Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mailis Penttilä: huono häviäjä? (Miss Hki 2016)

Vierailija
14.01.2016 |

Miten ihmeessä tuosta koko kansan iloisesta, pyöreähköstä leipojatyttö Mailis Penttilästä on tullut noin huono häviäjä?!?

Ei herunut sijoja Miss Helsinki 2016 -kisoissa, mutta olisi nyt niellyt tappionsa ja ollut osoittamatta pettymystään noin selvästi! Negatiiviset, pettyneet ilmeet voittajan paljastuttua, avautuminen ja samalla myös voittajien dissaamista päivityksissään ("MINÄ olin alusta asti aito oma itseni, mutta sillä ei näköjään päästy pitemmälle")...

Mailis oli, valitettavasti, edelleen sen 5-10 kg liian tukeva että hänellä olisi oikeasti ollut mahdollisuuksia voittoon. Kauniit kasvot, mutta luonne on yllättävästi paljastunut nyt kisojen jälkeen pikkumaiseksi. Katsokaa tämäkin ao. kuva, kaikki iloitsevat, vain yksi ei:

http://anna.fi/martina-aitolehti/wp-content/uploads/sites/8/2016/01/124…

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin niin niin huono häviäjä että mun on diipa daapa pakko voittaa.

Ehkä oli parempikin, ettei voittanut, koska sillä siipa daapa voittajalla vasta huonosti voiton jälkeen menikin. Mahtoikohan iskeä naamaan vai puukollako veteli, onko kenelläkään tietoa?

Vierailija
22/23 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavsti jättääkin ajoissa nuo turhanpäiväiset missihömpötykset pois eikä hurahda mihinkään oravanraato-fitnessiin, ne voi jättää ruusiloille. Voi kun olisi enemmän älläiä päässä, kuin muilla.

Samalla tavalla naisellisen kaunis kuin aikoinaan oli Janina Frostell.

Paitsi Janina oli LUOMU!!!!! Kaunis ja sensuelli, eikä lisäke, tekohuulitissibimbo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se se makkarahuuli?