Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikkaatko sinä lapsesi hiukset itse vai käytätkö häntä parturissa?

Vierailija
14.01.2016 |

Meidän lapsemme ovat käyneet parturissa ekan kerran n 1,5v ja siitä eteenpäin säännöllisesti. Ystävä sitä ihmetteli. Hän kun on aina leikannut useamman lapsensa hiukset itse. Miten sinä teet?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan.

Vierailija
2/19 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan itse. Mutta olen ensimmäiseltä koulutukseltani pa-ka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla tuli vahingossa viiva s-kirjaimen tilalle...

Vierailija
4/19 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturissa. Eskarilainen ei suostu, että itse leikkaan, on hänestä "jihlallista ja hienoa" päästä oikeaan kampaamoon. Ja mikäs siinä, ei siellä lapsen tarvii kovin usein käydä.

Vierailija
5/19 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäpä palstalta muuta voi odottaa. Olen siis koulutukseltani parturi-kampaaja eli lyhennettynä pa-ka.

Vierailija
6/19 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäpä palstalta muuta voi odottaa. Olen siis koulutukseltani parturi-kampaaja eli lyhennettynä pa-ka.

Ja oikeastiko luulit ettei sitä tajuttu?

Löysää sinäkin vähän pipoa (selvä liittymä pipolla ketjun hiusaiheeseen)

Vierailija
7/19 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne itse tulee leikattua.

Vierailija
8/19 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja oikeastiko luulit ettei sitä tajuttu?

Löysää sinäkin vähän pipoa (selvä liittymä pipolla ketjun hiusaiheeseen)

Oikeastiko luulit, että huono vitsi jaksaisi naurattaa? Hanki käytöstapoja.

Vierailija
9/19 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies leikkaa ne. Näin meillä. Pojat 2- ja 4-v. Kertaakaan ei vielä olla käyty parturissa. Vanhemman kohdalla ollaan jo harkittu että josko jossain vaiheessa kävis. Toistaiseksi ollaan kuitenkin pärjätty näin.

Vierailija
10/19 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti leikannut 3v. pojan tukan itse. Nopsaan sen leikkaa ennen suihkuun menoa, turha varailla aikoja parturille ja kuskata lasta kaupungin toiselle puolelle. Yllättävän helppoa, kuvittelin aina vaikeammaksi ennen kuin kokeilin.

Vierailija
11/19 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan itse. Tyttöjä oon pari kertaa käyttäny kampaajalla, mutta kumpikaan kampaaja ei leikannu tarpeeks rohkeasti pyynnöstä huolimatta. Jälkimmäisen kerran jälkeen keskimmäinen tytöistä parturoi itse kaikkien kolmen hiukset, totesin, että vähemmän harmittaa, jos ei hiusten leikkaamisesta oo maksanu...

Vierailija
12/19 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö ja poika, tyttö käy kampaamossa minun kanssa, poika parturissa isän kanssa. Lapset 5- ja 7-v. Tytöltä siistitään latvat, pojalla leikkaillaan mallia. Varsinkin tytön pitkät ja terveet hiukset ovat saaneet runsaasti ihailua.

Kontrastin kyllä huomaa, siskoni leikkaa itse ja vuotta vanhemman tytön hiukset hamppua ja epäsiistit.

Vierailija
13/19 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturissa on pojat käynneet säännöllisesti alta vuoden iästä saakka. Heillä kovin nopea hiustenkasvu, joten säännöllinen käynti on todellakin tarpeellista.

Vierailija
14/19 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytärteni hiukset leikkaan. CreaClipin avulla saa latvat ja otsatukan kauniiseen, tasaiseen, pehmeään muotoon. Sujuu mainiosti, kun mallina on pitkät tasaiset hiukset otsatukalla. Sitten, kun alkavat vaatia kananpersekampauksia, eivät taitoni enää riitä ja pitää luottaa kampaajan ammattitaitoon.

Vierailija
15/19 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tyttö ja poika, tyttö käy kampaamossa minun kanssa, poika parturissa isän kanssa. Lapset 5- ja 7-v. Tytöltä siistitään latvat, pojalla leikkaillaan mallia. Varsinkin tytön pitkät ja terveet hiukset ovat saaneet runsaasti ihailua.

Kontrastin kyllä huomaa, siskoni leikkaa itse ja vuotta vanhemman tytön hiukset hamppua ja epäsiistit.

Miten lapsen hiukset saa leikkaamalla hampuksi? Ja luuletko, että oman tyttäresi hiusten terveys johtuu siitä, että latvat siistii kampaaja?

Yrittääkö siskosi leikata lapselle jotain erikoista mallia, vai mistä epäsiisteys johtuu? Jos vaan tasaisi latvat (kuten omalla tyttärelläsikin) ja käyttäisi näppäriä apuvälineitä ja teräviä parturisaksia siistin muodon varmistamiseksi, tuskin lopputulos nyt niin radikaalisti erilainen olisi kampaajallakaan.

Vierailija
16/19 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän parturissa, en saisi samaa tulosta kuin ammattilainen. Viime viikolla käytin kaikki lapset, lasku 78e. Kahden kuukauden päästä uudestaan.

Vierailija
17/19 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on aina käynyt parturissa (on 11v). Tyttö kävi just ekaa kertaa kampaajalla ja on 9v. Pojalla on vaan niin hankala hiulaatu (hemmetin paksu ja jäykkä) etten uskalla ruveta itse parturoimaan...

Vierailija
18/19 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan itse. Esikoinen inhoaa hiustenleikkuuta eikä anna kenenkään muun leikata, munkin pitää olla nopea. Ei se niin nöpönuukaa ole. Nykyään molemmista kyselläänkin onko nyt käyty parturilla, kun oppii niin jälkihän paranee koko ajan. Säästyneet rahat voi käyttää vaikka yhteiseen ravintolareissuun tai rahastoon, ajansäästöstä puhumattakaan.

Vierailija
19/19 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö 5v on käynyt pari kertaa nyt kampaajalla, pienempi kun oli niin leikkasin itse. Pojalta 2v olen leikannut vielä ainakin itse.