Painan 118kg ja olen nainen.
Pituus 180cm.Mitä mieltä olette asiasta? niin ja en laihduta.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Laihduta ihmeessä.
En halua laihduttaa niin en laihduta.
Kokeile kuitenkin laihduttaa, jookos
Vierailija kirjoitti:
Kokeile kuitenkin laihduttaa, jookos
En kokeile.
Vierailija kirjoitti:
Mites iän ja terveyden laita?
Olen keski-ikäinen ja terveyteni on hyvä.
Miten sinulta sujuu esim. kumartuminen, ripeä liikkuminen, rappusten nouseminen, kevyt hölkkä? Hengästytkö helposti? Kakkostyypin diabetes/ veren sokerit ja verenpaine kannattaisi ainakin tutkia.
Oletko joskus laihduttanut? Laihduta uudelleen, kyllä se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Miten sinulta sujuu esim. kumartuminen, ripeä liikkuminen, rappusten nouseminen, kevyt hölkkä? Hengästytkö helposti? Kakkostyypin diabetes/ veren sokerit ja verenpaine kannattaisi ainakin tutkia.
Hyvin sujuu. Kaikki nuo arvot ovat normaalit.
Vierailija kirjoitti:
En ole enkä laihduta. Aion olla loppuelämäni tämän painoinen aivan sama jos palstalaisia se harmittaa.
Hyvä jos oot tyytyväinen. Määkin oon nainen 157cm ja 57kg. En laihduta, enkä varmaan pituuttakaan enää kasva. T:49v
Oikein. Laihdutus on varmin tie lihomiseen. Onko lihomisesi syy se, että sinua on arvosteltu lihavuudestasi (siitä aiheutunut stressi) vai jokin hormonaalinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole enkä laihduta. Aion olla loppuelämäni tämän painoinen aivan sama jos palstalaisia se harmittaa.
No miksi sitten kyselet mielipiteitä?
Ootko sä tyytyväinen kokoosi vai kyllästynyt kuureihin ja laihduttamiseen? T:12
mikäs siinä. itsehän sä ne kilos kannat ja siihen pituuteenkin on vaikea enää vaikuttaa. lisätä ei ainakaan voi, mut eiköhän se siitä vähän supistu iän myötä, kun kasvat kasaan
Vierailija kirjoitti:
Pituus?
Lukutaito?
Laihduta ihmeessä.