Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Postimyyntiravinteet, apua pulassa olen

Vierailija
15.01.2016 |

Menin heikkona hetkenä lupaamaan puhelimitse, että minulle saa lähettää postitse ilmaisen lisäravinnepakkauksen. En ollenkaan muistanut, että tilaus tulisi perua sen jälkeen, jos ei jatkossa halua saada maksullisia paketteja. Paketteja ehti tulla kaksi, ja palautin ne molemmat kahden viikon sisällä saapumisesta. Nyt kuitenkin tuli laskut näistä molemmista paketeista, vaikka siis palautin paketit jo aikoja sitten. Mitä voin tehdä etten joudu maksamaan? Yritin soittaa numeroon, mutta sieltä ei vastattu.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä kuluttajaneuvojaan ja kysy ohjeita

2/16 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne on Suomen Terveysavinnolta niin niissä on 14vrk palautusoikeus ja jos palautit, ei niitä tarvitse maksaa. Mielestäni mukana tuli asiakaspalvelunumero, johon voi soittaa. Itse otin sitä kautta D-vitamiinia vuodeksi ja ihan tyytyväinen olen ja kaikki meni niinkuin puhelimessa sovittiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Basbarduu90 kirjoitti:

Jos ne on Suomen Terveysavinnolta niin niissä on 14vrk palautusoikeus ja jos palautit, ei niitä tarvitse maksaa. Mielestäni mukana tuli asiakaspalvelunumero, johon voi soittaa. Itse otin sitä kautta D-vitamiinia vuodeksi ja ihan tyytyväinen olen ja kaikki meni niinkuin puhelimessa sovittiin.

Tämä firma on Westerfield, ja laskussa on joku Hollannin osoite. Ja vein paketit postiin 14 vrk kuluessa

ap

4/16 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Basbarduu90 kirjoitti:

Jos ne on Suomen Terveysavinnolta niin niissä on 14vrk palautusoikeus ja jos palautit, ei niitä tarvitse maksaa. Mielestäni mukana tuli asiakaspalvelunumero, johon voi soittaa. Itse otin sitä kautta D-vitamiinia vuodeksi ja ihan tyytyväinen olen ja kaikki meni niinkuin puhelimessa sovittiin.

Tämä firma on Westerfield, ja laskussa on joku Hollannin osoite. Ja vein paketit postiin 14 vrk kuluessa

ap

Kauppasko ne niitä tuotteita tuolla Westerfieldin nimellä? Niihin numeroihin ei voi takaisin soittaa siksi, että puhelinmyyntifirmat toimii niiden levittäjänä Suomessa ja ne soittaa tietokoneohjelman kautta. Voisit yrittää etsiä Suomesta asiakaspalvelunumeroa ja kertoa asiasta?

Vierailija
5/16 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auuuuts.. Toi Westerfield on just semmonen, että voi tulla isoja hankaluuksia. Itse peruin muutamia vuosia sitten oman tilaukseni hyvin napakalla sähköpostilla. Puhelimella en päässyt läpi.

Vierailija
6/16 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla palautuksista kuittia? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla palautuksista kuittia? 

Toisesta palautuksesta valokopio siitä postissa laitetusta palautustarrasta paketin päällä ja toisesta tarrasta otin kännykällä kuvan. 

ap

Vierailija
8/16 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Westerfieldin aspan puh. 09 329 61 446, avoinna ma-pe 9:30 - 16:30.

Älkää menkö noihin "ilmaisiin" näytepakkauksiin, joita puhelimessa kaupataan! Ellette halua saada partateriä ja sukkia kolmea vuotta ja stressiä siitä, että nämä firmat toimivat enemmän tai vähemmän kyseenalaisesti (vaikea esim. saada yhteyttä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Westerfieldin aspan puh. 09 329 61 446, avoinna ma-pe 9:30 - 16:30.

Älkää menkö noihin "ilmaisiin" näytepakkauksiin, joita puhelimessa kaupataan! Ellette halua saada partateriä ja sukkia kolmea vuotta ja stressiä siitä, että nämä firmat toimivat enemmän tai vähemmän kyseenalaisesti (vaikea esim. saada yhteyttä).

