Ei vitsi :) tänään käytiin rakenne ultrassa :)
Poika tulee ;) kaikki vauvelilla on hyvin niin kuin pitääkin :)))) mie vaan hypin täällä niiiin onnellisena :D<3
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Onnea :)
Kiitti :))))
o :)) n :)) n :))) e :)))) a :)))) :))
Voi, mulla samanlainen kokemus eiliseltä! Onnea :)
No :) sepä :) kiva :) kuulla :). :))
Onnea, Ihan vilpittömästi.
T: 3:n lapsen isä
Kiitti kaikille onnitteluista :))) t.ap
Vierailija kirjoitti:
Poika tulee ;) kaikki vauvelilla on hyvin niin kuin pitääkin :)))) mie vaan hypin täällä niiiin onnellisena :D<3
Onnea ihan valtavasti! Ihana juttu :) Ja mie tykkään erityisesti siun tavasti kirjoittaa "mie", ootkohan täältä susirajalta siekii :)
Vierailija kirjoitti:
Onnea. Onko esikoinen tulossa?
Kiitti, toinen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea ihan valtavasti! Ihana juttu :) Ja mie tykkään erityisesti siun tavasti kirjoittaa "mie", ootkohan täältä susirajalta siekii :)
Kiitti :))))) Kouvolasta mie oon :D
Onnea!!!
(miten kukaan urpo on alapeukuttanut aloitusta??? Minkälaisia urpoja täällä käy?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai no sit ei samast paikkaa, ku mie oon Joensuusta, mutta silti ihan valtavan suuret onnittelut :) ihania uutisia, toivottavasti itsekin pian raskautuisi ja saisi yhtä mahtavia uutisia :)
Vierailija kirjoitti:
Onnea!!!
(miten kukaan urpo on alapeukuttanut aloitusta??? Minkälaisia urpoja täällä käy?)
En alapeukuttanut, mutta mieli teki.
Mielestäni toisen sukupuolen hehkuttaminen ylivertaisena ei ole sopivaa. En olisi kommentoinut, ellet olisi kysynyt.
Vierailija kirjoitti:
Onnea!!!
Kiitti :) Sanos muuta!:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai no sit ei samast paikkaa, ku mie oon Joensuusta, mutta silti ihan valtavan suuret onnittelut :) ihania uutisia, toivottavasti itsekin pian raskautuisi ja saisi yhtä mahtavia uutisia :)
Juujuu :) kiitti :) onnea täältä sinullekin, pidän peukut pystyssä täällä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea!!!
En alapeukuttanut, mutta mieli teki.
Mielestäni toisen sukupuolen hehkuttaminen ylivertaisena ei ole sopivaa. En olisi kommentoinut, ellet olisi kysynyt.
Onpas se nyt niin kamalaa jos haluaa kertoa kumpi tulee. Ja kyllähän sitä on onnellinen on se tyttö tai poikaT. Ap
Ihana juttu. Varovaisesti muistutan, että rakenneultrassa ei saa aivan varmaa selvyyttä sukupuolesta. Onnea kuitenkin tuhannesti :)665
Onnea :)