Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi teistä on se halipusuttelija-osapuoli suhteessanne?

Vierailija
15.01.2016 |

Kysyin mieheltäni, olenko hänen mielestään liikaa sellainen "halipusuttelija". Vähän yllätyin, kun vastaus oli, että saisin olla enemmänkin.

Kumpi teistä on se lällympi tapaus?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies. Se on sen lempipuuhaa.

Vierailija
2/21 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan. Tää avioliitto on jo niin kuihtunut, loppuun kaluttu. Eletään pelkkinä kämppiksinä. Tähän on tultu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, siis nainen.

Vierailija
4/21 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ollaan.

Vierailija
5/21 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein kumpikaan... tai molemmat yhtä paljon... vaihteleekin toisinaan minä, toisinaan mies enemmän.

Vierailija
6/21 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan. Ei olla ikinä oltu ja tuskinpa tullaan olemaankaan, yhdessä oltu jo 18 vuotta. Joskus teininä seurustellessa olin sellainen, mutta vain vähän, se ei istu luonteeseeni ollenkaan ja olisi noloa.

Vierailija
7/21 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ehdottomasti on se halipusihanipöö meillä. Usein se mainitseekin mulle että mun pitäis enemmän kans halitella jne. Ei vaan oikeen lähe multa luonnostaan sellanen, tykkään kyllä aina kun mies halittelee.

Vierailija
8/21 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan. Kosketaan ohimennen, hyvänyön- ja lähtöpusut, seksiä ehdotetaan ihan vaan kysymällä että käviskös nyt. Seksiin sitten voi kuulua pidempikin suutelusessio.

Vierailija
9/21 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat :) En voisi kuvitella suhdetta jossa ei olisi läheisyyttä päivittäin.

Vierailija
10/21 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin. Lopetin, kun vaimoni, jääprinsessa, kertoi ettei häntä huvita. En taida jaksaa loppuelämäni tuollaisen jääpuikon kanssa viettää.

Vierailija
11/21 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies.

Vierailija
12/21 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan ja se on kummallekin normaalia.

Vierailija
13/21 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin yhtä paljon, läheisyyttä on aivan todella paljon. Hassua ettei se koskaan ahdista tässä suhteessa. Ilmeisesti kumpaakaan :) Asiasta ei olla puhuttu.

Seksi on sitten tosi rajua. Tykkään, mutta haluaisin joskus vielä kokeilla semmoista elokuvien rakastelua :D Pitää ehdottaa.

Vierailija
14/21 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sellainen, itse en ole luonnostani siinä yhtä hyvä. Vastaan hellyydenosoituksiin toki ja miehen myötä itsekin olen vähemmän estoinen kuin ennen.

Vierailija
15/21 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M44 kirjoitti:

Minä olin. Lopetin, kun vaimoni, jääprinsessa, kertoi ettei häntä huvita. En taida jaksaa loppuelämäni tuollaisen jääpuikon kanssa viettää.

"et taida jaksaa"? Mikä estää sinua lopettamasta suhdetta jo nyt, vaikka tänään? Miksi et voi huolehtia omasta onnestasi ja jättää taaksesi tylsä ja masentava ihmissuhde? Kai sinulla nyt on edes sen verran munaa?

Vierailija
16/21 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen halipusuttelija, mies tökkii kullilla. Ollaan tasapainoisessa tilanteessa.

Vierailija
17/21 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oikeastaan kumpikaan. Ulkopuolisten silmin ollaan varmaan kuin vihollisia kun ei halita, pussata tms. oikeastaan koskaan. Meille kummallekaan nuo eivät ole vain luontevia juttuja.

Vierailija
18/21 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, riippuu päivästä. Yleensä taitaa kyllä olla mies 😊

Vierailija
19/21 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies. Itse kaipaan enemmän tilaa.

Vierailija
20/21 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies. Mulle kotona sellaista mallia opetettu, kilpahenkisyyttä löytyy senkin edestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä