ASPERGERIA OKSETTAA JA KOSKEE MAHAA.
Kävin tänään aamupäivällä hesessä ja iltapäivällä mäkkärissä. Lisäksi söin joka päiväisen karkkipussini.
Kommentit (102)
Ihanaa tekstiä. Onko H jo parantunut?
T. psykiatri ei mistään kotoisin.
Vierailija kirjoitti:
Asperger laihtuu heti, kun saa avustajan (naispuolisen).
Toiveajattelua
T. Rypsiöljytehtaan pullontäyttäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole aspergerin kirjoittama. Ja vaikka olisikin, niin ei kuulu teille hänen syömisensä! Jokainen saa joskus herkutella! Muutaman kerran jos herkuttellee, niin ei vaikuta lihomiseen, jos muuten syö terveellisesti, kuten asperger tekee!
Eilen söi pizzaa, tänään heseruokaa. Onko se terveellistä?
T. Seminologi Keravalta
Sanoin että muutaman kerran saa herkutella, eli eilen ja tänään!
T. Psykiatri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiveajattelua
Ei ole!
T. Psykiatri
Asperger voisi litkiä sitä piimäänsä, kun mainostaa sen tekevän hyvää mahalle.
T. Ladyboy Sastamalasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiveajattelua
Ei ole!
T. Psykiatri
Sanopa psykiatri missä olet opiskellut psykiatriksi?
"Ylipainoa on todella paljon, olen fyysisesti todella iso ja minua häiritsee myös nämä minun liikakilot. Yksin ei minulla ole voimia niitä pudottaa pois."
Avustajan tarvitsee!
T. Psykiatri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiveajattelua
Ei ole!
T. Psykiatri
Sanopa psykiatri missä olet opiskellut psykiatriksi?
Pietarissa.
T. Psykiatri
Vierailija kirjoitti:
"Ylipainoa on todella paljon, olen fyysisesti todella iso ja minua häiritsee myös nämä minun liikakilot. Yksin ei minulla ole voimia niitä pudottaa pois."
Avustajan tarvitsee!
T. Psykiatri
Ota kerrankin vastuu omista asioistasi. Laihdutuksenkin yrität saada muiden niskoille, vaikka ainoa joka sen voi saada aikaan, on sinä itse. Ohjeita voit saada ja tukea, mutta sinä olet se joka ne ruoat kotiin ostaa ja lappaa suuhun.
T. Tankotanssija Göteborgista
Ihanan kansainvälistä täällä!
T. Palkkionmetsästäjä Saharan eteläpuolelta
Vierailija kirjoitti:
Niin on!
t. suomen kelen opiskelija Pohjois-Koreasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei se synti ole.
T. Mormoni ameriikasta
Onpas.
T. Mennoniitta Iowasta
Vierailija kirjoitti:
H ei ole suosittu missään päin maailmaa.
T. Bald gay man from New York
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se synti ole.
T. Mormoni ameriikastaOnpas.
T. Mennoniitta Iowasta
Ei ole.
T. Metronomi Pasilasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avustajan tarvitsee!
T. Psykiatri
Ota kerrankin vastuu omista asioistasi. Laihdutuksenkin yrität saada muiden niskoille, vaikka ainoa joka sen voi saada aikaan, on sinä itse. Ohjeita voit saada ja tukea, mutta sinä olet se joka ne ruoat kotiin ostaa ja lappaa suuhun.
Lopeta heti! Normaaleissa olosuhteissa elävillekin ihmisille laihduttaminen on raskasta! Aperger ei kykene siihen, jos ei saa apua, koska on niin kovia kokenut elämässään! Lisäksi hänellä on paljon fyysisiä sairauksia. Ei ole helppo masentuneena ja surullisena laihduttaa. Ihmiset ovat epäempaattisia! Eivät tule edes käymään vaikka on monet kerrat pyydetty ja kerrottu kuinka tärkeää se on aspergerille! Raha ei ole este, koska sitä on kyllä näillä ilkiöillä! Eivät välitä vaikka asperger saisi sydänkohtauksen! Edes mielenterveystoimistolta eivät soita! Voisiko joku soittaa sinne, jotta kiirehtisivät soittoa? Itse en valitettavasti kerkeä nyt, enkä ole Suomessa.
T. Psykiatri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se synti ole.
T. Mormoni ameriikastaOnpas.
T. Mennoniitta Iowasta
Ei ole.
T. Metronomi Pasilasta
Olet Jumalan hyljännyt pakana.
T. Mennoniitta Iowasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avustajan tarvitsee!
T. Psykiatri
Lopeta heti! Normaaleissa olosuhteissa elävillekin ihmisille laihduttaminen on raskasta! Aperger ei kykene siihen, jos ei saa apua, koska on niin kovia kokenut elämässään! Lisäksi hänellä on paljon fyysisiä sairauksia. Ei ole helppo masentuneena ja surullisena laihduttaa. Ihmiset ovat epäempaattisia! Eivät tule edes käymään vaikka on monet kerrat pyydetty ja kerrottu kuinka tärkeää se on aspergerille! Raha ei ole este, koska sitä on kyllä näillä ilkiöillä! Eivät välitä vaikka asperger saisi sydänkohtauksen! Edes mielenterveystoimistolta eivät soita! Voisiko joku soittaa sinne, jotta kiirehtisivät soittoa? Itse en valitettavasti kerkeä nyt, enkä ole Suomessa.
T. Psykiatri
Mitä kovia olet muka kokenut?
T. Pyöveli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avustajan tarvitsee!
T. Psykiatri
T. Psykiatri
Meilläkin on tärkeämpää tekemistä.
T. Mielenterveystoimiston väki
Eilen söi pizzaa, tänään heseruokaa. Onko se terveellistä?
T. Seminologi Keravalta