No ei pitäis mennä, nyt otan todella opikseni :(

ap

Vierailija
10/16 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Westerfieldin aspan puh. 09 329 61 446, avoinna ma-pe 9:30 - 16:30.

Älkää menkö noihin "ilmaisiin" näytepakkauksiin, joita puhelimessa kaupataan! Ellette halua saada partateriä ja sukkia kolmea vuotta ja stressiä siitä, että nämä firmat toimivat enemmän tai vähemmän kyseenalaisesti (vaikea esim. saada yhteyttä).

No ei pitäis mennä, nyt otan todella opikseni :(

ap

Jos se on oikein myyty, niin puhelun yhteydessä on sanottu, että ilmaisen tuotteen jälkeen voitte perua sopimuksen ja jatkolähetykset asiakaspalvelunumeron kautta. Se tosin saatetaan sanoa vähän kierrellen. Lisäksi kaupanteko tulee aina puhelun lopussa kerrata ja pitää kysyä onko kysymyksiä aiheeseen liittyen. Puhelinmyynti nauhoitetaan aina, jotta väärinkäytökset/väärinmyyvät voidaan selvittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Westerfieldin aspan puh. 09 329 61 446, avoinna ma-pe 9:30 - 16:30.

Älkää menkö noihin "ilmaisiin" näytepakkauksiin, joita puhelimessa kaupataan! Ellette halua saada partateriä ja sukkia kolmea vuotta ja stressiä siitä, että nämä firmat toimivat enemmän tai vähemmän kyseenalaisesti (vaikea esim. saada yhteyttä).

No ei pitäis mennä, nyt otan todella opikseni :(

ap

Jos se on oikein myyty, niin puhelun yhteydessä on sanottu, että ilmaisen tuotteen jälkeen voitte perua sopimuksen ja jatkolähetykset asiakaspalvelunumeron kautta. Se tosin saatetaan sanoa vähän kierrellen. Lisäksi kaupanteko tulee aina puhelun lopussa kerrata ja pitää kysyä onko kysymyksiä aiheeseen liittyen. Puhelinmyynti nauhoitetaan aina, jotta väärinkäytökset/väärinmyyvät voidaan selvittää.

.. Tai oikeastaan se olisi pitänyt purkaa jo ilmaisnäytteen käytön aikana eikä jälkeen.

Vierailija
12/16 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Westerfieldin aspan puh. 09 329 61 446, avoinna ma-pe 9:30 - 16:30.

Älkää menkö noihin "ilmaisiin" näytepakkauksiin, joita puhelimessa kaupataan! Ellette halua saada partateriä ja sukkia kolmea vuotta ja stressiä siitä, että nämä firmat toimivat enemmän tai vähemmän kyseenalaisesti (vaikea esim. saada yhteyttä).

No ei pitäis mennä, nyt otan todella opikseni :(

ap

Jos se on oikein myyty, niin puhelun yhteydessä on sanottu, että ilmaisen tuotteen jälkeen voitte perua sopimuksen ja jatkolähetykset asiakaspalvelunumeron kautta. Se tosin saatetaan sanoa vähän kierrellen. Lisäksi kaupanteko tulee aina puhelun lopussa kerrata ja pitää kysyä onko kysymyksiä aiheeseen liittyen. Puhelinmyynti nauhoitetaan aina, jotta väärinkäytökset/väärinmyyvät voidaan selvittää.

.. Tai oikeastaan se olisi pitänyt purkaa jo ilmaisnäytteen käytön aikana eikä jälkeen.

Niin varmasti olisi pitänyt, mutta oman mokani vuoksi unohdin että sieltä sitten alkaa tulla niitä jatkopaketteja. Palautin ne 14 vrk sisällä ja todisteet on postin lähetyksistä, joten sitä nyt mietin onko tosiaan maksettava nämä laskut jotka tulivat palautusten jälkeen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Westerfieldin aspan puh. 09 329 61 446, avoinna ma-pe 9:30 - 16:30.

