Tunnetteko yhtään TEINIÄITIÄ jonka lapsesta olisi kasvanut tasapainoinen?
Ja tunnetteko yhtään teiniäitiä joka olisi lapsen isän kanssa yhdessä vielä kun lapsi on yli 5v.? Minä en tunne.
Kommentit (17)
Vierailija:
Ja tunnetteko yhtään teiniäitiä joka olisi lapsen isän kanssa yhdessä vielä kun lapsi on yli 5v.? Minä en tunne.
Olemme edeleen yhdessä siis lapsen isän kanssa. Yhteistä taivalta jo 16 vuotta. Ja lapsiain jo 5 meillä
Ja äitini (jos kuka :D) on tasapainoinen, liiankin.. :)
1. lapsi saatiin alle 20-vuotiaana. Nykyään sitäkin on alettu pitää ihmeenä.
Mummoni oli teini mennessään naimisiin ja saadessaan äitini, ja äitini on kyllä oikein tasapainoinen ihminen. Mummon avioliittokin kesti yli 50 vuotta ja päättyi vasta aviomiehen kuolemaan.
alle 20-vuotiaiden lapset ole lähes kaikki tasapainoisia. Nykyajasta en tiedä, kun nykyään tehdään kaikesta ongelma.
Tosin on pari sellaistakin, jotka ovat eronneet.
kaikkien lapset jollain tavalla häiriintyneitä/huonosti kasvatettuja ja jokainen näistä äideistä eronnut lapsen isästä. Sääliksi käy välillä naisparkoja, näkee että heille olisi toisenlainen elämä ollut varmaan parempi vaihtoehto. AP
Mieheni. Äitinsä oli 16 kun sai hänet. Naimisissa mieheni isän kanssa, ollu viimeset 28 vuotta. Mieheni on kasvatettu niin että osaa tehdä ruokaa ja muita kotitöitä, tiskiharja ei tärise kädessä!
Toisaalta tunnen monia vastuuttomia aikuisia jotka pettää kumppaniaan, menee miten haluaa ja eroo vuoronperään!
Sain esikoiseni 16 -vuotiaana.
Kesällä esikoinen täyttää 11v.
Lapsia meillä on viisi ja naimisiinkin saakka kerettiin pari vuotta sitten.
30 äitiä, joilla on ihan samat ongelmat, kuin näillä teiniäideillä. Parisuhde on heilläkin pelkkää h*lvettiä ja lapsilla karmeat käytöshäiriöt. Paljon on tutuissani kaiken ikäisiä äitejä, joilla on hyvin kasvatetut lapset ja terve parisuhde. Heitä on monenikäsiä.
Aika normaalilta vaikuttaa mun 8 vuotias poikakin, jonka teininä sain, vaikka isä on ollut kuvioista pois jo vuosia. Ei se yksinhuoltajuuskaan mikään ongelmantekijä ole, jos se jäljelle jäänyt huoltaja osaa vastuunsa kantaa.
Äitini oli 17 ja isäni 16 kun synnyin. Olen mielestäni oikein tasapainoinen ja yhteiskuntakelpoinen ihminen =) Äiti jo itsekkin. Niin ja vanhempani ovat edelleen onnellisesti naimisissa!
Tasapainoinen nuori aikuinen on hän nykyään.Oikein olen ylpeä kuinka hyvin menestynyt itsenäisyytensä alkutaipaleella.Pojalle valitsin uuden isän hänen ollessaan vauva.Biologisesta isästä ei ollut vastuulliseen suhteeseen,mutta eipä haittaa,paremmin pärjättiin sitä ilman.
Vierailija:
Ja tunnen myös vanhempia äitejä, joiden lapset ihan sekopäitä ja liittot kariutunut ajat sitten.
ja olen kyllä tasapainoinen. Mulla on 2-vuotias lapsi ja toinen tulossa. Ja olin myös 19 kun sain esikoisen :)
Ja äitini ja isäni ovat vieläkin onnellisesti naimisissa :) Ja niin minä ja miehenikin.
Ok, äitini erosi isoveljeni isästä kun isoveikka oli vielä pieni. Mutta nyt isoveli jo yli 30v, on 10v kestänyt parisuhde, omakotitalo, 2 kesämökkiä, hyvä työ ja vakituinen työpaikka ollut valmistumisesta lähtien. harrastuksia vaikka muille jakaa. hoitaa isoisäämme kotonaan.
Äidin veli oli 17 ja joutui pyytämään presidentiltä luvan että sai mennä naimisiin 2 vuotta vanhemman naisen kanssa. He ovat tänäpäivänäkin naimisissa ja lapsia on monta, kaikki aikuisia.
Mutta niitä on varmasti 30v äitejä tai vanhempia jotka eivät ole tasapainosia ja jotka eroavat ennen kun lapsi täyttää 5 vuotta. Tunnenkin yhden. Sillä on neljä lasta ja viides tulossa. Kaikilla niillä on eri isä paitsi kahdella niistä on sama isä, mutta he ovatkin kaksosia. Tämä mun tuttu on 40v suunilleen. Että silleen. Ei pidä yleistää.
Tosin en tunne yhtään teiniäitiäkään.