi. Rintani ovat niin pienet, etteivät ne täytä toppaamatonta kuppia ollenkaan. Juuri ja juuri riittää täytettä niihin push uppeihin.

Koon 75A kuppi push upeissa mainitsemissani kaupoissa on hyvin litteä, joten sopii varmaan monelle muullekin lattarinnalle. Ne kuitenkin luovat hieman muotoa etumukseen, ettei näytä ihan pikkupojalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan