Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä! Nyt Alan Rickmankin kuollu! :(

Vierailija
14.01.2016 |

Tiedän, että oli monen av-mamman suosikki, kuten minunkin. Ihana mies, ihana ääni. RIP.

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan Rickman oli niin komea, ihana, karismaattinen, lempeä, älykäs ja kaikin puolin upea näyttelijä. Tämä tuli ihan puskista, kuten Bowienkin kuolema. Ajattelin Alan Rickmanin olevan täysissä voimissaan ja odotin innolla uusia roolisuorituksia. En ollut lainkaan valmistautunut siihen, että hän lähtisi täältä jo nyt. Voi miten harmittava ja suuri menetys.

Minusta oli aina ilo lukea kun joku (tai itse asiassa aika monikin) oli kirjoittanut Alan Rickmanin nimen av:n "komein mies" / "karismaattisia ihmisiä" / "lempinäyttelijäsi" / "kenellä on mieleenpainuvin ääni" / ym. -ketjuihin :)

Vierailija
22/81 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt meinaa oikeasti tulla tippa linssiin. Odotin häneltä vielä paljon rooleja

Mulla tuli :'( Lemmyn ja David Bowien poismeno toki järkytti myös, mutta kyllä tämä uutinen kosketti kaikista eniten. Tuli mulle kyllä täysin puskista, en edes tiennyt hänen sairastavan syöpää. Todella harmillista. Hän oli (äänineen) mahtava ja karismaattinen näyttelijä.

Tää vuodenvaihde alkaa muistuttaa hälyttävästi muutamia aiempia vuodenvaihteita (mm. 2007 ja 2010), jolloin useita suomalaisia julkimoita menehtyi yksi toisensa jälkeen (Juice, Kirka, Kari Tapio, Tommy Tabermann jne).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin mitä ihmettä? Kyllä ne julkkiksetkin kuolee.

Vierailija
24/81 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnuradan käsikirja liftareille- leffassa oli Marvinin ääni. Die Hardissa huippupahis ja Snape tietenkin.

Onkohan muuten 69. ikävuodesta tulossa uusi 27?

Vierailija
25/81 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan <3 :( Paras ja komein näyttelijä kaikista! 

Vierailija
26/81 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Muistan Alanin hyvin. Hän on tukenut amerikkalaisia aktivisteja mm Palestiinassa ja Israelissa. Hän mm tuki näytelmää joka liittyi amerikkalaiseen tyttöön jonka Israelin pulldozerit surmasivat. Keveyt mullat Alana.

Vierailija
27/81 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, ihmiset kuolevat!?!

No joo. Harmi, minustakin hyvä näyttelijä ja karismaattinen mies.

Vierailija
28/81 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rickmanin esittämä Eversti Brandon elokuvassa Sense and Sensibility (1995) oli vaatimaton vanhempi herrasmies, joka oli hieman karu ja vähäeleinen, mutta aina kohtelias, auttavainen ja kunniallinen mies, joka sai ansaitsemansa onnellisen lopun. Mieleenpainuva roolihahmo.

R.I.P. Alan Rickman, hieno näyttelijä.

Vierailija
29/81 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei. Muistan Alanin hyvin. Hän on tukenut amerikkalaisia aktivisteja mm Palestiinassa ja Israelissa. Hän mm tuki näytelmää joka liittyi amerikkalaiseen tyttöön jonka Israelin pulldozerit surmasivat. Keveyt mullat Alana.

Hitsi, siis Alan. Ei Alana.

Vierailija
30/81 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä hänessä nähnyt yhtään sellaista loistetta kuten vaikkapa näen Sylverster Stallonessa tai Arnoldissa.

Jos elää epäterveellisesti niin kuolema korjaa nuorena.

Vierailija
31/81 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan Rickman oli myös 69v. ja kuoli syöpään. Aivan kuten David Bowie.

Vierailija
32/81 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kyllä hänessä nähnyt yhtään sellaista loistetta kuten vaikkapa näen Sylverster Stallonessa tai Arnoldissa.

Mitä loistetta Arnoldissa ja Sylvesterissä on :D Ei ainakaan näyttelijän taidoilla pilattu

Vierailija
33/81 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy miksi nuo britit kuolee noin nuorina on paahtoleivät. Leivän paahtaminen aiheuttaa karsinokeenejä.

Vierailija
34/81 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä loistetta Arnoldissa ja Sylvesterissä on :D Ei ainakaan näyttelijän taidoilla pilattu

Makuasioista ei voi kiistellä.

Minäkin pidän Arnoldia lahjakkaampana monessa mielessä.

Vierailija
35/81 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöpään voi sairastua ja kuolla jopa alle kolmikymppisenä vaikka olisi kuinka terveelliset elintavat. Ei men ihan yhksi yhten, joku polttaa, juo, ei liiku ja syö kaikkea muuta kuin terveellisesti ja silti elää pitkän elämän, kenties suht koht terveenkin.

Vierailija
36/81 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi vittu, Syöpä voi tulla vaikka nuorelle huippu-urheikijalle jos biologia niin sattuu tapahtumaan. Arska oli hyvä ekassa Conanissa ja Stallonen ekass Rockyssa. Kummallakin herrasmiehillä oli aikoinaan puheongelmia kun pumppasivat kehonsa täyteen hormonipaskaa. Tosi vitun karismaattisia olivat :D

Vierailija
37/81 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitteko mikä ***** on snape.

Vierailija
38/81 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisitteko mikä ***** on snape.

snape on muunnos sanasta snake, joka on englantia. minulla olla iso kukko. saat räjäyttää sen.

Vierailija
39/81 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

After all this time?

Always.

Tulee kyllä ikävä 😭

Vierailija
40/81 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syöpään voi sairastua ja kuolla jopa alle kolmikymppisenä vaikka olisi kuinka terveelliset elintavat. Ei men ihan yhksi yhten, joku polttaa, juo, ei liiku ja syö kaikkea muuta kuin terveellisesti ja silti elää pitkän elämän, kenties suht koht terveenkin.

Vitut. Jos käyttää alkoholia ja polttaa tupakka tai maria saa syövän moninkertaisesti, kuin jos ei.

Elintavoilla voi ehkäistä syöpää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä