Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parempi luovuttaa naisten iskentä

Vierailija
14.01.2016 |

Olen 23v mies ja turhaan tässä enää naisia yrittää iskeä kun olen ollut sinkku n.5 vuotta vuotta ja sen jälkeen vain pakkeja tullut. Masentavaa lukea muutenkin jatkuvasti uutisia siitä kuinka naiset on nirsoja ja miehelle asetetaan hirveät vaatimukset. Jos on pienikin vika miehessä niin heti ei kelpaa. En haluaisi katkeraksi vanhaksikaanpojaksi jäädä koska heterona naiset kiinnostaa, mutta nykyinen pariutumiskulttuuri on niin vääriistynyt ettei miehenä löydä helposti naista.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene töihin niin alkaa naisia kaatua. itse menin töihin 27 vuotiaana ja kun oli rahaa naisia alkoi himottaa ja menetin neitsyyteni

Vierailija
2/21 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä apua SPR:stä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä todella moni mies ajattelee, että se on naisten vika, jos miehessä on vikoja. Toimivampaa kuitenkin olisi pyrkiä korjaamaan niitä omia vikojaan niin pitkälle kuin mahdollista.

Ja tietysti oma huomio kannattaa lisäksi kiinnittää sellaisiin naisiin, jotka voivat nähdä sinut kiinnostavana.

Vierailija
4/21 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin aloitus muistuttaa minua tuttavapiirin nuoresta miehestä, joka voisi ajatella kutakuinkin noin. Ainakin tiedän hänen saaneen pakkeja ja ottaneen ne raskaasti.

Hän on enemmän kiinnostunut nuoremmista naisista, omanikäisiään pitää vähän vanhoina, ehkä ajattelee, ettei "pärjää" niille. Tuohon asti tuo ajatus on ihan jees, ehkä oikeinkin. Mutta ikävä kyllä hän ei näe sitä, että hän itse ei ole lainkaan nuorekas. Ei tyyliltään, ajatuksiltaan eikä elämäntavoiltaan. En keksi yhtään syytä miksi joku 16-18-vuotias kiinnostuisi hänestä.

Mutta miten tuollaisesta epärealistisuudesta voisi huomauttaa ihmistä, jonka kanssa ei olla kuitenkaan niin läheisiä. Toivotaan vain, että minä olen huomioitteni kanssa ihan väärässä.

Vierailija
5/21 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdit sä niitä naisia panna myöhemminkin. Hommaat vaan hyvän koulutuksen, työpaikan ja urheilet. Kolmikymppisenä jo naurat näille kaljamahaisille "pahoille pojille" jotka nauttivat nyt parikymppisenä elämänsä parhaista vuosista.

Vierailija
6/21 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

23-vuotiaana mun mieheni pelasi vaan tietokonepelejä. Saattoi olla jopa neitsytkin, en ole ihan varma milloin löysi ekan vakisuhteensa.

Nykyään mies on 38 v, hyvä työ, kaksi lasta, kroppa kunnossa ja ihana vaimo täyttämässä toiveita.

Hölmöintä mitä 23-vuotias mies voi tehdä on sitoa itsensä ekaan vastaantulijaan, joka vakisuhteeseen tahtoo. Tai vielä hölmömpää on tehdä puolivastentahtoisesti se lapsi suhteen kruunuksi ettei muija lähde.

Vierailija
7/21 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile eri ympyröitä, jos nykyisissä ei käy flaksi

Vierailija
8/21 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nuori vielä, lataa tinder tai tee nettiprofiilit. Jos haet naista tositarkoituksella vaimoksi, kannattaa kokeilla uskonnollisia piirejä tai tansseja. 

Vierailija
9/21 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi monilla nuorilla naisilla on myös valtavat (ulkonäkö)paineet ja riittämättömyyden tunne. Sinkkuna keksitään mitä älyttömimpiä vaatimuksia tulevalta kumppanilta, joiden ainut todellinen syy on pelko ettei itse kelpaa kenellekään.

Vierailija
10/21 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannatakaan, nykyisin moni nuori nainen on mamupatjoitettu. Usea myös flirtailee sosiaalisessa mediassa turvisten kanssa ja lopulta paneskelee. Turvikset (noin 50 tuhatta) myös menevät monen suomalaisen nuoren miehen edelle kilpailuissa nuorista naisista. Jo ennestää nuoria naisia oli vähemmän kuin nuoria miehiä ja nyt tulee kymmeniä tuhansia turvapaikanhakijoita vääristämään kilpailua. Fakta on se, että tulavaisuudessa todella moni suomalainen nuori mies tulee jäämään ilman naista.

Vierailija
11/21 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 23v mies ja turhaan tässä enää naisia yrittää iskeä kun olen ollut sinkku n.5 vuotta vuotta ja sen jälkeen vain pakkeja tullut. Masentavaa lukea muutenkin jatkuvasti uutisia siitä kuinka naiset on nirsoja ja miehelle asetetaan hirveät vaatimukset. Jos on pienikin vika miehessä niin heti ei kelpaa. En haluaisi katkeraksi vanhaksikaanpojaksi jäädä koska heterona naiset kiinnostaa, mutta nykyinen pariutumiskulttuuri on niin vääriistynyt ettei miehenä löydä helposti naista.

Olet hirveän nuori. Noin minäkin ajattelin aikoinaan. Odottele kolmekymppiseksi asti sitten kelpaat kaikille. Se on jännä juttu. Toisaalta jos sinulla nyt sattuisi olemaan nainen niin silloin olisit myös kuumaa rautaa. Naiset jostain syystä kilpailevat varatuista ja varakkaista kolmekymppisistä miehistä.

Oma isä ei osanut varottaa vaan ilmeisesti ajatteli että kyllä se poika tämän helvetin näkee itsekin. No minulle näytettiin se kiiltokuva parisuhteesta ja perheestä.

Älä helvetissäkään sitten myöhemmin ala seurustelemaan tai hanki itsellesi perhettä. Pysy kaukana sellaisista ajatuksista. Se nainen muuttuu ja lapset tekee elämästä vitun kamalan. Vihaat itseäsi ja perhettäsi koko lopun elämää. Varotan sinua kun oma isäni ei sitä osanut tehdä. Nauti sinkkuudestasi!

Vierailija
12/21 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko odottaa että naiset iskevät sinut? Olen kyllästynyt siihen asetelmaan jossa miehen "kuuluisi" olla iskijänä ja naisen "kuuluisi" olla passiivisena iskettävänä.

Vierailija
13/21 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdit sä niitä naisia panna myöhemminkin. Hommaat vaan hyvän koulutuksen, työpaikan ja urheilet. Kolmikymppisenä jo naurat näille kaljamahaisille "pahoille pojille" jotka nauttivat nyt parikymppisenä elämänsä parhaista vuosista.

Kiitos. Lohduttaa v*tusti!

Ei ap

Vierailija
14/21 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet hirveän nuori. Noin minäkin ajattelin aikoinaan. Odottele kolmekymppiseksi asti sitten kelpaat kaikille. Se on jännä juttu. Toisaalta jos sinulla nyt sattuisi olemaan nainen niin silloin olisit myös kuumaa rautaa. Naiset jostain syystä kilpailevat varatuista ja varakkaista kolmekymppisistä miehistä.

Oma isä ei osanut varottaa vaan ilmeisesti ajatteli että kyllä se poika tämän helvetin näkee itsekin. No minulle näytettiin se kiiltokuva parisuhteesta ja perheestä.

Älä helvetissäkään sitten myöhemmin ala seurustelemaan tai hanki itsellesi perhettä. Pysy kaukana sellaisista ajatuksista. Se nainen muuttuu ja lapset tekee elämästä vitun kamalan. Vihaat itseäsi ja perhettäsi koko lopun elämää. Varotan sinua kun oma isäni ei sitä osanut tehdä. Nauti sinkkuudestasi!

Täysi komppi.

Älä helvetissäkään ala parisuhteeseen. Pysy sinkkuna ap.

Naiset pilaavat miehen elämän.

