Mitä vaaditaan jos haluaa tällaisen naisen? 2nd edition
Noniin, hormonit vissiin heittelee...
Viimeksi kysyin siitä luistelijatytöstä, mutta nyt olisi tämän tyylinen kyselyssä:
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Kukaan muu ei varmaan voi vastata sen haluamasi naisen puolesta, että mitä hän tarkalleen haluaa.
Tässä tarkoitetaankin yleisellä tasolla.
En mä sitä venäläistä luistelijatyttöäkään ajatellut saavani, vaan sen tyylisen.
Miksi kysyä jokaisesta naisesta erikseen?
Hyvä yleisohje on: yli 180 cm pitkä ja mitä isommat tulot, sitä varmemmin saa.
Eli siis hieman kireän ja tosikon kirjastovirkailijan?
Tjaah, hyvä olisi varmaan olla itse sitten se ilopilleri.
Humanistinen pääaine, leveät hartiat ja romanttinen luonteenlaatu.
Vierailija kirjoitti:
Hae poliisikouluun, siellä ne muutkin katkerat kääpiöt ovat.
intj kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae poliisikouluun, siellä ne muutkin katkerat kääpiöt ovat.
Poliisit näyttää pääsääntöisesti isoilta miehiltä/naisilta.
Tai sitten se vaan on se kun niitä katselee sieltä auton tasolta esim. puhallutustilanteessa :D
Menet kysymään miten vahvat rillit sillä on ja kehut niitä. Kyselet vähän muitakin juttuja ja vastaat aina "Ahaa!" "Hmm!" "Mielenkiintoista!"
Sitten käytte vähän tanssimassa ja sitten kysyt että haluaisiko hän tulla katsomaan hamsteriasi. Sitten vastaus "Olisihan se jännää! =) Grrrr! ;)"
Älä ole juoppo eikä etenkäön narkki, käy keskiluokkaisessa tai paremmassa duunissa, keskustele järkevästi (ylipäätään keskustele äläkä ole hörhö, tekotaiteellinen filosofi tai provosoiva inttäjä) ja ole toimissasi luotettava.
Ei näytä lesbolta eli heikot tsäännsit.
Vierailija kirjoitti:
Ei näytä lesbolta eli heikot tsäännsit.
Oletko kuullut miehestä, jolla hormonit heittelee?
Eiks toi ole ihan tavallinen nätihkö nuori nainen, tuskin mitään erityistä "vaaditaan".
Mies 29v ja 1v kirjoitti:
Menet kysymään miten vahvat rillit sillä on ja kehut niitä. Kyselet vähän muitakin juttuja ja vastaat aina "Ahaa!" "Hmm!" "Mielenkiintoista!"
Sitten käytte vähän tanssimassa ja sitten kysyt että haluaisiko hän tulla katsomaan hamsteriasi. Sitten vastaus "Olisihan se jännää! =) Grrrr! ;)"
Älä hyvä ihminen ikinä pyydä naista katsomaan hamsteria. Aikuinen mies. Uskallan väittää ettei ole sellaista psyykkisesti normaalia aikuista naista jolla ei kiinnostus lopahtaisi tuohon repliikkin. Pyydät naisen illalliselle luoksesi, asuntosi pitää olla siisti eikä mitään äidin 20 vuotta sitten hommaamia lapsille tarkoitettuja petivaatteita näkyvissä. Tarjoat hyvää ja aikuisten ruokaa viinilasin kanssa ja hamsteria et ota ollenkaan puheeksi ennenkuin nainen itse huomaa sen. Käyttäydyt Niinkuin hamsteri ei olisi mikään big deal, sillä lailla se voi joo lisätä pisteitäsi. Ikinä et tule täyspäistä naista saamaan jos menet hamsteri edellä.
Missä se 1st edition on, tuliko hauskempia vastauksia sinne?
Vierailija kirjoitti:
Missä se 1st edition on, tuliko hauskempia vastauksia sinne?
Googlaa "mitä vaaditaan jos haluaa tällaisen naisen".
Se alkuperäinen oli vissiin liian nätti, koska vastaukset olivat tyyliin että turha haaveilla, pitää olla miljonääri miesmalli jne :D
intj kirjoitti:
Aika harva nainen kiinnostuu humanisteista...
Onko sulla hyvä perustulot ja työ? Poltatko ja oletko alkoholiin menevä? Onko psyykkisiä sairauksia? Onko älyä edes keskiverrosti? Pidätkö huolta kunnosta ja ulkonäöstä? Oletko tyylitietoinen ja miellyttävä naisen silmissä? Oletko helposti lähestyttävä ja hymyilevä? Autoiletko? Kerro itsestäsi ap. :) kyllä tässä maailmassa naisia riittää.
Vierailija kirjoitti:
intj kirjoitti:
Aika harva nainen kiinnostuu humanisteista...
Olen humanisti, minulla on leveät hartiat, olen romanttinen ja olen sinkku. Mistä kiikastaa???
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla hyvä perustulot ja työ? Poltatko ja oletko alkoholiin menevä? Onko psyykkisiä sairauksia? Onko älyä edes keskiverrosti? Pidätkö huolta kunnosta ja ulkonäöstä? Oletko tyylitietoinen ja miellyttävä naisen silmissä? Oletko helposti lähestyttävä ja hymyilevä? Autoiletko? Kerro itsestäsi ap. :) kyllä tässä maailmassa naisia riittää.
Kyllä, kaikkiin kohtiin :D
Paitsi etten ole helposti lähestyttävä enkä hymyilevä. Mutta käsittääkseni naiset pitävätkin enemmän vakavanaamaisista.
Ei kovin mukavan näköinen kuvassa.
Kukaan muu ei varmaan voi vastata sen haluamasi naisen puolesta, että mitä hän tarkalleen haluaa.