Älkää menkö noihin "ilmaisiin" näytepakkauksiin, joita puhelimessa kaupataan! Ellette halua saada partateriä ja sukkia kolmea vuotta ja stressiä siitä, että nämä firmat toimivat enemmän tai vähemmän kyseenalaisesti (vaikea esim. saada yhteyttä).

No ei pitäis mennä, nyt otan todella opikseni :(

ap

Jos se on oikein myyty, niin puhelun yhteydessä on sanottu, että ilmaisen tuotteen jälkeen voitte perua sopimuksen ja jatkolähetykset asiakaspalvelunumeron kautta. Se tosin saatetaan sanoa vähän kierrellen. Lisäksi kaupanteko tulee aina puhelun lopussa kerrata ja pitää kysyä onko kysymyksiä aiheeseen liittyen. Puhelinmyynti nauhoitetaan aina, jotta väärinkäytökset/väärinmyyvät voidaan selvittää.

.. Tai oikeastaan se olisi pitänyt purkaa jo ilmaisnäytteen käytön aikana eikä jälkeen.

Niin varmasti olisi pitänyt, mutta oman mokani vuoksi unohdin että sieltä sitten alkaa tulla niitä jatkopaketteja. Palautin ne 14 vrk sisällä ja todisteet on postin lähetyksistä, joten sitä nyt mietin onko tosiaan maksettava nämä laskut jotka tulivat palautusten jälkeen.

ap

Et helvetissä ala maksamaan jos ne on monia kymmeniä euroja. Jos maksat ne nyt niin ne samat lähetykset tulee sulle x ajan päästä. Jonkun numeron etsit ja selität tilanteen ja sen että palautit tuotteet ajoissa ja että ei sinun tarvitse niitä maksaa.

Vierailija
14/16 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Westerfieldin aspan puh. 09 329 61 446, avoinna ma-pe 9:30 - 16:30.

Älkää menkö noihin "ilmaisiin" näytepakkauksiin, joita puhelimessa kaupataan! Ellette halua saada partateriä ja sukkia kolmea vuotta ja stressiä siitä, että nämä firmat toimivat enemmän tai vähemmän kyseenalaisesti (vaikea esim. saada yhteyttä).

No ei pitäis mennä, nyt otan todella opikseni :(

ap

Jos se on oikein myyty, niin puhelun yhteydessä on sanottu, että ilmaisen tuotteen jälkeen voitte perua sopimuksen ja jatkolähetykset asiakaspalvelunumeron kautta. Se tosin saatetaan sanoa vähän kierrellen. Lisäksi kaupanteko tulee aina puhelun lopussa kerrata ja pitää kysyä onko kysymyksiä aiheeseen liittyen. Puhelinmyynti nauhoitetaan aina, jotta väärinkäytökset/väärinmyyvät voidaan selvittää.

.. Tai oikeastaan se olisi pitänyt purkaa jo ilmaisnäytteen käytön aikana eikä jälkeen.

Niin varmasti olisi pitänyt, mutta oman mokani vuoksi unohdin että sieltä sitten alkaa tulla niitä jatkopaketteja. Palautin ne 14 vrk sisällä ja todisteet on postin lähetyksistä, joten sitä nyt mietin onko tosiaan maksettava nämä laskut jotka tulivat palautusten jälkeen.

ap

Et helvetissä ala maksamaan jos ne on monia kymmeniä euroja. Jos maksat ne nyt niin ne samat lähetykset tulee sulle x ajan päästä. Jonkun numeron etsit ja selität tilanteen ja sen että palautit tuotteet ajoissa ja että ei sinun tarvitse niitä maksaa.

Samaa pelkään, ja kun näyttää olevan vähän kyseenalainen maine tällä yrityksellä. Yhteensä noin 50 euroa nämä laskut. Laitan tänään sähköpostin, ja maanantaina soitan

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Westerfieldin aspan puh. 09 329 61 446, avoinna ma-pe 9:30 - 16:30.

