Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka pukueudut töihin?

Vierailija
14.02.2006 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeimpiin juttuihin jakkupuku

Vierailija
2/8 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ammattikoulun opettaja, joten koodi ei ole tiukka. Eli siis päällä töissä on yleensä farkut, joku paita ja villatakki tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä fakut ja neulospaita, välillä lyhyt hame ja kauluspaita, välillä farkut ja jakku, välillä pitkä hame ja neule, välillä suorat housut... Ihan fiiliksen mukaan. Välillä tykkään pukeutua paremmin, välillä vähän rennommin.

Työssäni en juurikaan tapaa asikakkaita, vain työkavereita, joten sinänsä ei olisi kovin suurta merkitystä pukeutumisella. Itse tykkään kuitenkin olla huoliteltu, joten en kyllä kotivaatteilla töihin lähde. Meillä töissä jotkut käyttävät samantyylistä pukeutumista kuin minä, jotkut tulevat lähes " navettavaatteissa" ja jotkut (lähinnä esimiehet) pukeutuvat joka päivä jakkupukuun/pukuun.

Vierailija
4/8 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tummansinisen jakku-hame -yhdistelmän sekä tummansiniset saappaat.

Vierailija
5/8 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kun ei tarvi aamulla miettiä, mitä päälle!!

Vierailija
6/8 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska muutkin tekevät niin.

Vierailija
7/8 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus harvoin jakku + hame/housut. Yleensä olen farkuissa, yläosana t-paita + jakku tai villtakki. Jalassa inhan näköiset mutta ihanat sandaalit, onneksi sentään mustan väriset

Vierailija
8/8 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä navetta-sellaiset... Kun jonkun on se maitokin lypsettävä. Ei kyllä tulis pieneen mieleenkään mennä navettahaalarissa minnekään muualle, esim 9:n työpaikalle. ;)