Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehellisesti kuinka monta kertaa olet tehnyt abortin?

Vierailija
13.01.2016 |

Itse olen 3 kertaa.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kertaa, 1 keskenmeno, 2 aikuista lasta, ikää 40 v.

Vierailija
22/40 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 kertaa kuten useimmat. Jos Suomessa tehdään 10-11 000 aborttia vuodessa ja sitten on pieni naisryhmä jolle tehdään elämän aikana paljon abortteja (12 taitaa olla suurin saldo mihin olen itse törmännyt) niin kyllähän tuosta voi laskea että abortin tekeminen on kuitenkin suhteellisen harvinaista, ei mikään sellainen jokainenhan-sen-on-joskus-tehnyt-vaikkei-niistä-puhuta -tyyppinen asia. Tällaiseen ketjuunkin vastaa todennäköisemmin sellainen, joka on abortin tehnyt koska aihe koskettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi abortti, 18-vuotiaana.

Nyt olen 25-vuotias, ei vielä lapsia. Kohta kuitenkin ajattelimme miehen kanssa alkaa yrittämään saada lapsi alulle. :)

Vierailija
24/40 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 kerta, 1 lapsi (koululainen). Ei olisi tuolloin 20 vuotta sitten ollut mitään mahdollisuutta pitää lapdi. Huvittavinta tässä on se, että nykyinen mieheni oli myös tämän abortoidun lapsen isä.

Vierailija
25/40 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolla kertaa. Ikää 29 ja lapsia 0.

Etkö osaa ehkäisyä käyttää? Häpeäisit.

Kuinka paljon veroja sinä haluat maksaa lisää jotta 10000 lastensuojelutapausta lisää vuodessa saavat ihmisarvoisen elämän?

Ei niistä kaikista tulisi lastensuojelutapauksia, eikä niistä kaikista olisi edes eläjiksi. 29-vuotiaaksi olet ehtinyt eikä mieleesi juolahtanut että AP:llä saattaa olla vaikka korkea riski saada perinnöllisesti sairaita lapsia?

Eiköhän kuitenkin ehkäisy esim. Kondomi (pari euroa paketti) olisi parempi kuin abortti (useampi satanen veronmaksajille)!

Vierailija
26/40 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon veroja sinä haluat maksaa lisää jotta 10000 lastensuojelutapausta lisää vuodessa saavat ihmisarvoisen elämän?

Ei niistä kaikista tulisi lastensuojelutapauksia, eikä niistä kaikista olisi edes eläjiksi. 29-vuotiaaksi olet ehtinyt eikä mieleesi juolahtanut että AP:llä saattaa olla vaikka korkea riski saada perinnöllisesti sairaita lapsia?

Eiköhän kuitenkin ehkäisy esim. Kondomi (pari euroa paketti) olisi parempi kuin abortti (useampi satanen veronmaksajille)!

Ehkäisy voi pettää. Mulle maksoi sossu ehkäisyn. :)

Vierailija
27/40 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeäisit itse, kun et näköjään ole oppinut ymmärtämään, että ehkäisymenetelmät voivat fuskata tehtävässään, mihin ne on tarkoitettukin.  Itselläni on pettänyt kuparikierukka, ja teetätin abortin, joten älä syyllistä abortin läpikäyneitä naisia. Siihen on aina syynsä, ei aborttia kukaan huvillaan teetätä.

Vierailija
28/40 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole tehnyt yhtään kertaa, mutta gynekologi ja naistentautien lääkäri on tehnyt pari kertaa minulle abortin.:) ja kiitos niistä ja Suomen viisas lain laatija tässä asiassa.

Vierailija
29/40 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 aborttia. Ikää 39, kaksi lasta. Pidän aborttia hyvänä vaihtoehtona, jos syystä tai toisesta ei lasta halua.

Vierailija
30/40 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 3 kertaa.

Oletko lääkäri vai miksi olet tehnyt abortteja?

Vierailija
31/40 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla. Yksi lapsi, joka toivottu.

Vierailija
32/40 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

lapsia on viisi

Vierailija
33/40 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti 40 -vuotiaana, kun ehkäisy petti.

Nyt 50, lapseton. En kadu.

Vierailija
34/40 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertaakaan. En vastusta aborttia, mutta itse en siihen pystyisi, ellei sikiöllä olisi vakavia ongelmia. Lapsia on kaksi, kummatkin toivottuja.

Vierailija
35/40 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 kertaa

30v, ei lapsia.

Vierailija
36/40 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran teini-ikäisenä. ei lapsia enkä niitä vielä pitkään aikaan haluakaan. elämäni ja lapsen elämä olisi kauheaa, jos olisin lapsen joutunut pitämään, joten kiitos naisaktivisteille jotka ovat abortin mahdollistaneet. 

Vierailija
37/40 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kertaakaan. En vastusta aborttia, mutta itse en siihen pystyisi, ellei sikiöllä olisi vakavia ongelmia. Lapsia on kaksi, kummatkin toivottuja.

Samat fiilikset minullakin, tosin itsellä vasta se yksi toivottu lapsi. En vastusta aborttia, se on jokaisen naisen perusoikeus, mutta sisimmässäni hieman paheksun niitä, jotka käyttävät sitä toistuvana ehkäisykeinona siksi, että ovat itse laiminlyöneet varsinaisen ehkäisyn silkkaa välinpitämättömyyttään. En tällä tarkoita käytetyn ehkäisyn pettämistä, johon täällä on jo viitattu.

Vierailija
38/40 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1abortti jota en kadu

3lasta kaikki toivottuja

ja ikää 32v (enään en lapsia halua ja siksi hormoonikierukka käytössä)

Vierailija
39/40 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1

Vierailija
40/40 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 aborttia ja 0 lasta. En tekis aborttia, jos lapsi on terve ja itse olen kykenevä lasta hoitamaan. Muutaman vuoden päästä luultavasti alamme lapsia yrittämään, jos niitä ei vahingossa jo aiemmin siunaannu. Onneksi ehkäisy on kuitenkin tähän asti toiminut täydellisesti :)

N25