Älkää menkö noihin "ilmaisiin" näytepakkauksiin, joita puhelimessa kaupataan! Ellette halua saada partateriä ja sukkia kolmea vuotta ja stressiä siitä, että nämä firmat toimivat enemmän tai vähemmän kyseenalaisesti (vaikea esim. saada yhteyttä).

No ei pitäis mennä, nyt otan todella opikseni :(

ap

Jos se on oikein myyty, niin puhelun yhteydessä on sanottu, että ilmaisen tuotteen jälkeen voitte perua sopimuksen ja jatkolähetykset asiakaspalvelunumeron kautta. Se tosin saatetaan sanoa vähän kierrellen. Lisäksi kaupanteko tulee aina puhelun lopussa kerrata ja pitää kysyä onko kysymyksiä aiheeseen liittyen. Puhelinmyynti nauhoitetaan aina, jotta väärinkäytökset/väärinmyyvät voidaan selvittää.

.. Tai oikeastaan se olisi pitänyt purkaa jo ilmaisnäytteen käytön aikana eikä jälkeen.

Niin varmasti olisi pitänyt, mutta oman mokani vuoksi unohdin että sieltä sitten alkaa tulla niitä jatkopaketteja. Palautin ne 14 vrk sisällä ja todisteet on postin lähetyksistä, joten sitä nyt mietin onko tosiaan maksettava nämä laskut jotka tulivat palautusten jälkeen.

ap

Et helvetissä ala maksamaan jos ne on monia kymmeniä euroja. Jos maksat ne nyt niin ne samat lähetykset tulee sulle x ajan päästä. Jonkun numeron etsit ja selität tilanteen ja sen että palautit tuotteet ajoissa ja että ei sinun tarvitse niitä maksaa.

Samaa pelkään, ja kun näyttää olevan vähän kyseenalainen maine tällä yrityksellä. Yhteensä noin 50 euroa nämä laskut. Laitan tänään sähköpostin, ja maanantaina soitan

ap

Ne on hieman kyseenalaisia parista syystä. Joko A) joku jannu on alkanut myymään niitä puhelimessa hämärällä tavalla ja todennäköisesti saanut myös potkut sen takia tai B) Asiakas ei ole ymmärtänyt kaikkea mitä puhelussa kerrottu ja osannut kysyä oikeita kysymyksiä ja siksi koetaan sen olevan kusetusta. Mä tykkään ottaa puhelimen kautta näitä terveysravinteita, koska saan ne sitä kautta halvemmalla kuin apteekista ja ne tuodaan suoraan kotiin asti. Ensi kerralla jos olet kiinnostunut niin kysy ainakin onko sopimus jatkuva vai kertatilaus niin ei tule sen suhteen ongelmia. Muista, että ilmaisia lounaita ei ole olemassa :D joku saa siitäkin tilauksesta varmasti rahat.

Vierailija
16/16 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivoin tän vanhan ketjun esille ja ajattelin kertoa todella kaikkia kiinnostavat kuulumiset. Westerfield tuli sen verran ystävällisesti vastaan, että hyväksyi peruutuksina ominpäin lähettämäni paketit, ja jouduin maksamaan vain yhden paketin hinnan, vähän yli 20 euroa. Olin summasta tyytyväinen, sillä olivathan he vapauttaneet minut parista väärin tehdyn peruutuksen maksuista. Nyt sitten tuli Alektumilta maksuvaatimus jostain marraskuisesta laskusta, jota en ole maksanut Westerfieldille. Soitin samantien kuluttajavirastoon ja neuvoivat sähköpostitse kiistämään laskun ja liittämään Westerfieldin kanssa käydyn sähköpostikeskustelun todisteeksi. Alektumilta vastasivat vain, että "kiitos yhteydenotosta, selvitämme asian toimeksiantajan kanssa". Saa nähdä mitä vastaavat.

Huh, en enää KOSKAAN mene halpaan näihin puhelimitse tyrkytettyihin ilmaisnäytteisiin. Sen jos mitä olen nyt oppinut.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi