Kauhea TYRKKY tuo Vappu Pimiä.
Nainen, joka ei varmasti tiedä oikeasti YHTÄÄN MITÄÄN ravintoarvoista, paasaa inkiväärin terveysvaikutuksista. Ja kokin taidot näyttää olevan esikoululaisen tasolla.
Kommentit (9)
Vappu on kyllä oikeasti taitava kokki! MInusta hällä on aina ollut otetta nuihin juontajan hommiin. Onhan hän julkaissut kokkikirjankin, jotain osaa kyllä enemmän kuin perus perheenäiti. Vapulla on hajua aika monestakin hommasta.
Onkohan se Eija Vilpaksen salattu tytär?
Vappu on kyllä maailman raivostuttavin juontaja. Niin tyhmä, ettei mitään rajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vappu on kyllä oikeasti taitava kokki! MInusta hällä on aina ollut otetta nuihin juontajan hommiin. Onhan hän julkaissut kokkikirjankin, jotain osaa kyllä enemmän kuin perus perheenäiti. Vapulla on hajua aika monestakin hommasta.
En osaa sanoa Vapun keittokirjasta kun en ole tutustunut, mutta nykyisin kyllä julkaistaan kaikenmoisia jauheliha-keittokirjoja sun muita, eli keittokirja yksin ei kokkaustaidoista välttämättä hirveästi kerro. Usein julkkisten keittokirjoissa on myös heidän lempireseptejään, ei sellaisia jotka ovat itse kehittäneet.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan se Eija Vilpaksen salattu tytär?
Ei. Ellei sitten ole salaa adoptoitu :D Olin aikoinaan samalla luokalla.
Maikkari haluaa hänet työllistää. Onhan hän kuitenkin kahden (vai kolmen) lapsen äiti.
Mun kiintiö on ainakin toistaiseksi Vappu Pimiän kohdalla täynnä joten "hyppään" Emmerdalen jälkeen pois kanavalta. Siinä nyt jää seitsemän uutiset näkemättä.
Nelosella tulen tekemään saman, mikäli jotain ohjelmaa katson ja seuraavana olisi Tis-pariskunnan ohjelma.
Ei kenenkään tarvitse katsoa sellaista ohjelmaa tai henkilöä, mikä/joka ei itseä kiinnosta. Muistakaa teillä on se kaikkein tärkein siellä kotona eli kaukosäädin ;=)
Hersyvä Vappu on suomen rakastetuimpia naisjulkkiksia ja suosittu ruoka-expertti. Häpeäisit mitä tekstiä tänne kateuspuuskassasi suollat!