Vierailija
15/21 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa madaltaa vaatimuksia, joita toivot naisilta. Kuulostaa siltä, että haluaisit iskeä niitä kaikkein kauneimpia ja suosituimpia.

Vierailija
16/21 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen pariutumiskulttuuri? Verrattuna mihin? Musta vaikuttaa enemmän siltä, että ollaan pikkuhiljaa siirtymässä aikaan, jossa on naiselle hyväksyttävää pysyä sinkkuna ja tehdä elämällään jotain muuta kuin perustaa perhe. Kun sosiaalinen paine pariutua vähenee, kriteerit kumppanille kasvavat, koska yksinolo on myös ihan "sallittu" vaihtoehto. Toisaalta aika monelle miehelläkin on naiselle kovat kriteerit ja siksi moni nainen on yksin. Itselle sopiva kumppani lienee toiveena suhteellisen usealla kummankin sukupuolen edustajana.

Itse olen nuorehko korkeakoulutettu kaupunkilaisnainen ja ainakin omassa tuttavapiirissä naiset vaativat mieheltä samantyyppisiä asioita kuin itseltään. Pitää olla jossain määrin lukenut, sosiaalinen ja muut huomioiva, pitää ulkonäöstään huolta ja osata pitää asiansa järjestyksessä. Ongelmaksi muodostuu lähinnä se, että kaupungit ja korkeakoulut naisistuvat kovalla vauhdilla. Ainakin mun elämässä on ollut akkavalta 17-vuotiaasta lähtien. Jos mies tekee suunnilleen samat jutut itsensä eteen kuin nainen, sillä on vähän karrikoituna kymmenen mimmiä jonossa 24/7 ja osa jääkin sit yksin murehtimaan sitä, kuinka ei kelpaa miehille. Vastaavasti maakunnissa on ainakin tilastojen valossa yksinäisiä miehiä, jotka odottanevat naiselta omaan elämäntyyliinsä sopivia asioita.

Ja ymmärrän tavallaan kyllä yskän. Jos on nähnyt itse sen vaivan, että pitää huolta ulkonäöstään, muistaa huomioida muutkin ihmiset, on lukenut itsensä fiksuksi ja seuraa maailman tapahtumia, pitää huolta taloudestaan ja kotitaloudestaan, tuntuisi hölmöltä, että kumppani ei tekisi samaa. Etenkin kun ympärillä on koko ajan ystävinä muita sinkkunaisia, joiden kanssa voi elää elämäänsä ihan mukavasti ilman sitä miestäkin.

Toisaalta en ole vielä törmännyt kovinkaan moneen naiseen, jolla olisi mielestäni jotenkin erityisen korkea vaatimustaso. Onhan niitä prinsessoja, mutta vastaavasti on niitä nirsoja miehiäkin. Normaali, fiksu ja kiva aikuinen tuntuu olevan se yleisin rima. Samoista jutuista kiinnostunut on aina hyvä.

Tai siis mun on jotenkin hankala nähdä yksinäisyyttä nimenomaan miesten ongelmana. Tässä maassa on snadisti enemmän naisia kuin miehiä eli jos yksinäisiä miehiä on määrä x, jossain on vastaavasti sama määrä yksinäisiä naisia.

Vierailija
17/21 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se vanha viisauskin menee.

Jos keskityt jahtaamaan naisia, et saa mitään. Jos keskityt kähmimään rahaa, naiset tulee omatoimisesti sun luokse.

Vierailija
18/21 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda naisten jahtaaminen, opiskele ja hanki rahakas ammatti. Sitten sinulla on varaa käydä huorissa vaikka joka viikko. Seurustelemaan älä ala missään nimessä, se johtaa lopulta vain turmioon. Pillua kun saa rahallakin, niin ei todellakaan kannata mitään äksyilevää femakkoa ottaa nurkkiinsa elämää vaikeuttamaan.

Vierailija
19/21 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tän ketjun miesnäkökulman vastauksia katsoo, ei ihmekään, että naiset on mieluummin yksin.

Vierailija
20/21 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt SPR:stä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan